NE GÜZEL UYUYORSUN

565 230 149
                                    

Marvel gecesi çok güzel geçti üçümüzünde en sevdiği seri çünkü,tabi ara sıra durdurup sohbet de ettik.
Daha sonra geç olduğu için Elçin bizde kaldı ,hava sıcak olduğu için de camı açıp uyuduk sabah olduğun da halımın ortasın da kağıttan uçak gördüm önce anlam veremedim ama sonra elime aldım üzerinde birşeyler yazıyordu anlamak için kağıdı açtım için de "Ne güzel uyuyorsun " yazıyordu kendi kendime " camdaki yabancı çok tuhafsın dedim " belki bu durumun korkutması gerekiyordu ama bende ters tepki yaptı ve kahkaha atmaya başladım bu kahkaha Elçin i rahatsız etti sanırım çünkü hemen başının altında olan yastığı alıp saldırmaya başladı asla karşılık vermeden duramam bende aldım bi yastık ve savaşa başladık ama annemin "kahvaltı hazır " demesiyle hemen son buldu on sekiz yaşındayız ama birlikte olunca beş yaşına dönebiliyoruz ancak bu durum dan hiç şikayetçi değiliz .
Elçin bizde kaldığı için sofrada onun da en sevdiği şeyler vardı , dersi bu gün geç başladığı için masa sohbeti yapabildik.
Masa sohbeti : çay ve sohbetin bizim için en koyu ve en güzel hali kahvaltı sofrasın da oluyor.
İşte sohbet çok koyu olduğu için benim harika arkadaşım dersi kaçırmak üzere olduğunu farketti hemen taksiyi aradı , taksi durağı yakın olduğu için gelmesi çok uzun sürmedi.
Elçin gittikten sonra annemin sofrayı toparlanmasına yardım ettikten sonra bir dilim cheesecake alıp camımın önündeki pufuma oturdum ayaklarımı uzatırken camdaki yabacı nın bana gülümsediğini farkettim hemen kağıda "cheesecake?" yazıp cama yapıştırdım oda "Neden olmasın" diye karşılık verdi .
Hemen daha küçük bir kâğıt aldım içine " mini konserler için teşekkür olarak kabul et afiyet olsun :)) " yazdım ve annemin yanına inip

Anne bir kaç dilim cheesecake ile birlikte bu notu karşı da ki çocuğa verebilir misin ? diye sordum yüzünden anlaşıldığı üzere anlam verememişti ama hiç sorgulamadan

-Tabiki neden olmasın diyip vermeye gitti.

Beş dakika sonra cama "TEŞEKKÜRLER " yazısını astı .
Bende "Rica ederim ;) " yazıp camıma yapıştırdım.

Bu gün evde biraz bunaldığım için bahçeye çıkmak istedim hem çiçekleri bayadır aksatıyordum onlar ile zaman geçirmek iyi geliyor .

Arda ile Elçin in mesajları;ARDA:ElçincimmELÇİN:ArdacımmARDA:Özledim seni ne zamandır görüşemiyoruz ELÇİN:Evet ya müsaitsen buluşalım mı bu gün ARDA:Uyar sen bu tarafa gelmekle uğraşma ben seni okul çıkışında alırım her zaman gittiğimiz yere gider...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arda ile Elçin in mesajları;
ARDA:Elçincimm
ELÇİN:Ardacımm
ARDA:Özledim seni ne zamandır görüşemiyoruz
ELÇİN:Evet ya müsaitsen buluşalım mı bu gün
ARDA:Uyar sen bu tarafa gelmekle uğraşma ben seni okul çıkışında alırım her zaman gittiğimiz yere gideriz
ELÇİN: Özel şoförüm olmana hayır demem ;))))
ARDA: Şanslısın seni seviyorum Sevmesen cevabımı biliyorsun
ELÇİN: Amaa beni çok seviyorsunn ;) <3

CAMDAKİ YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin