Arda : Günaydın
Yasemin: Günaydın ?
Arda : Kızınıza hediye aldım da onu vermek için geldim
Yasemin : Ama şuan uyuyor
Arda : Uyanınca verirsiniz olur mu :) ?
Yasemin : Olur olur
Arda : Teşekkür ederim iyi günler
Yasemin : İyi günler .Yarım saat sonra ;
Günaydınnn
-Günaydın Lalin
Bu ne anne hangi hayranından :D?
-Benim değil senin sana minik bir hediye
Kimden ?
- Karşı da ki çocukAnnem daha cümlesini bitirmeden hediyemi alıp odama çıktım ve hemen nazikçe paketi açmayı denedim en azından çabaladım ,içinden tuval ,boyalar ve fırça çıktı tuval in üzerinde Bob Marley in resmi var , yanında da not.
Notda : Bu kadar güzel gözlerin , güzel bir gülüşün olduğu için doğru düzgün tanışamış olduğumuz halde bu kadar sıcak yakın davrandığın ve bana tatlılar yollayıp mini konserlerime katıldığın için sana hediye aldım umarım beğenirsin :))).
Notu okur okumaz mutfağa indim annemden o harika çikolatalı kekinin tarifini istedim ve camda ki yabancıya kek yaptım bende not yazıp annem ile yolladım .
Ardaların evi ;
Merhaba
-Merhaba
Kızım oğlunuzun hediyesi için teşekkür olarak yolladı afiyet olsun .
- Teşekkür ederizArda bakar mısın
-Efendim ?
Bu sana serenat yaptığın kızdan .
- Serenat denemez aslın da neyse ben odamdayımYeşil gözlü güzel kız bana teşekkür için kek yollamış çok da güzel kokuyor kek yani güzel kokuyor .
O da bana not yazmış .Notda; Bu güzel hediye ve iltifatların için çok teşekkür ederim sesi güzel olan camda ki yabancı umarım beğenirsin afiyet olsun :) <3.
Lalinlerin evi ; Daha sonra bende bir dilim kek alıp odama çıktım hemen hediyemi boyamaya başladım daha ilk günden neredeyse yarısı tamamlandı .
Bana Bob Marley 'in yüzü olan bir tablo yollamış sayılar ile boyanan bir tablo ,her sayının rengi var ona göre boyuyorsunuz kesinlikle çok keyifli .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAKİ YABANCI
RomanceNe zaman gözüme ,güzel görünmeye başlamıştı ? Oysa ilk taşındıklarında çok ön yargılıydım, diğerlerinden farklı olmayacağına emindim. Kahvem soğudu an başlamıştı her şey ,ilgimi o an çekmişti ama kendime bile bunu itiraf edememiştim. Sonra baktım ki...