24

19.6K 1.4K 369
                                    

"sen şimdi Barlas'tanhoşlanıyorsun ?"

Ceyda'ya omuz silkerek cevap verdim. Ben bile bilmiyordum ki.

"Tamam o zaman şöyle yapalım sen Barlas ilgili ne düşünüyorsun bokunu sevdiğim anlat hele"

Eylül'ün cümlesiyle burukça gülümseyerek sırtımı yatak başlığına yasladım.

Ceyda arkadan müzik açarken derin bir nefes aldım.

"İlk başlarda sinir oluyordum ukalanın teki gibi geliyordu ama  onla atışmak hoşuma gitmeye başladı hatta son günlerde bilerek sinir ediyordum. O gün üstüme düştüğünde değişik hissettim ne bileyim kalbim sanki göğüs kafesimi yırtıcak şekilde atıyordu. Nefes alamadım. Sürekli görmek istiyorum. Sürekli konuşmak istiyorum. Sevgilisi var ve bu düşünce kalbimi ağrıtıyor"

Arkada çalan şarkının sözlerine odaklandığımda gözlerim yine dolmuştu.

Ben böyle yürek görmedim, böyle sevgi.

"Aşkım sen aşık olmuşsun"

Histerik bir şekilde gülüp kafamı iki yana salladım.

"Aşk bu kadar basit mi ? Yoksa ben mi çok basitleştim ?"

Ceyda elini dizime koyduğunda dolu gözlerimi ona çevirdim.

"Aşk kalp ağrısıdır Nil, dokunabilecek kadar yakın ama sarılamayacak kadar uzaktadır"

Gözümden bir damla yaş firar ederken aklıma bilinmeyen geldi. Ona da ayıp olmuştu.

Niloya: Selam...

S: Selam :)

Niloya: Özür dilerim, kendimi pek iyi hissetmiyordum.

S: Anlatmak ister misin ?

Bir başkasını sana nasıl anlatabilirim ki...

Niloya: Önemli değil ya boşver.

S: Sarılmak ister misin ?

Niloya: Nasıl olucakmış o ?

S: Bana bakmayacağına söz verirsen bir saat sonra sahile gelirim.

Niloya: Söz.

Telefonu kilitleyip ayağa kalkarken bir andan da heyecanlıydım. Evet bakmayacaktım ama içimde heyecan vardı. Sarılmaya ihtiyacım vardı.

"Oha cidden gidicek misin ?"

Eylül'e kafa sallarken Ceyda elini çırptı, gülerek önüme dönerken saçımı düzeltip üstüme rastgele bir sweat geçirdim.

"İyi de saat akşam 10 Anıl nereye diye sormayacak mı ?"

Eylül'ün sorusuyla Ceyda anında atladı.

Niloya •TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin