Camdaki yabancı 'nın mini konserleri çok keyifli pufuma oturup bazen kurabiyemi yerken bazen ise kahvemi yudumlarken şarkılarına eşlik ediyorum .
İsimlerimizi ve tam olarak birbirimizi tanımıyoruz ama yine de buna rağmen gayet iyi anlaşıyoruz ilk defa tanımadığım biri varken rahatça şarkı söylüyorum tamam belki kısık ses ile söylüyor olabilirim ama yine de söylüyorum kesinlikle gelişme var ;).
Bu gün kendimi neden bilmiyorum ama çok halsiz hissediyorum bu yüzden konserin hepsine katılamadım ve uyudum.
Sabah olduğun da ise hemen lacivert renkli dosyamın içinden bir kâğıt aldım ve kırmızı keçeli kalemim ile büyük harflerle "GÜNAYDIN" yazıp camıma yapıştırdım daha sonra kahvaltı için eldivenlerimi giyip annemin yanına mutfağa indim .Günaydınnn !!!
-Günaydın kuzu erkenciyiz bu gün
Evet dün erken uyudum
-Birşey yok değil mi ? Gel ateşine bakacağım.
Anne iyiyim bazen olur öyle . Ne var kahvaltı da ?
-Tabiki bol baharatlı yumurtalı ekmek veee (ikisi aynı anda) ÇİKOLATALI KREP
-İşte nasıl ?
Enfes olmuş annem ellerine sağlık.
-Afiyet olsun güzelim.Kahvaltıdan sonra Elçin aramış mı diye odama çıktım telefonumu ararken karşı camdaki "GÜNAYDIN TWEETY PJ KIZ" yazısını gördüm bu yüzümde ufak bi tebessüm oluşturmuş olabilir ama buna anlam yüklemek saçma olur .
Bu akşam delim ve annem ile "Marvel" gecesi yapacağımız için AKŞAM KONSER E KATILAMIYCAM " yazdım tam o sıra da o da camdan hava almak için cama çıktı ve hemen yazımı gördü cevap olarak da "DERT DEĞİL :)" yazdı .
Aslın da biraz zorlasak birbirimizin sosyal medya hesaplarını öğrenip oradan konuşabiliriz yani bana deselerdi ki daha önce " camdan cama konuşucaksın " derdim ;saçmalamayın isterseniz 2020 de güvercinle de haberleşelim."
Ama kesinlikle böyle daha güzel biraz tuhaf ama çok da eğlenceli :D.Delim gelmeyi düşünüyor musun ?
-Evet beş dakika sonra ordayım bir şey ister misin ?
Şey evet elmalı meyve suyu alır mısın Yaseminciğim de limonlu cheesecake yaptı
- Oo o zaman hemen geliyorum :)
Bekliyoruzzz.Elçincim
-Ardacım sen beni arar mıydın ya ?
Deme öyle
-Serenat yapmaya başladığından beri aramıyorsun da bu gün nasıl oldu da aradın?
Tweety pijamalı kız bu gün konsere katılamıycakta
-Tweety pijamalı kız mı hahaha
Evet neyse sen nerdesin ?
-Lalinlere gidiyorum film gecesi yapıcaz da
İyi bakalım selam söyle hayalet Laline
-Neden öyle dedin ki
Adı var ama kendisi hiç gözükmüyor o yüzden öyle söyledim
-Kalabalık ortamları sevmez demiştim ya
Yabani işte
-Hey ! öyle deme neyse ben geldim kapatıyorum öptüm.Lalinlerin evin de ;
Sonun da , hoş geldin
- Hoş buldum .
-Yasemin teyzemYasemin : hoş geldin ikinci kızım
Elçin : hoş buldumLalin : sevgi pıtırcıklığınız bitti ise başlayabilir miyiz malum seri uzun.(hayır kıskanmıyorum yalnızca onlar gibi sarılamadığım için
üzülüyorum. )Elçin : Arda sana hayalet dedi
Lalin : neden ?
Elçin : durumları bilmiyor ya ondan öyle saçma konuşuyor.
Lalin : Ay o konuşmasın lütfenYasemin : kızlar hadii
Annem ile Elçin üçlü koltuğa oturdu bende hemen çaprazın da olan bazen film izlerken üşüdüğüm için üzerin de turuncu tüylü batanniyem olan tekli koltuğa oturdum ve en özlediğim gecelerden birini uzun zaman sonra yaşamış oldum .
Biraz zaman geçtikten sonra sıcak olduğu için soyulmuş kollarıma rağmen sarı hırkamı çıkarıp belime bağladım
Elçin : Anlaşılan bu sıralar tweety yine moda
Lalin : Bilemem benim hoşuma gidiyor ,hem neden öyle dedin ki ?Elçin iç sesi ; sadece bi tesadüf
Elçin : Ee şey gelirken vitrin de gördüm de o yüzden sordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAKİ YABANCI
RomanceNe zaman gözüme ,güzel görünmeye başlamıştı ? Oysa ilk taşındıklarında çok ön yargılıydım, diğerlerinden farklı olmayacağına emindim. Kahvem soğudu an başlamıştı her şey ,ilgimi o an çekmişti ama kendime bile bunu itiraf edememiştim. Sonra baktım ki...