38

18.3K 1.2K 338
                                    

"Bilmiyorum, aslında anonim Barlas da seni nasıl sevdiğimi söyledim. Sen bir baktın ben bin öldüm. Sorun aklımda kalan gözlerin miydi ? Sarhoş eden kokun muydu bilmiyorum ama senin haberin yokken ben her gece ismini bağırdım bir şarkı gibi"

Gülümsedim önünde duran elini alıp avuçlarımın arasına koydum. Beni bana anlatması güzel bir histi.

"Abim, Anıl'ın kardeşi olduğumu bilmiyor muydun ?"

Kafasını olumsuz şekilde iki yana sallayıp konuştu.

"O otobüs maceramızdan sonra aylar geçtikten sonra anladım. Evet Anıl'ın kardeşi olduğunu biliyordum ama bunun sen olduğunu bilmiyordum. O yüzden tüm her şey karmakarışık oldu zaten. Kardeşim yerine koyduğum çocuğun kardeşine aşık olmuştum"

Anıl bu konuda her ne kadar anlayışlı olsa da içinde nelerle boğuşuyordur kim bilir.

"Abi bölüyorum ama Anıl abiler geldi"

İçimde ki husursuzluğun aksine gülümseyerek ayağa kalkıp Barlas'a elimi uzattım.

Eğer bir şeyler olucaksa bile bugün olucaktı ya her şey mahvolurdu ya da her şey güzel olurdu.

Hissediyordum şans bu sefer bizden yanaydı.

Barlas elimi tutarak kapıdan çıkarken arkasından kedi gibi gidiyordum.

Salona geçip oturmuş olan Anıl, Bulut, Ceyda, Eylül ve Kutay otururken tam karşılarına geçip durduk. Kutay bile buradaydı.

Anıl birleşik olan ellerimize bakarken yüzü ifadesizdi. Evet aynı durumu o da yaşamıştı kardeşim dediği kıza aşık olmuştu ama bu durumlar her zaman erkekler için çok daha zor olurdu. Paylaşmak istemezlerdi.

Boynuma sarılan Eylül ve Ceyda'yla gülümseyerek onlara sarıldım.

"Hayırlı olsun niloyam benim sonunda Mete'ni buldun"

Eylül'e kıkırdarken Barlas şaşkınca "Mete kim ?" Diye sorduğunda gülüşüm büyürken Ceyda açıklama yaptı.

"Çizgi film de Niloya'nın sürekli yanında olan kişi"

Barlas sırıtarak kafasını iki yana sallarken Bulut ağlamaklı ifadeyle ayağa kalkıp Barlas'a sarıldı.

"Kardeşim gelin olmuş gidiyor musun ?"

Bulut'un dediğine kahkaha atarken Barlas sessizce küfür mırıldanmıştı.

Barlas'ın elini bırakıp bize bakan Anıl'ın yanına oturdum.

Gözleri bana dönerken mavileri dolu doluydu.

"Özür dilerim, gerçi özür dilenicek bir şey yok. Aşkı ishal kadar iğrenç bir şey olarak gören bendim. İshal oldum"

Anıl dediğime gülümserken kollarını belime dolamasıyla bende ona sarıldım.

"Hâlâ kardeşin miyim ?"

Barlas'ın sesiyle birbirimizden ayrılırken, Anıl ayağa kalkıp Barlas'ın ensesine bir tane vurdu.

"Kardeşimsin tabi lan şerefsiz, bundan sonra benden bir şey saklarsanız sizi döverim"

Ellerimi çırparak Anıl'ın boynuna atladım. Anıl gülerek elini belime atarken Bulut ve Eylül'ün aynı anda konuşmasıyla şaşkınca onlara baktım.

"Şey eee biz de bi deneyelim dedik"

....

Hoppbaaala

Niloya •TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin