Nerede Başlamıştı Her Şey ?

141 43 65
                                    

Ne zaman gözüme ,güzel görünmeye başlamıştı ? Oysa ilk taşındıklarında çok ön yargılıydım, diğerlerinden farklı olmayacağına emindim. Kahvem soğudu an başlamıştı her şey ,ilgimi o an çekmişti ama kendime bile bunu itiraf edememiştim. Sonra baktım ki şarkılara eşlik ediyorum, cama "günaydın" yazıları asılıyor, kağıttan uçaklar içine uzun yazılar ve devamında hediyeleşmeler başladı . Biliyorum ismini bilmediğiniz birine böylesine bağlanmak kulağa tuhaf geliyor ama bende ters tepki yaptı buna hep beraber şahit olduk. Farklı hem 'de çok farklı hissettirmişti camdan gördüğüm yabancı. 

Aslında çok kısa bir zamanda oldu ne olduysa  ,yıldızları izlediğimiz de yüzüne bakamadığım zaman kendime itiraf etmiş ve inanmıştım onun farklı olduğunu. Benziyorduk birbirimize, o daha özgür yaşıyor 'da olsa bu hastalıklı hayatı, beni herkesten daha iyi anladığını biliyorum .Tamam doğum günümde sert çıkışmış olabilirim ama öfkem Ardadan çok Elçine .Anladığı ilk an söylemedi diye .Neyse bu anı çokta hatırlamak istemiyorum çünkü delim ile aramız eskiden olduğu gibi çok iyi , şuan halletmem gereken Arda ile olan ilişkim, çünkü biliyorum ki ; ben onu kurtaracağım ,o da beni.

Annemin sevgi dolu bir şekilde "güzelliğim uyandın mı ?" diye sorduğunu duydum ,günlüğümü masamın üzerine bırakıp salona gidip "hayır uyur gezerim " dedim. "Maymunluk yapmada hazırlan bugün dans dersin var, unutmadın değil mi ? "

Doğru bugün pazar, hemen üzerimi değiştirmek için odama koştum çünkü sadece on dakikam kalmıştı derse. Turuncu hudi ve siyah taytımı giydim ,yanaklarıma biraz allık .gözlerime rimel ve eyeliner sürdükten sonra hazırdım .

gözlerime rimel ve eyeliner sürdükten sonra hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Elçine fotoğraf attıp, maskemi ve lila sırt çantamı aldım. Converse 'lerimi giyip çıktım ,annem her zaman olduğu gibi benden önce kapının önündeydi. Geciktiğimiz için pastaneden sade poğaça aldık onu yedim.

Güneş hoca bugün biraz daha zor bir koreografi hazırladığını söyledi. Blackpink grubunun "HOW YOU LİKE THAT" şarkısının koreografisini öğretecekmiş.

Bir saatin sonunda ölmüştüm ,Güneş hoca bir anda "bugün canım öğrencim ile oturup sohbet etmek ve kahve içmek istiyorum " dedi, hiç beklemediğim için şaşırdım. Yüzümdeki şaşkın ifadeyi görünce kahkaha atmaya başladı bende ona eşlik ettim ve "bana uyar ama anneme sormalıyım" diye cevap verdim .Bekleme yerindeki deri koltuğa oturup bir yandan butiğin sosyal medya hesabına gelen soruları yanıtlayan anneme sordum , o da "dikkatli olacağına söz verirsen neden olmasın ?" dedi.

Güneş hoca ile birlikte çokta kalabalık olmayan ,yalnız kalmak istediği anlarda gittiği kafeye gittik. Gittiğimizde alt katı normal zamanlarından kalabalıktı bizde rica ettik ve balkon kısmını açtırdık hava soğuk olduğu için kapalı tutuyorlarmış ama durumu kafenin sahibini anlattık ,kimseyi riske atmak istemem. Kahvelerimizi yudumlarken, Güneş hocaya "hocam biraz kendinizden bahsetsenize" dedim. Yaşlarımız yakın olduğu için onda bu yakınlığı bulmuştum.

Güneş hocadan beklemediğim şeyler duyuyordum bugün ,dışarıdan enerjik, hayat dolu bir kadın ama detaylara girdiğinde aslında ne kadar zor zamanlar yaşadığını öğrendim. Mesela ; çok genç yaşta anne olduğunu, kızını kaybettiğini, kocasından şiddet gördüğü için boşandığını öğrendim .Oysaki aşık olup evlenmişler ne kadar korkunç bir durum , kadına ,hayvana olan bu şiddet ne zaman son bulacak , ne zaman dur diyecekler ?

Uzun ,anlamlı sohbetimiz sonunda Güneş hoca beni eve bıraktı, bu güzel gün için teşekkür ettim ve anahtarlarımı lila sırt çantamdan çıkartıp eve girdim. Annem yeniden çalışmaya başladığı için akşama kadar evde yalnızım. Ellerimi ve yüzümü yıkayıp , pofuduk pijamalarımı giyip mutfağa geçtim , kendime salçalı makarna hazırladıktan sonra salona geçip televizyonda film aramaya başladım . Filmlere bakarken telefonum çalmaya başladı ,arayan Eda'ydı nereden bulmuştu numaramı bu süslü . Derin bir nefes alıp açtım telefonu ,gayet sakin bir şekilde "ne var ?" diye sordum. Bana "mutlu olabilirsin ayrıldık "dedi. Oysa bir şey yapmamıştım ayrılmaları için yani henüz, olayı daha detaylı anlatmasını söyledim ve bana en başından anlatmaya başladı .

Eda'nın anlatımı : Oğuzu öğrenmiş ,sen söylemediysen kim söyleyecek ? Ayrılmamızı sadece sen istiyordun .Aldattığımı söylemeseydin şuan hala birlikteydik ,ayrıca aldatmak sayılmaz ikimizde sarhoştuk ama Kayra elbette anlamadı beni ,artık çocuğun aklına nasıl girdiysen ?

Bu kızın aklıyla zoru var gerçekten ,sarhoş olman aldatmak için bir bahane olamaz tatlım .Bunu tabi ki Edaya açıklamadım ayrılmaları işime geldi , her ne kadar Kayra ile bir daha asla arkadaş olmayacak olsam da ,zamanında Eda bizim arkadaşlığımızı bitirmişti ,kim yaptıysa ellerine sağlık. Edaya da aynen bunu söyledim "kim yaptıysa ellerine sağlık " dedim ve telefonu yüzüne kapattım . Televizyonu kapayıp delimi aradım ,olanlar kesinlikle izleyeceğim herhangi bir filmden daha heyecanlıydı . Olanı biteni Elçine anlattıktan sonra Elçin dayanamayıp kimin yaptığını bulmak için çalışmalara başladı. Sanırım çok fazla "Sherlock Holmes " izliyor kim yaptıysa yapmış işte yani biraz üzüldüm bu benim planımdı ama olsun.

Akşam saat sekiz olmuştu aklıma mini konserler geldi, keşke şuan camımı açtığımda Ardayı görsem ,hayali bile çok güzel .

CAMDAKİ YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin