Yeni bir sabah yeni umutlar diye başlamak isterdim ancak hastalığım iyiye gitmiyor, gerçekle hayal birbirine karışmış durumda enteresan bir şekilde bunu farkedebiliyorum .İlaçlarmın dozunu zirveye çıkardılar ne yapacağımı bilmiyorum, artık Doktor Arda'nın seside iyi gelmiyor bana bu gün bir albüm daha getirdi sadece gereksiz gürültü olarak algılıyorum halbuki böyle değildi ekstra seslere ihtiyaç duymuyordum doktorumun sesi ilaç etkisindeydi.Ne yapacağımı bilmiyorum hepsini geçtim kızının delirdiğini öğrenince annem ne yapacaktı?
Panikleyecek ,korkacak hemde çok ,tanıyorum annemi .Çocuğunuz bir saatli bomba ise başka ne yapılabilir ki ?Annemin bu durumu öğrenmemesi gerekiyordu ,Ardaya nasıl bağırdığını tahmin edebiliyorum,söz konusu ben isem gözlerinden resmen ateş çıkıyor buna ilk üçüncü sınıfta şahit olmuştum;sınıfta Sena diye biri vardı aynı arkadaş grubundaydık neden hatırlamıyorum Eren diye bir çocuğa aniden kalem fırlattı sonra gülmeye başladık, Eren yalnızca benim güldüğümü farketti ve kalemi ona ben attım sandı. Tabii karşılık olarak oda uçlu kalemi bana attı ve uç çeneme girdi ,elbette bunu duyan annem bütün okulu ayağa kaldırmıştı. Bu arada uç hâlâ çenemde.
Gözlerinden ateş çıkarken kimse o insanın yerinde olmak istemez .
Doktor Arda : Artık konuşabiliriz sanırım ?
Lalin :Elbette doktor .
Doktor Arda : Dinledin mi bakalım yeni getirdiğim şarkıyı?
Lalin : Yani iyi hoş ama başım ağrıyor artık o kadar başım ağrıyor ki vücudumda daha fazla yara izi oluşmaya başladı sinirden her yerimi kaşıya kaşıya yara yaptım ,sahi aklıma gelmişken bu yara olayını günlüğüme yazmış mıyım?
Doktor Arda: Evet stresten yaptığın bu izleri cilt hastalığı olarak görmüşsün ve bulaşıcı olduğunu sanmışsın bunun sebebi de gerçekte kimsenin seni o halde görmesini istemediğinden kaynaklanıyor.
Lalin : Çok tuhaf olanlar ,hem söylediklerinizi anlıyorum hem sizin aslında gerçekten doktorum olduğunuzu ama benim sizi yeni tanıştığım camdan cama konuştuğum çocuk olarak gördüğümü de farkındayım of her şey birbirine karıştı doktor .
Doktor Arda : Seni anlıyorum Lalinciğim , bu yüzden ilacının dozunu arttırdık ki tamamen gerçekliğe dönebil, iğneni benim yapmamı ister misin?
Lalin : Üzgünüm ama hayır hiç görmediniz vücudumda olan yaraları görmenizide istemem ancak yemek saatinde bana eşlik edebilirsiniz müzik kulaklarımı tırmalıyor diye sizinle konuşmaktanda rahatsız oluyorum anlamına gelmiyor.
Doktor Arda : O halde saat üçte buradayım .
Doktor Arda odamdan çıktıktan sonra ,Elçin hemşire ilaç arabası ile odama geldi .Artık ilaçların odamda kalabileceğini söyledi sonrasında kalçama iğnemi yaptı ve nasıl hissettiğimi sordu , iyi olmadığımı artık müziğin bile etki etmediğini söyledim yüzündeki endişeli ifadeyi saklamaya çalışıyordu ancak başarısız olduğunu kendiside anladı bir başka hastanın yanına daha gitmesi gerektiğini söyleyip odamdan çıktı hatta o kadar endişeliydiki çıkarken ilaçları devirecekti.
Şimdi merak ediyorsunuzdur belki şarkı neden bu kadar önemli bir yer kaplıyor ? Benim kaldığım hastanede eski tarihlerde kullanılan yöntemler kullanılıyor aslında müziğin iyileştirici gücü olduğu Osmanlı zamanında bulunmuş bir tedavi yöntemi ,elbette yeni yöntemlerde kullanılıyor ama biraz hastanın durumuna göre yani hasta hangi iyileştirme yöntemini kabul ederse bende işe yarayan doktor Arda'nın söylediği şarkılar oldu tabii aynı zamanda ilaç ve iğnede alıyorum çünkü tam anlamı ile gerçekliğe dönebilmem için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAKİ YABANCI
RomantikNe zaman gözüme ,güzel görünmeye başlamıştı ? Oysa ilk taşındıklarında çok ön yargılıydım, diğerlerinden farklı olmayacağına emindim. Kahvem soğudu an başlamıştı her şey ,ilgimi o an çekmişti ama kendime bile bunu itiraf edememiştim. Sonra baktım ki...