2. BÖLÜM

873 36 6
                                    

     MEDYA: Atakan Ergüçlü

  Kardeşim Efe bugün beni çok güzel uyandırmıştı. Üzerime atlamasıyla uyanmıştım. Allah'ım bir sabahta düzgün uyanamayacak mıydım ben?

    Kahvaltımızı da yapmıştık şimdi ise salonda oturuyorduk. Annem "Eylül kızım biz Berivan Teyzenlere gidicez kardeşlerinle gelmek ister misin" dedi.

    "Hayır annecim ben evde kalıcam yorgunum"

    "Ay kızım sen ne zaman yorgun olmadın ki sürekli bişey oluyo sanada" (genelde annem böyle der bana ösldmsşxmxş)

   " Elimde mi sanki anne aaa hadi gidin bende evi temizliyim o zaman"

   "tamam kızım tamam" dedi ve hazırlanıp gittiler.

   Sonunda rahattım evde yavaş yavaş müzim dinleyerek yapacaktım temizliğimi. hemen pijamalarımdan kurtulup bir eşofman ve sweat giyip önlüğümü taktım. Telefonumdan Harun Kolçak ve Tuğba Yurt'un 'deli et beni' şarkısını açtım. (isterseniz şarkıyı burda açabilirsiniz)

   Son ses müzik açıp temizliğime başladım. Arada şarkıya eşlik ediyordum. Sesim berbattı fakat söylüyordum şarkıyı. Birden kapının çaldığını farkedip koşarak kapıyı açtım ve açtığım gibi geri kapattım. Dün çarptığım adamdı bu hayır ya beni bu halimle görmemeliydi. Tekrar kapı çaldı tekrar açtım.

      "Bu ses ne kızım apartmanda tek misin sanki" dedi sinirle. Sesini ben bile zor duydum. Aklıma açtığım şarkı gelince hemen kapattım şarkıyı ve kapıya doğru koştum.
  
      " Ne vardı?" diye sordum.
      
     "Ne demek ne vardı son ses müzik açıp eğleniyosun bi uyutmadın be" dedi hala sinirliydi. O böyle bağırdıkça bende sinirleniyordum.

   " Ne oldu akşam eve attığın sevgilin rahatsız mı oldu" diyip kapıyı kapattım. Allah'ım ne demiştim ben. Resmen kıskanmış olduğumu belli ettim. Ahh! rezil oldum.

   Yüzüm anında kızarmıştı. Onu boşvermeye çalışıp temizliğime devam ettim.

   Bir saatlik temizliğin ardından bitmiştim. Çok yorulmuştum. Annem arayınca açtım telefonu " kızım biz bu gece Berivan Teyzende kalıcaz çok ısrar etti. Evde tek kalabilir misin?" diye sordu.

     "Kalırım tabi ki anne beni merak etmeyin siz keyfinize bakın" dedim. "Tamamdır kızım hadi görüşürüz geç uyuma sakın"dedi uyarmayı ihmal etmedi.

    "tamam anneee görüşürüz öptüüm" diyip kapattım telefonu. Hemen USB yi televizyona bağlayıp korku filmi açtım. Ela' yı arayıp bize gelmesini söyledim. Abisi getirirse gelecekti buraya.

    Kapı çalınca koştum hemen Ela gelmişti. Sarıldık. "Hoşgeldin bacımsu" dedim gülerek. O da " hoşbuldum"dedi gülerek.

    "Hadi pijamalarımızı giyelim" dedim heyecanla pijama partisi yapacaktık. "birkaç abur cubur aldım ama" dedi Ela.

   "İyi yapmışsın film izleyerek yeriz eğlenceli olucak" dedim. "Ne izlicez ki"diye sordu Ela. "Tabiki de korku filmi" dedim heyecanla.

     "Lan sonra kork ben uğraşayım seninle demi" dedi gözlerini pörtleterek. "Kızım ne korkması ya ben mi korkucam" dedim. "Senden başka kim korkucak acaba yurtta izlediğin film yüzünden 3 hafta boyunca yanımda uyudun Eylül korkmuyorum deme" dedi kahkaha atarak. O gün aklıma gelince dayanamayıp bende kahkaha attım.

     "neyse kızım ya izleyelim nolcak" dedim hevesle. "korkarsan yanıma gelme dedi" hala gülüyordu.
   
     "Tamam be gelmem korkmam ki hem" dedim inatla. "hıhı" deyip koltuğa oturdu. Bende filmi başlatıp ışığı kapattım ve yanına oturdum.

     'Korku kapanı 6' izliyorduk. Bazı yerlerde ben çığlık atarken Ela ise benim bu halime gülüyordu.

  Film bitmişti fakat baya korkmuştum Ela'nın dediği gibi olmuştu. Bu kız hep haklı olmak zorunda mıydı?

     Kapı çalınca yerimden sıçradım korkudan. Ela ise "kim geldi acaba" dedi. "Bilmem ki annemler Berivan Teyzede, babam şehir dışında"dedim ve kapıya yaklaşıp delikten baktım.

    O adam gelmişti. Yanında da bir adam vardı. Kapıyı açıp " Hayırdır ne oldu bu saatte seste çıkmadı ama" dedim.

   "O ise gülüp laf çarpma küçük elektrikler gitti sıkıldık. Buraya gelelim dedik. Girebilir miyiz?" diye sordu.

    Ela hemen dibimde bitti ve benim yerime o cevap verdi. "Tabii buyrun komşular bugünler için vardır dimi Eylül" dedi beni dürterek. "hıhı" dedim bende onu bozmamak için. O adam ve arkadaşı düşündüğüm kişi eve girdi. Biz ise Ela ile kapı önünde tartışıyorduk.

      En sonunda Ela "Kızım ne var ya gelmişler yardım etmek için şey yaptım" dedi ve salona kaçtı. Ardından bende girdim salona. "Parti vardı sanırım" dedi çarptığım adam. "Evet korkulu bir partiydi" dedim. "Tüh kaçırmışız" dedi yanındaki adam.

     "Şey adınızı öğrenebilir miyim?" diye sordum hemen. Çarptığım adam "Ben Atakan bu da arkadaşım Enes" dedi. "Ben Eylül bu da arkadaşım Ela" dedim aynı şekilde. "Memnun olduk"dediler. "bizde memnun olduk" dedi Ela benim yerime.

     O şuan Enes'i incelemekle meşguldü. Ah bu kız varya delirticek beni adamı yiyecekmiş gibi bakıyordu. Çimdik atıp kendine gelmesini sağladım. Ah! diye sessizce söylendi.

     "ee böyle oturucak mıyız" dedi Atakan. "yapacak bişey yok film izlesek olur mu" dedim. Üçüde onay verince yeni bir korku filmi açtım. Korkuyordum fakat bayılıyordum korku filmlerine.

    Film izlerken arada Atakan'a bakıyordum. Gözüm kayıyordu elimde olamadan. Bazen gözgöze geliyorduk bakışlarını kaçıran ben oluyordum. "Yiyecek birşeyler alıp geliyim"dedim ve mutfağa gittim.

     Yukardaki dolaptan içecekleri koymak için bardak almaya çalışırken arkamda bir bedenin varlığını hissettim. Anında kaskatı kesilmiştim. Kokusundan Atakan olduğunu anladım. Yavaşça arkamı döndüm.

    Gözgöze geldik. Ben neden arkamda olduğunu düşünürken o ise bardakları yavaşça alıp tezgaha koydu. "Çok kısasın küçük" dedi çok yakındı bana. "B-ben kısa değilim sen fazla uzunsun" dedim. Ahh! kekelemiştim ona bu kadar olmak beni heyecanlandırıyordu.

     "şey ben içecekleri koyayım" dedim ve tezgahla bedeni arasından çıktım. Bardakları hazırlayıp salona geçtim ardımdan o da geldi. Oturup film izliyorduk.

    Film bitmişti Ela uyuyakalmıştı. Atakan ve Enes geç oldu diyip gitmişlerdi. Bende Ela'nın çaprazındaki koltuğa kıvrılıp uyumaya çalıştım.
     

  

HİSAR MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin