RÖVANŞ

361 183 111
                                    

Camdaki yabancı yemek yapma yarışmasından sonra hırs yaptı ve bana basket bol maçı teklifinde bulundu , hem daha önce hiç oynamadım hemde kurallarını dâhi bilmiyorum . Ama olsun bunu geri çeviremem bu yüzden kabul ettim . Hava serinleyince oynamak için sözleştik çünkü sabahları hava çok güneşli ve eldiven takıyorum terlemeye hiç niyetim yok . Maç başlayana kadar bir kaç tane video izledim olaya hakim olabilmek için . Maç için hazırlanırken camdaki yabancının maç için ısındığını gördüm .

 Maç için hazırlanırken camdaki yabancının maç için ısındığını gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hiç gerek yok aslında zaten kazanacaksın . Olabilecek en uygun kıyafetlerimi giydim yeşil sweat ve siyah tayt .

Biraz izlesem mi acaba bir insan basket oynarken bile nasıl bu kadar tatlı olabiliyor ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz izlesem mi acaba bir insan basket oynarken bile nasıl bu kadar tatlı olabiliyor ?

Lalin : Ben geldim

Arda : Sonunda korkup gelmeyeceğini düşündüm ;) .

Lalin : Dalga geçeceksen gidiyorum .

Arda : Tamam tamam gel . Şimdi şöyle senin üç sayın benim on sayıma eşit ve kaybeden kazanana tatlı yapacak .

Lalin : Anlaştık .

Bir kaç dakika sonra ;

Arda : Hadi ama tweety pijamalı kız ben yedinci sayımı almak üzereyim sen daha bir sayı bile alamadın ;) .

Lalin : Gül sen gül camdaki yabancı kaybettiğinde ben de sana güleceğim .

Kendimizi maça o kadar kaptırdık ki bizi izleyen Çınarı görmedik bile zaten çok durmamış .

Ve maç biter .

Arda : Sen beni yeniyordun hani .

Lalin : İyi ki kaybetmişim yoksa senin yaptığın tatlıyı yeseydim zehirlenip hastaneye kaldırılabilirdim ;) .

Arda : Hadi gel barış imzalayalım .
Dedi ve elini uzattı.

Eldivenli elimi uzattım , bir kaç saniye elime odaklandı ve "neden çıkartmıyorsun " diye sordu .
Bende yeni tanıştığım insanlara söylediğim yalanı söyledim ; Bu havalarda elimde tuhaf yaralar oluyor görmemek için eldiven takıyorum dedim , vedalaştık ve evlere dağıldık .

Ardaların evi ;

Bora : Birlikte zaman geçirmeye başladınız ama ısrarla isimlerini sormuyorsunuz , bizim söylememizi de istemiyorsunuz .

Arda : Ona twetty pijamalı kız demeyi seviyorum ve böyle daha güzel .

Bora : Peki madem sen böyle diyorsan bende buna uyarım :) .

Lalinlerin evi ;

Yasemin : Siz maç yaparken Çınar geldi " şuan meşgul anlaşılan ben onu sonra ararım " dedi ve gitti .
Birde Elçin aradı İtalyaya varmış.
(Öğrenci değişim programı ile bir haftalığına Italyaya gitti .)

Lalin : Aa o zaman hemen bir face time yapayım delim ile .

Lalin : Delimm

Elçin : Canım naber ?

Lalin : İyim güzelim , sen nasılsın , ne yaptın anlattt .

Elçin : Sakin hemen anlatıyorum :) .
Kalacağım ailenin evine geldim , yerleştim .

Lalin : Nasıl insanlar ?

Elçin : Gayet tatlılar hatta çok yakışıklı bir oğulları var .

Lalin : Oo İtalyan erkeklerini severiz ;) .

Elçin : Çok fenasın .

Lalin : Bana diyene bak çocuğu tatlı bulmasan bu detayı vermezsin bile .

Elçin : Olabilir :) .

Lalin : Bu arada Anıl da oradaymış .

Elçin : Artık o kadar umurumda değil kendisi .

Lalin : Bilemedim , delim benim kapatmam lazım duşa gireceğim de .

Elçin : Tamam canım benide yemeye çağırıyorlar .

Lalin : Afiyet olsun kocaman öpüyorum .

Elçin : Bende .

Telefonu kapadıktan sonra Çınar aradı .

Lalin : Efendim Çınar ?

Çınar : Artık müsait misin ?

Lalin : Çok değil duşa girmem gerekiyor .

Çınar : Tabii maçtan sonra terlemişsindir .

Lalin : Neden iğneleyici konuşuyorsun ?

Çınar : İtiraf etmeliyim kıskandım .

Lalin : Kıskanılacak bir durum yok ayrıca unutma senin ile aramızda birşey de yok .

Çınar : Lalin

Lalin : Çınar saçmalıklarını dinleyemeyeceğim .

Dedim ve kapattım , durumu bazen çok ciddiye alıyor . Anlamadığım şu ; daha birlikte kahvaltıya gitmeden önce normal arkadaş olarak gittiğimizi ona söylemiştim hatta benden önce kendisi söylemişti .
Duştan sonra magnolia yaptım .

Güzelce giyindim ve tatlıyı götürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güzelce giyindim ve tatlıyı götürdüm .
Teşekkür etti , odasına çıktı bende kendime dolaptan bir tatlı aldım , odama çıktım , saatin sekiz olmasına son yirmi saniye hepinizin bildiği gibi mini konser başlamak üzere .
Hem tatlısını yedi hem şarkısını söyledi , o kadar yetenekli ki ona hayran olmamak imkansız .

CAMDAKİ YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin