18.BÖLÜM

251 14 0
                                    

Vücudumdaki ağrı ile uyanmıştım. Atakan'ı uyandırmadan yavaşça yataktan kalktım ve duş almak için banyoya girdim. Dün geceyi hatırladıkça yüzüm kızarıyordu.

Duş aldıktan sonra üzerimi giyindim ve mutfağa birşeyler yemek için gittim. Atakan hâlâ uyuyordu. Aman uyanmasın utançtan yüzüne bakamazdım zaten. Hemen birşeyler hazırlayıp yemeye başladım. Atakan'ı uyandırmak için yukarı çıktım.

İşaret parmağımla dürttüm kolunu söylene söylene öbür tarafa döndü. :Atakan kalk hadi." dedim bıkkınca. "Sen öpmeden kalkmayacağım." dedi bana dönüp. Oflayarak eğildim ve yanağını öptüm. Bir anda kolumdan çekti ve kendimi onun üstünde buldum.

"Orası olmadı."dedi ve dudağımdan öptü. Kendimi ondan zorla ayırınca kalktı ve banyoya girdi. Kahvaltı hazırdı zaten. "Kahvaltı hazır yersin." diye seslendim o banyodayken.

Atakan banyodan çıkıp kahvaltısını yapmıştı. Salonda oturup sohbet ediyorduk. "Atakan...eve gitsek mi burada çok sıkıldım." dedim bıkkınca. "Aslında eğlenceli şeyler yapabiliriz fakat...istemiyorsun." dedi üzgün bir ses tonuyla. "Hadi eve gidelim ya." dedim onu umursamayarak. İstemiyorum deseydim üzerime atlayacağından emindim.

"Tamam küçük cadı, hazırlan." dedi ve ayağa kalktı. Hızlıca hazırlandım. "Hadi gidelim."dedim heyecanla. "Sakin." dedi ve güldü. Arabaya binip yola çıktık. Yoldayken

"Radyoyu açıyım mı?" diye sordum şirin bir surat ifadesi yaparken "Aç" dedi ve gülümsedi bu halime. Radyoyu açtım ve çıkan şarkıyla birlikte arkama yaslandım ve gözlerimi kapattım.

(Şarkı: Sezen Aksu - İhanetten Geri Kalan)

Gözlerimi açıp kafamı Atakan'ın olduğu yere çevirdim. Yan profili çok güzeldi ve yakışıklıydı da. Aklıma gelen şeyle elimi onun elinin üstüne koydum.

 Aklıma gelen şeyle elimi onun elinin üstüne koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bunu hep yapmak istemişimdir." diyip gülümsedim. O ise gülümseyip yanağımdan öptü. "İlerde bir restorant var orada yemek yiyelim mi?" diye sordu. "Olur" dedim bende. Restoranta gelince durduk ve yiyeceklerimizi sipariş edip yemeye başladık.

Yemeğimizi yedikten sonra tekrar yola çıktık. Dört saat süren yolculuğumuzun ardından nihayet eve gelebilmiştik. Eve girince kendimizi koltuğa atmıştık. Yorulmuştuk. "Üzerimi değiştirip geliyorum."dedim ve yukarı çıktım. Atakan'ında arkamdan geldiğini hissettim.

O odasına giderken bende kendi odama gittim. Ev sıcak olduğu için altıma siyah bir şort ve üstüme de kısa kollu bir tişört aldım. Aşağı inip televizyonu açtım. Atakan' da gelince birlikte oturduk.

"Eşyalarını odamıza koymayı unutma" dedi. Sevinmiştim nedense. "Olur unutmam"deyip yanağından öptüm. "Hadi film seçelim" dedim heyecanla. O ise "Ben seçeceğim."deyip sinsice sırıttı. "Tamam çabuk ama." dedim sabırsızca.

Filmin adı '365 gün' dü. Filmin beşinci dakikasında tam Atakan'a göre bir film olduğunu anladım. O heyecanla filmi izlerken ben utançtan yerin dibine giriyordum.

Filmin ortalarına doğru kadın çıplak olunca hemen Atakan'ın gözlerini kapadım. "Napıyorsun kızım ya?!" dedi sinirle. "Bakamazsın buraya." dedim. Dudaklarına yakındım.

Allah'ım ben neler düşünüyordum böyle. "Çekilsene şuradan Eylül, film izliyoruz şurda ya" dedi elimi gözünden çekmeye çalışırken. Bir anlık cesaretle dudaklarına yapıştım.

Elimi gözünden çekmeden karşılık verdi. O sahne bitene kadar öylece durduk. Bir anda ayrılınca "Cadısın" dedi ve kızdı. Masum kedi bakışlarımla etkilemeye çalıştım fakat yemedi.

"Beni kandıramazsın karıcığım, ama yatağa gidersek kanabilirim belki ha ne dersin?" dedi ukala bir tavırla. "Olur" dedim. Bunu beklemiyordu. "NE!" dedi bağırarak. "Vazgeçmeden gidelim istersen?"dememle kendimi onun kucağında bulmam bir oldu.

Koşar adım merdivenlerden çıkıyordu. "Yavaş Atakan düşücez." dedim bu haline gülerek. "Sonunda" dedi ve odaya geldik. Beni yatağa koyup üzerime çıktı ve öpmeye başladı. Gecenin uzun olacağını anladım..

HİSAR MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin