1.BÖLÜM

2.1K 59 17
                                    

    Ela'nın yüzüme yastık atmasıyla güne kötü başlamış olabilirdim. Bugün evime gidecektim ailemi çok özlemiştim. Güzelce hasret giderecektik. Saatin kaç olduğuna bakıp yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp hazırlanmaya başladım.

     Ela heyecanlı bir sesle " Kızım ya ailemi çok özledim eve gitmek için sabırsızlanıyorum." dedi. " Ah sen onu bi de bana sor" dedim bende heyecanla.

     "Kahvaltıyı dışarıda yapalım mı?" diye sordu Ela. "Olur farketmez" dedim. "tamamdır o zaman dışarıda yiyiceez" dedi neşeli bir şekilde. O hep böyleydi neşeli komik ben ise tam tersi.
   
     "Hadi Eylül gidelim çok acıktım ben" dedi sabırsız bir şekilde. "Tamam be geliyorum."dedim yalandan sinirli bir şekilde. Ela ise gülüp dışarı çıktı bende arkasından çıktım.

      Yarım saatlik kahvaltımızın ardından. Otobüse binmiştik yoldaydık. Biz Ela ile Bursa' da okuyorduk. Ailelerimiz ise Eskişehirdeydi. Eskişehir'e varmamıza daha bir buçuk saat vardı. Bende o sıra gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım.

     Birinin beni dürtmesiyle gözlerimi yavaşça açtım. Ela gözlerini pörtletmiş bir şekilde bana bakıyordu. 'Ne var' der gibi baktım. "Hadi be kızım geldik ya çabuk kalk" dedi sesindeki heyecan çok belliydi. Kafamı sallayarak otobüsten indim. Otogarda Ela ile vedalaştık.

     Sonunda eve gelmiştim. Annemlerle hasret giderip odama çekilmiştim. Çok yorgundum ve uykum vardı. Ela' yı arayıp eve gidip gitmediğini sordum ve o da bana gittiğini söyledikten sonra kapattık. Tam uykuya dalacakken küçük kardeşimin üstüme atlamasıyla sinirle bağırdım.

  "Efe!!"
  " Ya abla kızma annem çağırdı ondan geldim"dedi. Masum kedi bakışlarıyla. Peki ben bu numarayı yer miyim? Yerim. Bunu biliyordu. "Bak ablacım bi daha böyle yapmak yok tamam mı?" dedim yumuşak bir sesle.

    "Tamam yapmicam bi daha ablacım"dedi gülerek. "Söz ver bakim"dedim. O ise sinsice gülerek benden uzaklaştı ve kapının orda durdu. "Söz ablacım bi daha yapıcam"dedi ve gülerek kaçtı. Ardından bende dayanamayıp güldüm.  Yaramazdı ama tatlıydı benim küçük bebeğim. Eğer sizinde bir erkek kardeşiniz varsa benim neler çektiğimi anlarsınız 🥺.

   Annemin beni çağırdığı aklıma gelince yataktan kalktım ve annemin yanına gittim. "Anneee beni çağırmışsın" dedim. "Evet kızım çağırdım al şu tezgahtaki parayı 5 tane ekmek alıp gel hadi" dedi yemek malzemelerini hazırlarken.

     Oflayarak "Peki" dedim ve tezgahtaki parayı alıp odaya gittim. Üzerimdeki kuzulu pijama takımımla ve üzerime hırka alıp dışarı çıktım. Beni tanıyan kimse yoktu birşey olmazdı böyle çıksam. Derin bir nefes alıp fırına doğru ilerledim.

      Şimdi ise ekmeği almış ve tabi ki de kendime bir ödül olarak çikolata almış bir şekilde eve gidiyordum. Eve yaklaştığımda biraz inceledim. Evimiz dört katlıydı. Biz ikinci kattaydık. Öbür üç kat boştu fakat üçüncü katın camında perde olduğunu gördüm. 'Allah Allah' diyip apartmana girdim.

    Elimde çikolatamı yerken aynı zamanda merdivenlerden yukarı çıkıyordum. Kafam eğik bir şekilde gittiğim için sadece basamakları görüyordum.

   Bir anda bir bedene çarpmamla geriye doğru düşecekken refleks olarak çarptığım bedene tutundum. Ağzımdan ufak bir çığlık kaçarken düşmediğim için dua ediyordum. Bir öksürük sesi duymamla karşımdaki bedene tırnaklarımı batırmış bir şekilde tutunduğumu farkettim.

    Kafamı kaldırıp karşımdaki bedene baktım. Aman Allah'ım ben cennete mi düştüm? Karşımdaki esmer adam hafif çıkmış sakallarıyla çok yakışıklı duruyordu. Etkilenmemek mümkün değildi.

     Tek kaşını kaldırıp "annen, baban sana yürümeyi öğretmedi mi küçük" dedi ukala bir şekilde. Ne dediğini idrak edince " Ay şuna bak hem suçlu hem güçlü" dedim kaşlarımı çatıp. O ise " benim şuçum neymiş hanımefendi" dedi dalga geçerek söylemişti bu cümleyi.

    "Madem ben yürüyemiyorum sende görmüyo musun be önüne baksaydın da çarpmasaydın." dedim biraz sesli bir şekilde kaşlarım hala çatıktı.

     "küçük hanım kızmış" dedi gülerek. Yanağındaki gamzeleri belli olmuştu ve çok güzeldi. Allah'ım bir adama gülmek böylesine yakışır mı? Gelde aşık olma şimdi.

    Sinirle omzuna çarparak yukarı çıktım ve eve girdim. Elimdeki ekmek poşetini mutfağa bırakıp hemen odama koştum. Camdan çarptığım adama baktım mavi bmw arabasına binip gitti.

    Kendimi yatağa atıp nefesimi düzenlemeye çalıştım. Çok heyecanlanmıştım. Biraz dinlenmek iyi gelecekti.

    Akşam yemeğimizi yemiştik. Annemler saat 21.30 da uyudular hemen. Ben ise odamda Teen Wolf izliyordum bayılmıştım bu filme.

     Dışarıdan bir ses duyunca camın kenarından baktım. Sabah çarptığım adamdı yanında sarışın bir kadın vardı. Adamın eli ise kadının belindeydi. Sevgilisidir diye düşündüm. Bir anda modum düşmüştü niye böyle olmuştum ki ben. Banane ki ondan daha tanımıyorum bile.

      Tam camdan ayrılacakken beni farketti. Hafif gülümseyip yanındaki kadın ile içeri girdi. Niye bana gülümsediğinde heyecanlanmıştım. Bir anda kendi kendime gülümsediğimi farkettim. Delirmiştim sanırım. Yatağıma girip uyumaya çalıştım. Bu heyecanla nasıl uyuyacaksam.


Umarım beğenirsiniiiz. İlk deneyimim cümlelerim eksik olabilir yazım hatalarım olabilir bunu acemiliğime verin.

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın ;)

HİSAR MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin