MEDYA: Eylül Coşkun
Sabah ağrıyan başımla uyandım yine kendimi yorgun hissediyordum. Her zaman böyleydim yorgun halsiz. Annem bile bıkmıştı artık.
Dün gece aklıma gelince istemsizce gülümsedim. Nedense bana o kadar yakın olması hoşuma gitmişti fakat o sarışın kadını unutmamıştım. Sevgilisi olabilirdi belki de daha yakın biri bilmiyordum.Ela'nın burada olduğu aklıma gelince kalktım hemen uyuduğu koltukta yoktu. "Ela" diye seslendim fakat seste yoktu. Sonra ona mesaj atacakken televizyon ünitesimin üzerinde not buldum.
"Abim arayınca acilen gitmek zorunda kaldım kusura bakma :(" yazıyordu notta. Abisi yüzünden gitmişti. Ela'ya wpden 'notunu aldım' yazıp gönderdim.
Hemen salonu toparlayıp mutfağa gittim ve kendime kahvaltı hazırladım. Annemler daha gelmemişti. Gerçi saat 11.30 du. Annemler daha uyanmamıştır. Kahvaltımı da yaptıktan sonra etrafı güzelce toparladım ve dışarı çıkmak için hazırlanmaya başladım.
Hemen odama gidip altıma siyah bir tayt ve mavi bol sweat giydim. Yanıma küçük bir çanta alıp evden çıktım. Ayakkabılarımı giyerken Atakan' da yeni evden çıkıyordu. Selam vermeden yanımdan geçti.
Dün böyle değildi. Bir değişiklik olduğunu farkedip arkasından gittim ve bi anda önüne çıkarak "Selam" dedim. O ise hissiz bir sesle "Selam" dedi. Böyle konuşması sinirlendirmişti beni hemen "birşey mi oldu" diye sordum. "Hayır" dedi.
" O zaman neden böyle davranıyosun" dedim biraz yükseltmiştim sesimi. Bir anda beni duvarla arasına alıp
"Bak benden uzak durmalısın küçük kız" dedi hâlâ burnumun dibindeyken sesi farklı çıkmıştı. Heyecandan titreyen sesimle " Ya uzak durmak istemiyorsam" dedim ne kadar özgüvensiz konuşmuştum.
"Sonuçlarına katlanırsın o zaman" dedi yüzümü incelerken. Yüzümün her noktasını ezberler gibi bakıyordu. Sahi sonuç demişti. Merak etmiştim. Hemen "ne gibi sonuçlar" diye sordum gözlerinin içine bakarken."Sonuçlarını boşver benden uzak dur" dedi ve yanımdan ayrıldı. Ahh! Sürekli böyle yapmak zorunda mıydı ki? Cevap vermeden kaçıp gidiyordu. Ne yapacaktım ben bununla?
Moralim bozuk bir şekilde merdivenlerden indim. O ise çoktan arabasına binip gitmişti. Neden öyle demişti ki. Dediklerini aklımdan çıkarmaya çalışıp sokakta öylece gezmeye başladım.
Gezmekten sıkılınca acıktığımı farkettim. Eskişehir'in çiböreği meşhurdur ve ben muhteşem bir yer biliyordum çiböreği acayip iyiydi.
O muhteşem yere geldim ve şuan çibörek yiyordum. Etrafıma bakınırken çaprazımdaki masada Atakan ve o sarışın kadını görünce küçük çaplı bir şok geçirdim. Bunların ne işi vardı burda? Of Eylül ne işi olucak acaba sevgilisine Eskişehir'i gezdiriyor işte.
Nedense bu düşünce üzmüştü beni. Acaba neydi bunlar. Atakan'ın beni farketmemesi için kafam eğik bir şekilde yiyordum böreğimi.
Neredeyse 2 dakika da bir o masaya bakıyordum. Gözüm oraya kayıyordu. Son kez bakıcam ve bi daha bakmicam dedim kendi kendime fakat oraya baktığımda Atakan'ın da bana baktığını farkettim. Yüzüm kızarmıştı anında. Rezil olmuştum ya. Hemen masadan kalkıp hesabı ödedim ve resmen koşar bir şekilde yürümeye başladım.
Bu yaşadığım kötü olayın ardından eve gelmiştim ve film izleyerek noodle yiyordum. Sürekli birşeyler yediğim doğrudur.
Kapının çalmasıyla oflayarak kapıya doğru gittim ve açtım. Karşımda Atakan'ı görmemle şok oldum. "Buyur" dedim iğneleyici bir sesle. "Baban evde yok mu?" dedi. "Yok napıcaksın" dedim.
"Babam onunla konuşacaktı." dediğinde şaşırdım. Onun evde tek kaldığını sanıyordum." Sen evde tek kalmıyor muydun?" diye sordum. "Hayır ailemle yaşıyorum" dedi ve merdivenlere doğru ilerledi. Sessiz bir şekilde "soğuk nevale" dedim duymamasını umarak.
Tam kapıyı kapatıyordum ki annemler geldi. "Hoşgeldinizz" dedim neşeli bir sesle. "hoşbulduk kızım" dedi annem. Efe ve Buse ise "Hoşbulduk abla" dedi. "Hayırdır kızım içine mi doğdu geleceğimiz kapıda karşıladın." dedi içeri girerken.
"Hayır anneciim içime doğmadı. Yukarıdaki komşunun oğlu Atakan" derken annem lafımı böldü. " Kızım Atakan deme adam kaç yaş büyük senden Atakan Abi de" dedi.
"Kaç yaş büyük ki anne" diye sordum. "Kızım adam 29 yaşında büyük senden abi demen lazım aranızda 10 yaş var." dedi üzülmüştüm bu dediğine.
"Tamam abi derim. Neyse işte Atakan Abi geldi babamı sordu babası konuşucakmış babamla" dedim hızlıca.
"tamam babana söylerim bunu" dedi bende kafamı sallayıp odama gidip kendimi yatağa attım.
10 yaş büyüktü annem abi dememi istiyordu fakat ben abi demek istemiyordum ne yapacaktım ben?
Akşam yemeğimizi yemiştik. Anneme çok uykum olduğunu söyleyip odama gitmiştim. Gerçekten çok uykum vardı. Başımı yastığa koyduğum gibi gözlerim bu anı bekler gibi kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSAR MAHALLESİ
RandomVe biliyor musun ki, seni sevdiysem, Bütün ruhların yaratıldığı ve henüz cesetlerin biçilmediği o mecliste, Senin yanında yer almış olduğumu hatıramda taşıyor olduğumdandır bu. Bunca kolay terk ediyorsam varlığımı senin varlığına O şimşek parılt...