BAY ODUN: Olanlardan haberin vardır diye düşünüyorum.
EYLÜL: Evet... Annem söyledi
BAY ODUN: Ne dedin?
EYLÜL: Kabul ettim.
BAY ODUN: Hemen mi?
EYLÜL: Evet hemen aşkından yanıp tutuşuyorum ya 🙄
Salak Eylül zaten aşkından yanıp tutuşuyosun.
BAY ODUN: Biliyordum küçük 😌
EYLÜL: Ukala şey
BAY ODUN: Saol ;)
BAY ODUN: Annenler uyudu mu?
EYLÜL: Evet. Niye sordun.
BAY ODUN: Konuşalım dicektim şu konu hakkında.
EYLÜL: Olur.
BAY ODUN: Bahçeye gel.
EYLÜL: Tamam.
Hemen üzerime hırka alıp kapıyı yavaşça açtım ve dışarı çıktım. Bahçeye geldiğimde Ayakta beni bekleyen bir adet Atakan gördüm. "Geldim" dedim geldiğimi belli ederek.
"Görüyorum"dedi soğuktu sesi. "Evet"dedim konuya başlaması için.
"Biliyorsun ki evlenmek zorundayız Eylül..." Kafamı salladım o konuşurken. "Bak sen daha küçüksün ve ben senden büyüğüm. Bu evlilik..." diye devam etti. İlgiyle dinliyordum onu.
"Bu evlilik gerçek olmayacak Eylül, bizim.. yani ikimizin arasında kalıcak bu. Evlenmeden önce bir anlaşma hazırlayacağım ve onu imzalayacaksın." dedi düz bir sesle.
"Ne anlaşması bu?" diye sordum. "Evlendikten bir yıl sonra boşanıcaz.." dedi. Ne dediğini idrak etmeye çalıştım. Ne diyordu bu salak adam. "Fakat babalarımızın ve annelerimizin haberi olmayacak." dedi düz bir sesle.
"Olur... benim içinde iyi olur bu.. Kabul" dedim düz bir sesle bende. Gülümsedi böyle dememle. "ama" dedim. Artık söylemeliydim ona.
"ama ne" dedi sesinden ne diyeceğimi merak ettiği belliydi.
"Ben... seni seviyorum" dedim bir çırpıda. Dondu kaldı ve benimde yüzüm kızardı aniden söylediğim şeyle. "ne" dedi şoktaydı farkındaydım. "Duydun"dedim cesur olmaya çalışarak.
"Bak çocukça bir duyguyla bana beni sevdiğini söyleyemezsin daha küçüksün Eylül, aramızda kaç yaş var bilmem farkında mısın? Sevme beni anlıyor musun? Çünkü.. sevdiğim var" dedi gözlerim doldu.
Ağlamamak için kendimi sıktım fakat işe yaramadı gözümden bir damla yaş düştü.
"Anladım" dedim gülümseyerek fakat o ağlayarak gülümsediğimi görmedi. Kafam eğikti. "İyi geceler" dedim ve hemen eve girdim. Arkamdan seslenmemişti. Çünkü umrunda değildim.
Onun sevdiği vardı. Benimkisi sadece bir hayaldi. O beni asla sevmeyecekti bunu bile bile onu seven bendim. Yatağa attım kendimi hemen şuan hıçkırarak ağlıyordum.
Benim hatamdı bu fazla kapılmıştım beni seveceği hayaline fakat olmadı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSAR MAHALLESİ
RandomVe biliyor musun ki, seni sevdiysem, Bütün ruhların yaratıldığı ve henüz cesetlerin biçilmediği o mecliste, Senin yanında yer almış olduğumu hatıramda taşıyor olduğumdandır bu. Bunca kolay terk ediyorsam varlığımı senin varlığına O şimşek parılt...