Ardanın anlatımı :Lalinler gideli tam üç ay oldu ,lila puantiyeli perdeleri görememek tuhaf.Lalini göremesem bile o an perdeleri görmek bile içimi çok rahatlatıyordu ,çünkü biliyorum büyük yeşil gözlü o kız orada .Gün içerisinde o güzel yüzü ile hiç karşılaşmamış olsam bile akşam saat sekizde heyecanlı bir şekilde beni izlediğini ,eşlik ettiğini görebiliyordum. Çok özledim aramız hala bozuk bir yolunu bulup İzmir'e gitmeliyim ama nasıl ?En iyisi miniğimi aramak o şahane fikirler verir diye düşünüyorum.
Hemen telefon rehberimden "miniğim" 'in numarasını bulup aradım telefon ikinci kez çalmadan açtı , neşeli bir ses tonuyla "Selam kıvırcığım özledim seni "dedi .Bende "karşılıklı hislerimiz miniğim" diye cevap verdim .Sesimde burukluk olduğunu elbette hemen anladı ve "ne oldu dökül bakalım ,dinliyorum seni" Olanları zaten bildiği için çok uzatmadım ve Lalin'e ulaşmam onun ile buluşmam gerektiğini söyledim .Miniğim bu durumun çok kolay olduğunu çünkü Lalinin'de düşüncesinin bu olduğunu söyledi ve hemen plan yamaya başladık.Planımız şuydu : Elçin İzmire geleceğini ve onu havaalanından almasını istediğini söyleyecek ama havaalanında karşılaşacağı kişi Elçin değil ben olacağım .Belki basit oldu biraz ama biliyorum ki Lalin çok sevinecek.
Salona babamın yanına inip olanları anlattım hemen uçak bileti bakmaya başladık ve iki gün sonrası için bilet bulduk .Ben bilet bakarken Elçin planı uygulamaya telefonu kapatır kapatmaz başlamıştı.
Elçin ve Lalin'in mesajları :
Ben : Güzellik ne var ne yok ?
Lalin : Ne olsun balım bildiğin gibi dans dersleri son hızıyla devam ediyor.
Ben : Görüyorum videolarını ve seninle gurur duyuyorum baya ilerledin .
Lalin : Teşekkür ederim delim ,sen nasılsın ,Anıl ile nasıl gidiyor ?
Ben : Gayet güzel ,geçen gün butik için Nil abla ile fotoğraf çekimi yaptık ,hatta sana atacaktı Nil abla ?
Lalin : Evet yolladı ,bu konuda sana güvenebileceğimi biliyordum . Manken misin be kızım ?
Ben : Hayır mankenlerden daha güzelim tatlım .
Lalin : Bak ya şebeklik yapmada sana bir şey diyeceğim ben İstanbula gelmek istiyorum sizi çok özledim.
Ben : Bizde Arda ile onu konuşuyorduk,sana sürpriz yapmayı düşünüyordu . O zaman sen ona yap.
Lalin : Bana uyar.
Ben : Şahane o zaman yarın akşam bekliyorum seni.
Lalin :Tamamdır canım sen planı bozma.
Ben : Asla bozmam ikili oynamak benim işim bebeğim.
Lalin : Şeytan seviyorum seni çok öpüyorum.
Ben: Bende balım ,görüşürüz.
Ertesi gün elim boş gitmek istemediğim için Lalin ve Yasemin teyzeye hediye bakıyordum, şunu söylemeliyim iş birlikçim sadece Elçin değil ,Yasemin teyzeninde olanlardan elbette haberi vardı.Bugün Lalin duymadan benimle konuştu onu ve çikolatalı keklerinide özlemedim dersem yalan söylemiş olurum.
YAZAR OLARAK ARAYA GİRMEM GEREKİYOR :Yani sence duymadı sevgili Arda.
Elçin ile tekrar konuştuk ,bana önemli bir detayı hatırlattı ,ayın on birinde tam bir yıl olacak, güzel denk geldi .İnternetten ,Lalini götürebileceğim çok kalabalık olmayan ama beğeneceği hoş bir mekan bulmam lazım. Biraz daha araştırma yaptıktan sonra Bornova da "vintage" kafeyi buldum tam Lalin'e göre bir mekan .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAKİ YABANCI
RomanceNe zaman gözüme ,güzel görünmeye başlamıştı ? Oysa ilk taşındıklarında çok ön yargılıydım, diğerlerinden farklı olmayacağına emindim. Kahvem soğudu an başlamıştı her şey ,ilgimi o an çekmişti ama kendime bile bunu itiraf edememiştim. Sonra baktım ki...