14♡

386 50 190
                                    

Quizler, ek dersler falan derken bu hafta ancak vakit bulabildim. Bu kurguyu yazmak beni çok rahatlatıyor umarım siz de okurken rahatlıyorsunuzdur~~ Bana finali yakın geliyor ama yapmak istediğim bir kaç şey daha var hala~ Neyse keyifli okumalar herkese~ Yorum yapmayı unutmayın~~

Karamel saçlı yüzüne vuran güneş ışığına karşı gözlerini kapattı. 

Rahatlatıcıydı, tam bu ağaç dalında güneşe karşı gözlerini kapatırken en sevdiği sesten güzel kelimeler dinlemek kelimenin tam anlamıyla rahatlatıcıydı.

"Sıkıldın mı?" diye sordu Jeno parşömeni kıvırırken. Jaemin'in dalına çıktığı ağacın dibinde oturuyordu.

Jaemin gülümseyip "Hayır." dedi. "Ama sen okumaktan yorulduysan bırakabiliriz."

Koyu saçlı olan olumlu bir ses çıkarıp parşömeni de diğerlerinin yanına çantasının içine sokuşturdu. 

Bir kaç saattir buradalardı ve Jeno, Jaemin'e sonraki gün sunması gereken projeyi okuyor bazen de anlatıyordu. Jaemin dediği her şeyi anladığından değildi ama ona anlatırken stresinin uzaklaşıp gittiğini hissedebiliyordu. Ayrıca Jaemin anlamasa bile oldukça iyi bir dinleyiciydi ve merak ettiği kısımlarda Jeno'ya sorular sormaktan çekinmemişti. Bu da Jeno'nun daha iyi hazırlanmasına yardımcı olmuştu. Yarın iyi bir iş çıkaracaktı ve bunu ikisi de biliyordu.

"Yarın dans dersleri de başlayacakmış." dedi Jaemin elinde az önce kopardığı bir yaprak vardı ve onu fırıl fırıl döndürüp duruyordu.

"Dans mı?" diye sordu Jeno anlamazca. "Neden?"

Jaemin kıkırdayıp oturduğu daldan aşağıya atladı. Jeno tam önüne mükemmel bir iniş gerçekleştiren gence imrenerek baktı, bu kadar çevik olması inanılmazdı. Üstelik normal zamanlarda kaplumbağa kadar yavaş hareket ederken.

"Çok şaşkınsın Jeno-yah." dedi Jaemin alaylı bir sesle "Tabii ki balo için."

Jeno aniden hatırladığı şey ile yüzünü ekşitti. Her yıl olan bu balodan hiç hoşlanmıyordu. Sadece gidecek birisi veya uygun bir kıyafeti olmadığı veya doğru düzgün dans etmeyi bilmediği için değil, herkes ile beraber olmayı düşünmek bile yorganının altına girmek istemesine sebep oluyordu.

Renjun da her yıl ona odalarında eşlik ederdi, sadece balonun ilk saatlerinde içeri girip bedava yemekleri toplar gelirdi ve beraber yerlerdi.

"Bunu iple çekiyordum." diye şakıdı Jaemin ellerini arkasında buluşturmuş bir öne bir arkaya sallanırken.

"Seninle dans edeceğiz, tüm gece." 

Jeno gergince gülümseyip hiçbir şey söylemedi.

Jaemin onu partneri olarak istediğinden beri o da bu balo için heyecanlanmıyor değildi üstelik şimdi bir de sevgilisiydi.

Sevgilisi.

Jeno hala bu duruma yabancılık çekiyordu, Jaemin'e istediği an sırf istediği için dokunabileceği hatta belki öpebileceği gerçeği ona hala çok yabancı geliyordu.

"Seni tüm gece kollarımın arasında tutacağım ve tüm o güzel şarkılarla dans edeceğiz." dedi Jaemin hafif hülyalı duruyordu.

"Bunları şimdi de yapabiliriz." dedi Jeno utangaçça.

Jaemin'in yüzündeki hülyalı ifade yerini büyük bir neşeye bırakmıştı.

Belki bu aralarındaki ilişki Jeno için yabancıydı ama Jaemin'de buna alışmaya çalışmıyor değildi.

Hala Jeno'ya yaklaşırken ya da yaklaşmayı düşünürken bile çekiniyordu. "Yapabilir miyiz gerçekten?"

Jeno yerinde hafifçe kıpırdanıp onaylar bir ses çıkardı. "Tüm gece değil belki ama bir süreliğine kollarının arasında olmaktan şikayetçi olmazdım."

||Can You Hear My Melody?|| [Nomin/Jaeno]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin