Güm güm güm atma kalbim
atma şöyle
duyulur dışarıdan
çok çok isteme
çok isteme koparız hayattan.Camdaki yabancı sen bana ne yaptın böyle seni düşünmeden duramıyorum .
Ama korkuyorum hastalığımı öğrenirsen ve beni istemezsen o pislik Çınar gibi sende bırakıp gidersen .
Gözlerimi her kapadığım da sen beliriyorsun.
Şarkıda söylediği gibi duyuluyor mu dışarıdan ?
Şile den döndüğümüz den beri bu şarkıyı söylüyorum .
Aslında cesaretimi toplasam hatta bir Nil Karaibrahimgil şarkısı daha açalım .
Hırkada giymeyeceğim , görsün yaralarımı , çalsam kapısını " ya ben seni seviyorum " desem hastayım sarılamam sana ama tenimin tenine değmesine gerek yok seni en derinlerimde hissetmem için .
Evet yapacağım bunu .
(Derin nefes alarak uyandı uykusundan.)
Rüya tabiki Lalin sende cesaret olsa yıldızları saydığımız gün söylerdim .Abim biliyorum yukarıdan bir yerden izliyorsun beni , sesimi duyuyorsun yol göster kardeşine , ışık tut yoksa kaybolucak .
Evet abi dedim on dört yaşındaydım o trafik kazası olduğunda bu konuyu hiç açmamıştım daha önce biliyorum .
Ama zamanı geldi ; on yedi yaşındaydı kazayı yaptığında babasının oğluydu o ,
hız tutkunu , korkusuz , cesaretli .
Kazadan sonra benim tırnağım dahi kırılmasın diye daha çok titriyor annem üzerime .
Onun ışık tutmasını istiyorum çünkü yanımda değil ama olsaydı ; başımı dizine koyardım , saçlarım ile oynardı ve " bak abicim hayat zor biliyorum ama sen güçlü bir kızsın sonuç ne olursa olsun yanlış bir şey dahi yapsan ben senin hep arkandayım . " derdi .Huzur için de uyu kaptan ♡ .
Gözlerinin yaşını güzelce sil , gülümse , eldivenlerini tak ve annenin yanına in :) .
Annecim yardım lazım mı ?
- Yok kuzum , sen ağladın mı ?
Yeni uyandım ya ondan öyle gözüküyor .
- İnandım hadi , sen ağlama güzel kızım .
Ağlamam prensesim , eee bu güzel eller ne hazırlıyor bize ?
-Lazanya
Hımmm ;) severiz .
- Biliyorum birtanem .
Bende salata yapabilirim bence
- İyi yap bakalım :) .
Bak tadına .
- Biraz nar ekşisi mi koysan ?
O biraz zor akıyor sen mi döksen ?
Hem bende o sırada tabak falan götürürüm .- Tamam bu arada çilekli limonata yaptım bardakta götür .
Uzaktan öpüyorum seni hemde kocaman .
Yemekten sonra anne kız oturup durum değerlendirmesi yaptık asla dedikodu değil ;) .
Ve akşamki mini konser için odama hazırlanmaya çıktım beni güzel görsün istiyorum .
Kırmızı rujumu sürdüm , eyeliner çektim ama hafif ve kuyruğunu çok uzatmadım .
Beyaz askılı tişörtümü giydim üzerine elbette hırka giyeceğim ama fotoğraf çekerken hırka olmasada olur sonuçta fotoğraf düzenleyici sayesinde hepsi yok oluyo ;) .Yine harika söylüyorsun camdaki yabancı .
O baygın bakışlarından istemsizce etkileniyorum senden ve bunu durduramıyorum .Konser bittikten sonra ayakta alkışladım çünkü mükemmel .
Oda teşekkür olarak eliyle kalp yaptı .
Düşüyorum tutun beni ♡ .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAKİ YABANCI
Roman d'amourNe zaman gözüme ,güzel görünmeye başlamıştı ? Oysa ilk taşındıklarında çok ön yargılıydım, diğerlerinden farklı olmayacağına emindim. Kahvem soğudu an başlamıştı her şey ,ilgimi o an çekmişti ama kendime bile bunu itiraf edememiştim. Sonra baktım ki...