Erkek Arkadaşı

445 217 142
                                    

Ardaların Evi ;
Arda: Nasıldı yemek ?

Bora: Gayet güzeldi.

Arda: Bizde kahvaltıya mı davet etsek ?
Hem Nil abla 'nın arkadaşı.

Bora: Sadece Nil 'in arkadaşı olduğu için mi yoksa kızı görmek için mi ?

Arda:Her ikiside :) .

Bora:Tamam davet ederiz.

Arda:Salı uygun mu ?

Bora:Uygun.

Arda: O zaman sen haber verirsin.

Bora:Tamam.

Lalinlerin evi :

Lalin sana çiçek var kızım.

- Aa kimden ?

Heralde karşıda ki çocuktan not var için de baksana.

- Çiçekler çok güzel kokuyor , fotoğrafımı çeker misin anne ?

Tabii.

Nasıl ? Olmuş mu ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasıl ?
Olmuş mu ?

- Evet çok güzel çıkmışım.

Çünkü benim kızımsın ;).

- Aslan burcu olduğunu bu kadar belli etme annecim ;) .

Bana diyene bak ben dedim değil mi "çok güzel çıkmışım " diye . Neyse bak bakalım kimdenmiş bu güzel çiçekler.

- Bakalım
Notta : Lalin kötü bir dönüş yaptım farkındayım ama bu durumu lütfen telafi etmeme izin ver . Sonuçta aynı zamanda eski arkadaşız .
ÇINAR.

Kimdenmiş ?

- Şerefsizden

Hayırdır ne yazmış ?

- Telafi etmek istiyormuş .
Kabul etsem mi acaba ?

Yani edebilirsin illa sevgili olacaksınız diye birşey yok sonuçta. Hem sevgili olmadan önce çok yakın arkadaştınız.

- Doğru . Ben Elçine de anlatacağım bu durumu.

Tamam kuzum .

Odama çıktım ,telefonumu şarj dan aldım ve Elçine durumu özetleyen bir mesaj attım ve Çınar ' ın numarasını istedim . Delim bu durumu pek fazla onaylamasa da Çınar 'ın numarasını yolladı.
Saat geç olduğu için o an yazmak istemedim . Uyuyana kadar ne yazabilirim diye düşündüm beni yanlış anlamaması gerekiyor çünkü.

Ertesi sabah;
Çınar . Lalin ben .

- Yolladığım çiçekleri beğendin demek ki

Evet. Cevabımı söylemek için yazıyorum.

- Bekliyorum .

Notta yazdığın gibi eski arkadaşız ve ben Eski ARKADAŞIMA bu şansı vermek istiyorum ama bu durumu yanlış anlarsan , cıvıtır isen canına okurum biliyorsun.

CAMDAKİ YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin