15♡

345 46 212
                                    

Selamlar~ Yeni bir bölüm ile karşınızdayım~~ Umarım keyifle okursunuz~~ Yorum yapmayı unutmayın lütfen~~

Jeno ve Renjun odalarındaydı. Renjun odadaki koltuğa yatmış ve ayaklarını hemen diğer uçta oturan Jeno'ya doğru uzatmıştı. Gözlerinin altı kıpkırmızıydı ve burnu aktığı için yanında bir sürü buruşmuş peçete vardı. Jeno okuduğu kitaptan gözlerini henüz uykuya dalmış arkadaşına çevirdi. Hastalanınca Renjun tam bir çocuk oluyordu, aşırı derece ilgi isteyen duygusal bir çocuk.

İkisi de karanlıktan pek hoşlanmadıkları için gece olunca odalarındaki fenerleri yakarlardı. Tam aydınlık bir ortam denemezdi buna ama loştu ve Jeno rahatça okumasını yapabiliyordu. 

Jeno odalarındaki tek ses olan saatin tik taklarına kaptırdı kendisini.

Bir, iki, üç..

"Ve iki ve üç...unutmayın beyler elinizi sağlam ama zarifçe partnerinizin beline yerleştireceksiniz."

Jeno yüzünü ekşiterek dans adımlarını ve yapmaları gereken şeyleri gösteren profesörü izliyordu. Kızların ve erkeklerin bir çoğu denemeye hevesli görünse de Jeno bulunduğu duvar kenarında büzüştükçe büzüşüyordu.

Profesör Jaemin'den ayrılıp ellerini çırptı.

Evet, o sırada parterini Jaemin idi. Na Jaemin her şeyde iyi olduğu gibi dans etmede de olağanüstü iyiydi.

Jaemin eğlenen bir ifade ile kocaman sırıtarak Jeno'ya bakarken Jeno duvarla bütünleşmek istemişti. 

Şu an bu işkenceye katlanmasının tek sebebi baloda kendi hataları yüzünden Jaemin'i revire götürmek zorunda kalmak istememesiydi. Ama Jaemin düzenbazlık yapıp ona işkence eden tarafa geçmişti birden bire.

"Herkes birisi ile eşleşsin." dedi Profesör ellerini birbirine vurarak. "Daha sonra öne çıkıp gösterdiğim adımları uygulayacaksınız. Acele etmeyin, sakince ve zarifçe. Müziği dinleyin."

Etrafındaki insanlar arasında bir karmaşa ve konuşma dalgası olunca Jeno şaşkınca etrafına baktı. Bir kaç kişi çoktan Jaemin'in önüne bitmişti bile. 

Jeno gömleğinin ucu ile oynarken Jaemin'in tekrar onunla göz teması kurmasını bekledi ama Jaemin etrafındakilerle neşe ile konuşmakla çok meşguldü.

"Onu beklerken benimle dans etmeye ne dersin?"

Jeno omzuna dokunulup kendisine yöneltilen sorula şaşırırken, soruyu soran kişiyi görmesi ile gerginliği daha da katlandı.

Lee Haechan ona parlak gülümsemesi ile bakıyor ve elini davet edercesine ona uzatıyordu.

Jeno ne yapacağını bilemeden tereddütle Jaemin'e baktı tekrardan, bu taraf ile ilgileniyormuş gibi görünmüyordu.

Salak gibi ortada kalmak istemiyordu, Jaemin gelene kadar denemekten zarar gelmezdi değil mi?

"Tamam o zaman."" dedi Jeno küçük bir gülümseme ile "Jaemin gelene kadar."

Haechan sırıtarak gözleri ile elini işaret edince Jeno panikleyerek elini onunkinin üzerine koydu.

Haechan onu yavaş yavaş ortaya doğru sürüklerken kıkırdayıp "Çok komiksin." dedi.

Jeno pür dikkat o melodiyi duyup duyamayacağına odaklanmıştı ama böyle gürültülü bir ortamda bu çok zordu.

Haechan koyu saçlı genci yavaşça kendisine çekip bir elini onu beline koydu Jeno da bir elini çekingence onun omzuna koydu, diğer elleri neredeyse temassız denecek şekilde tutuyordu birbirlerini.

||Can You Hear My Melody?|| [Nomin/Jaeno]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin