Ulan acıksam aç kaldım yemin ederim. Annem niye bu tencere tava falan en yükseğe koyuyor sanki kendi boyu çok uzunmuş gibi.
Benden uzun olabilir ama bu konumuz değil bence.
Ulan belki zıplarsam alırım hadi bismillah.
Tüm gücümle zıplarken tavaların olduğu rafa parmak ucum bile değmemişti.
Kollarımı göğsümde birleştirip arkamı döndüğümde dudaklarımı da asmıştım. Evde kimse yoktu ve ben acıkmıştım telefonla sipariş edebilirdim ama ben cimri biriydim. Annemlerin gelmesine de rahat altı yedi saat vardı.
"Birisi acıkmış galiba"
Gözlerim elinde burger poşeti tutan Barlas'a kayarken ne bok yiceğimi bilmiyordum. Sevinsem mi ? şaşırsam mı ? Kafam karıştı.
"Ha şey abinin biraz işi çıktı da o salak acıkmıştır yemek falan alıp gitsene bende gelirim birazdan dedi ondan geldim"
Abimin bana salak demesini es geçerek çatılan kaşlarımı yumuşatıp elinde ki burger poşetini kaptığım gibi salona ilerledim. Adım seslerini duyarken onun da peşimden geldiğini anlamıştım.
"Eslem kızmasın"
Tek kaşımı kaldırarak sorduğum soruya yanıt vermesini bekliyordum valla ilişki bozucu gibi görünmek istemezdim.
"Biliyor"
Kaşlarım çatık bir şekilde önüme döndüm. Ulan benim böyle taş gibi bir sevgilim olsa dışarı bile salmazdım kızda ki rahatlığa bak anasını satayım.
Poşetten büyük boy kola ve burgeri çıkartıp Barlas'ın önüne koyarken arkama yaslandım.
"Al zıkkımlan"
Dediğime güler gibi olurken ben de kendi hamburgerimden küçük bir ısırık aldım.
Yani bence küçük bir ısırıktı.
"Lan bir ısırdın yarısı gitti"
Ağzım dolu olduğu için Barlas'a orta parmak gösterirken patatesi de ağzıma tıkıştırmaya çalışıyordum.
Anıl olsa çoktan iğrenmişti ama Barlas normal bakıyordu. Ağzımda ki lokmayı bitirip yemek yerken boğulma tehlikesi yaşadığım için derin bir nefes aldım ve Barlas'a döndüm.
"Hiç öyle cici kız rolüne girip küçük küçük ısıramam açım"
Barlas dalga geçer gibi gülerken kolamdan bir yudum alıp ona sorgular gibi baktım.
"E yemek yapsaydın"
Bu çocuğu alın Allah için ben bu kadar zeki bir insan istemiyorum evimde.
"Sende ki boy bende olsa yapardım gerçi devede de boy varmış"
Barlas kafasını olumsuz şekilde sallayıp tekrar konuştu.
"Sandalye falan diye bir şey var"
Dalga falan geçtim de harbiden zeki galiba bu andaval. Benim aklıma niye sandalye gelmedi lan ?
Hamburgerimden bu sefer az öncekinin aksine cidden küçük bir ısırık alırken ona döndüm.
"Sus ve zıkkımlan"
Kimse kibarlığımı sorgulamasın.
Aklıma telefonum gelirken odamda olduğunu anlayıp derin bir nefes aldım ve aniden ayağa kalkıp tam yürüyecekken sendeledim. Ne diye aniden kalkıyorsun salak.
Belimde ve dirseğimde anında Barlas'ın elini hissederken ürpersem de ona dönmeyip odama doğru hızla koştum.
Niye ürperdim lan ben kedi gibi ?
87.393 kişi bunu beğendi.
barlasertekin: Hep gül böyle.
Yorumları görüntüle.
eessleemm: 💜
barlasertekin: 💜
anil.oyaa: Ulan sevdiğin grubun baş harfini de dövme yaptırmazsın.
barlasertekin: Sanane it.bulutcan: Sigara olasım geldi.
barlasertekin: Sigara olsaydın anında sigarayı bırakırdım.
+7: Dudakları çok güzel.
+82: Kirpiklerinin gölgesi bile güzel.
+2: Sanırım en büyük şansı okuduğun okulun yanında ki lisede okuyarak harcadım
+17: Kolye fiyatı ?
+3: Gt ?
...
Bugünün büyük ihtimalle son bölümü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Niloya •Texting
Teen FictionBilinmeyen numara: Allah'ım beni kuş et. Niloya: Niye kuş lan ? Bilinmeyen numara: Kafana sıçmak için.