ASLINDA

67 12 63
                                    

Ardanın ölümünden sonra kendime gelmem oldukça zor ,nefes alamamalarım ve kalp sıkışmaları artmaya başladı .Biraz temiz havanın iyi geleceğini düşünüp telefonumu alıp balkona çıkıp oturdum ,telefonumdan fotoğraflarımıza bakarken dışarıdan birinin bana seslendiğini duydum ve demirlere tutunarak aşağıya doğru baktım .Seslenen Arda bana bakıp gülümsüyor bu mümkün olamaz biliyorum ama görüyorum orada bana gel işareti yapıyor. Üzerime bir hırka aldım , annem duymasın diye parmak uçlarımda balkondan sokak kapısına doğru yürüdüm cam sehpanın üzerinde duran anahtarlarımı alıp terliklerimi giydim ve kapıyı yavaşça çekip evden çıktım. Binadan çıkınca Ardayı orada göremedim , tek yön olduğu için sola doğru yürümeye başladım. Belki de ileride parkta salıncaklarda oturup beni bekliyordur. yalnızca sokak lambaları ile aydınlanan ıssız sokakta hızlı adımlar ile yürümeye başladım .Karşıma parlak ışıklar çıktı bunlar ateş böceği olmalı uzun zamandır görmüyordum onları .

Hayır hayır çarpmış olamam iyi misin ? Kalbi atıyor acaba kimsesi var mıdır kızcağızın .Ne bakıyorsun öyle çık şu arabadan da kızı arka koltuğa yatırıp hastaneye götürelim ,tut bacaklarından .

" Kaza yaptık "

"Acil sedye getirin , nasıl oldu ?"

"Gece klübünden çıkmış eve gidiyorduk bir anda karşıma çıktı arabanın üzerine doğru yürüyordu,ne yapacağımı şaşırdım ve frene basamadım."

"Tamam siz burada bekleyin birazdan hastane polisi gelip sizi sorguya çekecek bir yere ayrılmayın ."

"Bekliyorum"

Hemşire: Demek Lalin yine evden kaçmış .

Doktor :Annesini arayın durum artık ciddileşti tedavisi evde devam edemez.

Hemşire : Hemen bilgilendirmesini yapıyoruz.

Bu sırada evde ;

"Kızım uyumadın mı daha ,bak ya birde bu soğukta balkonda oturuyor.

Lalin !!!

Of kapıda açık .Telefonum ,telefonum nerede sakin ol Yasemin .

Hastaneden arıyorlar .

"Bende tam sizi arayacaktım ,Lalin orada mı ? iyi mi ? "

"Yasemin hanım Lalin burada ,acilen hastaneye gelmeniz gerekiyor."

"Tabi hemen geliyorum."

On dakika sonra

"Lalin Yüce kalp"

"Annesisiniz değil mi ?"

"Evet kızımı görebilir miyim ?"

"Şuan değil Yasemin hanım, zaten doktoru yanınıza gelecektir."

"İyi mi ?"

"Bir şey diyemem , lütfen bekleyin ."

Bekleyeyim tabi ,kızıma ne olduğunu bilmeden .

"Doktor bey ne oldu, bari artık siz kızım ile alakalı bilgi verin."

"Yasemin hanım biliyorum endişelisiniz ,sakin olmanızı istiyorum zor evet ama iletişimimizin kolay olması için öncelikle sakin olmalısınız."

"Dinliyorum."

"Lalin trafik kazasında yaralanmış ,şuan bir sorun yok uyuyor ,fakat durum artık ciddi .Evde durur ise daha çok kaçacak gibi duruyor ,psikoloğu Arda bey hastaneye yatırılmasının daha doğru olduğunu söyledi .Sizin vereceğiniz karar çok önemli iyice düşünün lütfen ,birazdan Lalini görebilirsiniz .

CAMDAKİ YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin