11.BÖLÜM

286 19 3
                                    


Buraya geleli neredeyse iki hafta olmuştu ve o iki haftada çok şey yaşamıştım. Yorulmuştum, bıkmıştım, bunalmıştım. Beni sevmeyen bir adamı sevmeye devam etmekten de yorulmuştum ve tabi ki sevdiğim adamın hareketlerinden de. Sevmek bu olamazdı. Bu kadar üzmemeliydi insanı. Belki de.. ben fazla zayıftım.

Annemin seslenmesiyle daldığım düşüncelerden kurtuldum. "Kızım biliyorsun ki yarın düğün var" dedi.
"Evet anne biliyorum"dedim bıkkınca.

" Sabah erkenden kuaför gelicek o yüzden erken kalkman gerek bunu da biliyorsundur umarım."

"Evet anne biliyorum" dedi aynı şekilde.

" iyi" dedi ve yanımdan ayrıldı.

Kafeye gittiğim günkü olaydan sonra Atakanla hiç konuşmamıştım. O gün öpmüştü beni ve "Bir anlık sinirle öptüm" dedi. Çok sinirlenmiştim o cümlesine. Bir anlık sinirle nasıl öperdi ki beni? Hemde sevgilisi varken. Pisliğin tekiydi.

Parmağımdaki yüzüğü farkedince nişanlandığımız günü hatırladım. Anlımdan öpmüştü. Etkilenmiştim ne yaparsa yapsın yine de seviyordum onu.
Daldığım düşüncelerden telefonumdan gelen mesajla çıktım.

BAY ODUN: Nasılsın?

EYLÜL: İyi sen?

BAY ODUN: İyi.

EYLÜL: İyi.

BAY ODUN: Yarın evleniyoruz..

EYLÜL: Biliyorum

BAY ODUN: Özür dilerim

Şaşırmıştım özür dilemesine. Galiba yaptıkları yüzünden özür diliyordu. Affedecektim.

EYLÜL: Hatanı anlamana sevindim.

BAY ODUN: Nezaketen özür diledim... Hatam yok benim küçük hanım.

EYLÜL: Sevgilini seviyor musun?

BAY ODUN: Sanane ki,

EYLÜL: Ya merak ettim söyle işte.

BAY ODUN: Evet seviyorum hemde çok.

Mesajı okuyunca gözlerim doldu. Kendim kaşınmıştım.

EYLÜL:O zaman niys beni öptün? Ona ihanet etmiş oldun.

BAY ODUN: Seni öperken hiçbirşey hissetmedim bu yüzden aldatmış olmam.

Kalbime bir ağrı girdi. Bu kadar acımasız olmak zorunda mıydı?

EYLÜL: Ne güzel

BAY ODUN: Beni sevme Eylül

EYLÜL: Sanane kalp benim istediğimi severim.

BAY ODUN: Asi hallerini sevmiyorum küçük

EYLÜL: Napim

BAY ODUN: Sinirlendirme beni!

EYLÜL: Ay çok korktum sinirlensene.

BAY ODUN: Cadısın biliyorsun dimi

EYLÜL:Biliyorum neyse bb işim var Emre ile konuşucam.

BAY ODUN: Kavgalara doyamıyosun sanırım?

EYLÜL: Bana bak tekrar söylüyorum bir daha demeyeceğim. Benim sana karışamadığım gibi sende bana karışamazsın. Anladın?

BAY ODUN: Ben karışırım Eylül.

EYLÜL: Bak bakalım karıştırıyor muyum seni.

BAY ODUN: Bakalım.

Sinirlenip telefonu yatağa fırlattım. Şuan ağlamak istiyordum ve dayanamadım da.

 Şuan ağlamak istiyordum ve dayanamadım da

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yine ağlamıştım. Bu kadar zayıf olmak zorunda mıydım? Yatağıma girip dinlenmeye çalıştım yarın ki düğün için..

HİSAR MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin