Kafede ;
Elçin:Sonun da
Arda:Anlat bakalım ne yapıyormuş benim miniğim ?
E:1.85sin diye bu havalara gerek var mı ?
A:Ama sen kısayken daha tatlısın yani uzun olsan sevmezdim seni
E:Böyle tatlı tatlı konuşmaya devam edersen kısa olduğum için sevineceğim.
Sen benim boyumu bırakta serenat yaptığın kızdan bahset.
A:Babam ile yeni taşıdığımız yer var ya orda oturuyor .
E:Harbi siz nereye taşındınız ?
A:Cadde bostan tarafın da Erenköy diye bi yer var oraya
E:Hayalet de orada oturuyor.
A: Hayalet ile hiç karşılaşmadık.
E:Ya kıvırcık benim sana birşey anlatmam lazım
A:Anıl mı ?
E: Evet de sen nerden biliyorsun ?
A:Kayra dan oda Eda dan Eda da senden yani sen okulun orada ki çardakta hayaletle telefonla konuşurken duymuş.
E:Ama bizden olmaz Lalini seviyor neyse modumu düşüremiycem daha fazla.Sen şu serenat yaptığın kızdan bahset .
A:Yani tam olarak bende henüz çözmüş değilim ama çok güzel çok farklı o yeşil gözleri
E: Hayır hayır hiç tanımadığın bi kızdan etkilenemezsin gel ben Lalin ile yapıyım aranızı
A:Bu kızı tanısan sende seversin o kadar iyimser ki bana tatlı yolluyor , ortak sevdiğimiz çok fazla şarkı var .Ayrıca konuşmaya da başladık.
E:Numarasını nasıl almayı başardın ?
A:Almadımki camdan cama konuşuyoruz yani kâğıtlara yazıp cama yapıştırıyoruz.
E: En önemli kriterlerinden biri ses tonu olan çocuk sesini hiç duymadığı birine bağlandı tuhaf , belki kötü sesi ?
A:O güzel , narin kızın ses tonu kötü olamaz miniğim hem duyarsam büyüsü bozulur.
E:Büyüsü mü bozulur :D.
A:Bana kızma ama saat sekiz olmak üzere seni bıraksam mı artık?
E:Yok kıvırcığım ben biraz sahilde yürüsem iyi olur
A: Tamam canım dikkat et.Arda nın yanından ayrılıp kulaklığımı takıp sahile doğru yürümeye başladım . Bu gün konuyu değiştirmiş olsak da Anıl konusu oldukça canımı sıkıyor Lalin den değilde bir başkasından hoşlanıyor olsaydı kız da Anıl da bu durumdan pişman olurdu.Ama belki yine birşeyler yapabilirim çünkü Lalin ona karşı birşey hissetmiyor yani sanırım .
Lalin
-Delim iyi misin ?
Hayır
-Neden güzelim ne oldu bana anlatabilirsin
Lalin sen Anıl a karşı birşey hissetmiyorsun değil mi yani ben seviyorum diye söylememezlik yapma.
-Böyle birşey tabi ki yok Anıl benim çocukluk arkadaşım biliyorsun
Evet biliyorum ama çok zaman geçirdiğin birine karşı birşey hissedebilirsin yani Anıl senden hoşlanıyor.
-Canım benim ben ona karşı gerçekten hiç birşey hissetmiyorum öyle bi durum olursa söz veriyorum ilk sana derim ama yok .
Bak senin keyfini ne yerine getirir biliyorum bana şu an çok güzel bi fotoğraf at bende sana atıcam nasıl fikir ?
Tamam hemen yolluyorum iyiki varsın .
-Sende delim.Denizi arkasına almış ,saçları resmen rüzgar ile dans edermişcesine ahenkle havalanmış .Narin elini çenesine yaslayıp poz vermiş ,güzel Elçinim .
Bende aynı hava ile elimi yanağıma yasladım dirseğimi de yatağıma koydum .Yeşil harelerimi kameraya dikip poz verdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAKİ YABANCI
RomanceNe zaman gözüme ,güzel görünmeye başlamıştı ? Oysa ilk taşındıklarında çok ön yargılıydım, diğerlerinden farklı olmayacağına emindim. Kahvem soğudu an başlamıştı her şey ,ilgimi o an çekmişti ama kendime bile bunu itiraf edememiştim. Sonra baktım ki...