6

24.3K 1.5K 969
                                    

"Hoptirililaylayy laylaylilaylom"

Merdivenlerden aşağı ikişerli üçerli inerken aynı zamanda da bağıra bağıra şarkı söylüyordum çünkü evde kimse yoktu ya da ben öyle sanıyordum çünkü şu an salonda birisi andaval abim anıl olmak üzere üç erkek oturuyordu.

Kızını erkekle basmış bir anne edasıyla ellerimi belime koyup çatık kaşlarla onlara doğru yürüdüm ve sadece Anıl'a odaklandım.

"Bunlar da kimdur da ?"

Karadeniz ağlıyor biliyorum.

"Şive mi bu şimdi ?"

Anıl'ın salaklığına göz devirip yanında ki kahve dağınık saçlı çocuğa baktım ulan gerçi diğerinin de kahve ve dağınık saçları vardı aralarında tek sarı o da bizim sarı oğlan Anıl'dı.

"Hey sen, kimsin kimlerdensin ?"

Çocuk ellerini teslim olurcasına kaldırıp Anıl'ın arkasına saklanırken bu hareketine istemsiz bir şekilde kahkaha attım ulan hiç kimse normal değildi.

"Bulut ben Anıl'ın üniversiteden arkadaşı"

Aklıma gelenle daha çok kahkaha attığımda çocuk anlamsız anlamsız bana bakıyordu.

"Havada Bulut sen Anıl'ı unut"

Çocuk suratıma salak salak bakarken gözlerimi devirdim. Bunlar da hiç espiriden anlamıyordu ayol.

Diğer çocuğun karşısına geçip bağdaş kurarak oturdum, çocuk  televizyona kurdukları oyundan gözlerini ayırıp bana baktığında ben de ona baktım ulan dur ben zaten bakıyordum.

Arsız gibi çocuğu süzerken bileğinde ki toka ile kaşlarım çatıldı demek sevgilisi vardı.

"Sen kimsin bakalım ?"

Çocuk tekrar gözlerini televizyona çevirdiğinde konuştu.

"Barlas"

Çocuğa göz devirip ayağa kalkarken dış kapı sesiyle oraya döndüm.

"Selaaam göörrrllll"

Eylül içeri girer girmez hayvan gibi anırırken salonun ortasında duran üç taşı ki birisi bizim olan oğlanı gördüğünde gözlerini fal taşı gibi açtı.

"Anam bunlar çok yakışıklı"

Salonda ki üç erkek bize dönerken ben anında arkamı döndüm. Salak Eylül yine sesli düşünmüştü.

"Ne bakıyonuz lan"

Eylül'ün kafasına geçirirken Ceyda' da her şeyden habersiz direk içeri geçip bağırmıştı tabi koltukta oturan Anıl'ı görmemişti.

"Anıl evde mi ?"

"Anıl evde mi ?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

17.820 kişi bunu beğendi.

anil.oyaa: Mor aşkına.

Yorumları görüntüle.

barlasertekin: Bana öyle bakma...

   anil.oyaa: Anlayacaklar.

ceydaltan: Mor yakışmış.

   anil.oyaa: Sağ ol.

eylullule: Napim.

   anil.oyaa: Napim diyenleri yelleyeyim mi illa ?


bulutcan: Hawli.

   anil.oyaa: Her zaman.

niil.oyaa: Fotojenik değilsin sadece ben çok iyi fotoğrafçıyım.

   anil.oyaa: Ne diyon ya ?

+72: Mor rengi sevme sebebim.

+17: olum gözlerin çok güzel lan.

+2: Bazen sadece Nil olmak istersin.

+82: Mor değil de bizim aşkımız olsa :):):):)

....

Ay bugün üçüncü bölüm falan galiba sayamadım ama Anıl karakterini de merak etmişsiniz bende sizi merakta bırakmak istemedim.

Nasıl buldunuz bakalım ?

Nasıl buldunuz bakalım ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Niloya •TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin