Neden bilmiyorum ama size babamı daha detaylı anlatmak istedim .
Babamın ne sesini hatırlıyorum , ne kokusunu , nede yüzünü , fotoğrafınız yok mu diye merak edebilirsiniz aslında var ama annem onun olduğu kısımları zamanında kesmiş .
Bu saydıklarımı hatırlamasam da yaşadıklarımız sanki dün yaşanmış gibi aklım da .
Beni hep maymun diye severdi itiraf etmeliyim nadir de olsa bazen bana öyle seslenmesini özlüyorum .
Sütlü ekmek yediğimizi , burunlarımızı tokuşturup burun burun diye bağırdığımızı biliyorsunuz ama anılarımız yalnızca bunlardan ibaret değil . Her zaman rahmetli abime daha yakın olsada çok küçük yaşlarımda iken benimle de zaman geçirirdi . Yemek yemeye götürürdü ben o koca hamburgeri ve patatesleri bitiremezdim oda bana bağırırdı canım abim ise çaktırmadan benim patateslerimi bitirmeye çalışırdı bana bağırmasın diye onun da midesi küçüktü ama dediğim gibi sırf bana kızmasın diye benimkileri de bitirmek için kendini zorlardı .
Hiç unutmuyorum yağmurda ıslanmıştık ve ben çok hasta olmuştum. Şuan bile nasıl olduğunu anlamasamda ana okulu gösterime hatta diş doktoruna bile gelmişti anlamıyorum çünkü normalde annemin olduğu ortamlarda bulunmuyordu .
Hiç bir zaman abim gibi olamıyacağım yani kimse " babasının kızı" demeyecek , "aynı annesi" diyecekler en yakınım olan en kötüler .
Ama evet ben aynı annemin kızıyım acaba hanginiz annemin yaşadıklarının sadece birini yaşasa kaldırabilir ?
Hiç biriniz .
Ben annemin kızı olmaya hazırım onun gibi görünmeye onun gibi güçlü olmaya çoktan hazırım .
En azından benim annem kocasından gönül rahatlığı ile boşanabilmiş ve çocuklarını da en iyi şekilde yetiştirdi . En yakınım olan en kötüler kendi ayaklarının üzerinde durmaktan ve insanların eleştirilerinden korktukları için (ki bence korksunlar da ), sevmedikleri kocaları ile sahte mutluluklar , hayatlar yaşıyorlar .
Bazılarına lafı dokundurduğuma göre babamdan bahsetmeye devam edebilirim . Belli bir zamandan sonra bizim ile ilişkisini kopardı çok sevdiği abimin cenazesine dahi gelmedi .
Sonra zaman geçti ve benim hastalığım ortaya çıktı uzun bir süre benim dışımdaki herkes için elini cüzdanına atan babam bu sefer benim için atmıştı elini şaşırtıcı " kızım daha iyi yerlerde oturmalı " diye düşünmüş olacakki insanlar aracılığı ile destekte bulundu ve şuanki evimize sahip olmamıza yardımcı oldu yani en azından o bu ev tamamen onun sayesinde alındı sanıyor ama bir çoğu hastane masraflarına gitti ve annemde çalıştı böylece biz bu eve sahip olduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAKİ YABANCI
RomanceNe zaman gözüme ,güzel görünmeye başlamıştı ? Oysa ilk taşındıklarında çok ön yargılıydım, diğerlerinden farklı olmayacağına emindim. Kahvem soğudu an başlamıştı her şey ,ilgimi o an çekmişti ama kendime bile bunu itiraf edememiştim. Sonra baktım ki...