"Hadi uyan" dedi uyanması için, "lütfen uyan"dedi mezarın başında çaresizce ağlarken.
İKİ YIL ÖNCE 14/11/2021 ;
Kızımı görmek için hastaneye doğru yola çıktım,her şeyin iyiye gittiğini ümid ederek .Hastaneden içeriye girdiğim ilk an Doktor Arda ile karşılaştım bana kibarca selam verdi ve benimle bir konu hakkında konuşmak istediğini dile getirdi, hastanenin kafeteryasında boş bir sandalyeye oturdum oda iki çay alıp çaprazımda duran sandalyeye oturdu .Merakla konuşacağı konuyu beklemeye başladım, çayından yudum aldıktan sonra konuya girdi .
"Yasemin hanım bana öfkelesiniz,haksızda sayılmazsınız çünkü Lalin hastaneye yattığı ilk gün size bizzat kendi gözetimimde olacağının sözünü verdim. Normal şartlarda kaçması mümkün değil ama ne yazıkki güvenliğimizin dalgınlığı sonucu başımıza geldi ,merak etmeyin o günden sonra işine son verildi."
Dayanamayıp cümlesini kestim ; benimle konuşmak istediğin konu bu mu ?
"Hayır ,Lalin ile birlikte olduğumuzu söylemek istedim yalnızca"
Siz benim ile dalga geçiyorsunuz sanırım, onay vereceğimi asla bekleme hele birde Lalin'in kaçmasından sonra.
"Dilerseniz birde Lalin ile konuşun ,eğer durumun farklı olduğunu kendisinin böyle hissetmediğini söyler ise istifamı isteyeceğim. "
Arda bu kadar net ve sert konuştuğuna göre haklı olabilirdi ama önce kızım ile konuşmalıydım. Sekiz numaralı odanın önüne gelince derin bir nefes aldım ,eğer Lalin'de öyle hissediyor ise buna kendimi şimdiden hazırlamam gerekiyor sonuçta kızıma karşı çıkamam ama aynı zamanda endişeleniyorumda .
Yavaşça kapıyı açıp içeriye girdim Lalin en sevdiği tiyatro oyununun kitabını okuyordu " Anton Çehov - Vanya Dayı " .Yanına gidip yanağına öpücük kondurdum ve nasıl gittiğini sordum.
Beni görünce çok sevindiğini ama işlerin pek yolunda olmadığını söyledi.İlaçlarının dozunu arttırmışlar hemde gereğinden fazla , konuyla ilgileneceğimi söyledim ve devam ettim "merak ettiğim başka bir konu var " o da merak edip yatakta doğrulup oturdu ve oturmam için başı ile yatağı işaret etti bende yanına oturup ellerini tuttum ve Arda'nın bana her şeyi anlattığını ancak doğru olup olmadığını sordum .
Hiç kekelemeden direkt "evet anne doğru onu çok seviyorum,bana her zaman iyi geldi ve öylede devam ediyor " dedi.Ne diyebilirdim ki sevdiğini söylerken gözlerinin içi gülüyor onu mahrum bırakamazdım camdan gördüğü yabancıdan .
Gergin havayı dağıtmak için radyoyu kurcalamaya başladım ve çıkan şarkıyı ikimizde çok seviyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAKİ YABANCI
RomanceNe zaman gözüme ,güzel görünmeye başlamıştı ? Oysa ilk taşındıklarında çok ön yargılıydım, diğerlerinden farklı olmayacağına emindim. Kahvem soğudu an başlamıştı her şey ,ilgimi o an çekmişti ama kendime bile bunu itiraf edememiştim. Sonra baktım ki...