20

19.9K 1.3K 265
                                    

Bilinmeyen numara: Hâlâ aklımdasın.

Bilinmeyen numara: Ve lakin çıkmalısın.

Bilinmeyen numara: Gel ay darılsın.

Bilinmeyen numara: Canım var almalısın

Niloya: Anonim, beni sevdiğini nasıl anladın ?

Niloya: İlk bakışta aşk nasıl olur ? Ben bilmiyorum.

Bilinmeyen numara: Aslına bakarsan o an değil de çok sonra anladım.

Niloya: Anlatır mısın ?

Bilinmeyen numara: Anlatayım.

Bilinmeyen numara: Normalde otobüse binmem kendi arabamla ya da yürüyerek gidip gelirim hep bir yerlere.

Bilinmeyen numara: O gün nedense binmiştim, kalabalıktı ama arkası boştu.

Bilinmeyen numara: En arkaya gidip ayakta duruyordum camdan dışarı izliyordum.

Bilinmeyen numara: Otobüste ki o iğrenç kokunun aksine burnuma buram buram vanilya kokusu geldiğinde belli belirsiz sırıttım.

Bilinmeyen numara: Hislerim aşırı kuvvetlidir benim, o an da hissetmiştim biri beni izliyordu.

Bilinmeyen numara: Kafamı kaldırdığım sırada gözlerinle buluştu gözlerim. Yanında Ceyda ve Eylül vardı.

Bilinmeyen numara: Normalde olsa birisi gözlerini kaçırırdı ama sen gözlerini bile kırpmadan bana bakıyordun.

Bilinmeyen numara: Yüzümde ki gülümseme yayılırken sen de gülümsedin sonra önümden geçerek indin geriye kalan vanilya kokun ve bakışların oldu.

Bilinmeyen numara: Tam 1 ay geçti bir gün bir gece saat 3 civarlarında şarkı dinliyordum.

Bilinmeyen numara: Şarkı Canozan'ın Öyle kolay aşık olmam şarkısıydı. Bilir misin ? Bilmiyorum ama bir nakaratında şu cümleler yazıyor.

Bilinmeyen numara: Öyle kolay aşık olmam, ama senin ayrı bir havan var. Seni gördüğümde beynim oyunlar oynar. Yine görüşürüz hiç sanmam...

Bilinmeyen numara: İşte tam o anda aklıma düştün.

Bilinmeyen numara: O günlerden sonra olmadığının farkındaydım ama hep de aklımdaydın.

Bilinmeyen numara: Seni sana daha ne kadar güzel anlatabilirim bilmiyorum ama her gördüğümde içim gidiyor. Başımı döndürüyorsun Evren güzeli.

Niloya: Neyse bu kadar güzel konuşma da aşık olmıyım.

Bilinmeyen numara: Eninde sonunda benimsin değişmez bu asla :)

Niloya: Aşk bir bok ishal olan sever kabız olan sevmez aga ben kabızım valla ıkına ıkına çocuk doğurucam şimdi.

...

Nil ve öküzlüğü kalp ben

Alta Nil'in ıkınma fotoğrafı ODMEOMDOEKWOSKD (FOTOĞRAF İRONİ ARKADAŞLAR)

Niloya •TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin