✨Tanıtım✨

9.5K 265 181
                                    

********

"Defol git şuradan!"

Mahalleliden ardı ardına yediği hakaretlerden dolayı düğüm düğüm olan boğazına inat dimdik tuttu başını genç kız. Bu vatana ihanet eden kendisi değildi! Bu yüzden başı eğik geçmeyecekti bu taş sokaklardan.

"Sen bir şey yapmadın Sarin. Sen katil değilsin."

Her ne kadar kendini sakinleştirmeye çalışsada hızlanan solukları kendini paniğe sürüklüyordu.

İlerideki tahta kapı görüş alanına girdiğin de derince yutkundu. Aynı anda önünde sırtını kapıya yaslamış öylece bakıyordu pek sevgili müstakbel eşi.

Öyle bir nefret ve kin vardı ki bakışlarında oracıkta ölüp kurtulmak istedi genç kız. Bütün bir halk yetmiyormuş gibi birde bu genç adam vardı kendisinden ölümüne nefret eden.

O kadar sinirlenmişti ki öfkeyle yanıp tutuştu minik yüreği. Hızlıca taş yolu tarayıp gözüne çarpan ilk taşı eğildiği gibi aldı küçük avucuna. Taş o kadar büyüktü ki parmakları bile kavuşmamıştı birbirine.

"Ermanı tohumuysam Ermanı tohumuyum var mı bee?"

Avazı çıktığı kadar bağırıp gözlerinden ateş çıkan bedene doğru tüm gücüyle savurdu avucundaki büyük taşı.

O kadar hızlı atmıştı ki anında gencin koca bedeni yere serilmişti. Anın öfkesi ile yaptığı bu eylem genç kızın korkuyla bir adım gerilemesine neden oldu. Çok mu abartmıştı acaba?

Yerdeki delikanlı alnından akan sıcak kana inat birden kalkı verdi serildiği soğuk taş zeminden. Bu sefer babası bile alamayacaktı bu bitli kızı elinden.

"Sariiiin!"

Bütün bir sokağı kaplayan kalın sesle gözlerini kırpıştırdı Sarin. Galiba bu sefer gerçekten kara toprağa kavuşacaktı.

Alnından kanlar boşalan genç sanki daha fazla korku salmak istiyormuş gibi mavi gözlere dikmişti gözlerini. Mümkün olsa ağzından köpükler çıkacaktı. O derece zıvanadan çıkarmıştı bu kız onu.

"Kuduz köpek."

Sarin'in bu cümlesi bardağı taşıran son damla olmuştu. Anında uzun eteğini kavrayıp elalemin kınayacağını bile bile arkasını dönüp sarı saçlarını savurarak koşmaya başladı. Eğer bu kuduz onu yakalarsa lime lime ederdi.

"Sariin!"

Adı bir kez daha taş sokakta duyulduğunda o çoktan kendisini kınayan gözler eşliğinde sokağın köşesini dönmüştü.

******

Bu yayınladığım ikinci kurgu olacak. Umarım tanıtım kısmı merakınızı cezbetmiştir.

Şu an yazmakta olduğum ilk kitabım Kaymakam Hanım da aklımda olan kısma geldiğimde bu kurguya da yeni bölüm atmaya başlıyacağım. Umurım ilk kitabım gibi bunu da seversiniz.

Yeni bölümler için bekleteceğimden dolayı şimdiden kusura bakmayın. Umarım bu bekleme süresinde belirli bir kitleye ulaşmış olur kurgu da.

Wattpad de böyle bir içeriğe sahip bir kitabın olduğunu sanmıyorum. Bu yüzden ayrıca yazmak için heyecanlıyım. Tarihi bir aşk hikayesini işleyeceğim. Güzel olacağını hissediyorum.

Tanıtım bölümü ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim

Sizleri seviyorum💜

Elena

ArmenianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin