Umarım beğenirsiniz
Lütfen bölümü oylar mısınız ?
*6 MART CUMARTESİ*
Telefonumun çalışı ile uyanmıştım. Arayan Melek'ti. Hem beni hem de Gizem'i arıyordu. Telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Günaydın kızlarrr"
Uykulu halim ile zar zor cevap verdim.
"Günaydın"
Gizem'de benden sonra cevap verdi.
"Günaydın"
Melek'in tekrardan konuşmaya başlaması ile onu dinlemeye koyulmuştuk.
"Kızlar dün kü baloyu kaçırdık ama 14 Mart'ta yeniden bir balo varmış. İsimlerimizi yazdırdım itiraz kesinlikle kabul etmiyorum. O maskeli baloya gidilecek. Ayrıca hemen hazırlanıyorsunuz. Annem sizi kahvaltıya çağırıyor. Kahvaltıdan sonra da sizi yeni arabam ile alışveriş merkezine götüreceğim."
Yeni araba mı ? Araba mı almıştı ? Bu soruyu tam ben soracakken benim yerime Gizem sormuştu bile.
"Sen yeni arabamı dedin ?"
"Evet. Çok mutluyum. Sonunda araba alabildim."
Bende konuşmaya katılmak istediğim için konuşmaya başladım.
"Desene aramızdan ilk araba alan sen oldun."
Hepimiz biraz güldükten sonra Melek benim bu sözüme karşı konuşmaya başladı.
"Olsun. Sonuçta sizin de ehliyetiniz var. İlerde bir gün sizde alırsınız. Hem senin benimi mi var ? İstediğiniz zaman gelin alın arabanın anahtarını."
Tekrardan gülmeye başladığımızda bu sefer susturan kişi arkadan gelen bir ses idi. Melek'in annesi Selin teyzenin sesiydi bu ses."
"Hadi ama kahvaltı hazır olmak üzere acele edin."
Selin teyzenin bu sözü ile vedalaşıp telefonları kapattık.
Yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledim. Yüzümü yıkayıp kuruladım. Hızlı bir şekilde odama geçip ne giyeceğimi düşünmeye başladım.
Lacivert pantolonum ile siyah crop topumu giydim. Saçlarımın yarısını elime alıp düzelttikten sonra topuz yaptım. Geriye kalan saçlarımı da taramaya başladım. İşim bittiğinde Takı tokalarımı takıp siyah montumu giydim. Telefonumu beyaz çantama koyup kapıya doğru ilerledim. Ayakkabılarım giydikten sonra kapıyı kapatıp merdivenleri inmeye başladım.
Apartmandan çıktıktan sonra dolmuş duraklarına doğru ilerlemeye başladım. Bineceğim dolmuşu görünce durdurup içine bindim. Bir kaç dakika sonra ise dolmuştan inip biraz daha yürüdüm.
En sonunda gelmiştim. 2 Katlı villanın önündeydim. Kapıyı çaldığımda arkadan bir ses duymuştum. Sese doğru döndüm.
"Eda"
"Gizem. Bende şimdi gelmiştim."
Birbirimize sarıldıktan sonra kapının açılması ile Melek'te üstümüze çökmüştü. Hep beraber gülüp eğlenirken Melek'in annesi Selin teyze konuşmaya başlamıştı.
"Ayy kızlar çok tatlısınız. Umarım yüzünüz her zaman güler. Maşallah size. Hadi bakayım şimdi doğru kahvaltıya."
Gülerek içeriye girdik. Melek montlarımızı alıp astıktan sonra hep beraber bahçeye çıktık. Selin teyze aç olmadığını söylediği için bize katılmamıştı. Eşi Murat beyde evde değildi zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA AŞIK OLURSA | BİTTİ
Novela JuvenilBir mafya adamı cafe'de gördüğü bir kıza aşık olmuştur. Fakat bu aşka engel olacak bir sürü şey vardır. Kızın bu adama karşı bir duygu hissetmemesi gibi... Peki bu adam bu duruma karşı nasıl bir şey yapacaktı. Hemen pes mi edecekti... Hiç sanmam... ...