Intro

2.7K 9 0
                                    

Vivy Andrea ialah salah seorang anak perempuan the best mafia leader. Luciano Rial ialah Mafia geng yang amat terkenal di Malaysia serta Itali.

Luciano Rial adalah nama bagi geng Mafia yang dikenali sebagai Mafia yang paling popular dan menakutkan. Group ini terdiri daripada 5 ketua besar.Mereka ini la yang bersusah payah nak bangunkan Mafia geng ni hingga berjaya.Setiap dari ketua besar ini mempunyai family masing-masing dan mereka juga tinggal dalam sebuah Mansion House yang amat besar.Sebut je Mansion House confirm besar selesa dan cukup ruang untuk setiap family ni duduk.So tak heranla kalau mereka boleh tinggal dalam satu tempat yang sama.Yang paling penting kekayaan mereka semua hasil dari titik peluh 5 family besar ni.

Ride Or Dies Gang adalah sebuah geng kecil yang ahlinya terdiri daripada setiap anak-anak 5 ketua besar dalam Luciano Rial Family.

First sekali Vivy Andrea iaitu anak kepada Andrea Francesco Luigi.Seorang leader yang sangat berpegang teguh kepada adat dan undang-undang dalam Mafia.Tak kira la undang-undang tu memakan diri dia ataupun family,dia tetap ikut dan sanggup mengambil risiko janji taat setianya kepada mafia family tetap sama dari dulu hingga sekarang.Dia mempunyai seorang isteri,iaitu Anna Aurora.Bila lihat sahaja wajah isteri Francesco Luigi ni tak heranla kenapa Vivy mempunyai wajah yang sangat cantik dan menawan.

Vivy Andrea.Wajahnya yang cantik,rambut yang berwarna coklat serta matanya yang berwarna blue hazel cukup mampu membuat semua lelaki tergoda.Bibir dia yang terbentuk sangat indah mampu membuatkan sesiapa sahaja lemah lutut dan terbayang sesuatu apabila berada dengan Vivy ni.Tubuh badannya juga sangat body goal! Memang perfect!Dahla perfect,kaya semua lengkap!Tetapi sikap barannya yang kadang boleh buat lelaki turn off.

Second one is Frez Edward.Dari sebuah family yang juga sangat berpegang teguh kepada adat dan undang-undang dalam family Mafia.Senang cerita kesemua 5 ketua besar Luciano Rial Family ni memang sangat taat dan setia kepada undang-undang yang mereka sendiri cipta.Sesiapa je yang berani langgar memang kena bersedia hadap hukuman.Frez juga merupakan seorang lelaki yang goodlooking.Tengok muka dia pun perempuan boleh cair,tambah lagi dengan badan dia yang tegap.Fuhh boleh pengsan camni.Mata dia juga limited ya guys! Colour grey tau.So korang dah boleh bayang betapa handsomenya Frez ni! Tapi tetap tak boleh lawan sikap sombong dia.Orang yang rapat dengan dia je yang Frez akan layan baik,kalau dengan orang yang dia tk kenal jangan harap.Nak bercakap sepatah pun dia malas.

Seterusnya Jay Sheeran,seorang mamat saleh yang dari dulu sampai sekarang tak reti nak cakap melayu!Harap je duduk dalam satu rumah yang sama tapi dia tetap speaking.Sebelum ni dia memang tinggal di Itali lama dan dia baru je duduk Malaysia ni.So nak fasih cakap melayu tu memang lambet lagi! Dia datang sini pun sebab family.Kalau tak jangan harap la dia nak tinggal tempat kesayangan dia tu.Muka jangan cakap memang mat saleh teruk!

So yang keempat is Camila Carey.Seorang yang sangat cantik tengok rupa paras dia sangat unik!Camila memang sangat suka kan dunia Mafia,dia memang rasa bersyukur sangat sebab lahir dalam Luciano Rial Family.So dia boleh asah lagi bakat dan minat dia.Dari kecil sampai besar dia sangat sukakan senjata.Family dia pun sentiasa support minat dia dan berharap bahawa Camila mampu menjadi pelapis bagi Luciano Rial Family.

Last sekali ialah Eddy Shawn.Juga mempunyai rupa paras yang sangat kacak!Badannya yang tegap dan dipenuh six pack,fuhh semua perempuan boleh cair bila tengok eddy ni!Perangai bad boy yang kadang boleh buat semua orang meluat dengan dia.Dah la baran,sombong,kejam.Sesiapa je yang dekat dengan dia memang meluat la dengan perangai dia ni.

So ni la dia Ride Or Dies geng.Korang boleh tengok kan betapa limitednya geng ni! Ride Or Dies sebenarnya ditubuhkan oleh Luciano Rial Family sendiri.Parents mereka yang cadangkan dan mereka juga yang cipta undang-undang dalam group ni.So diorang takde pilihan lain selain ikut sahaja kemahuan parents.Kalau tak ikut tak pasal nanti kena ugut bunuh.Nak tak nak Ride Or Dies tetap ditubuhkan walau tanpa persetujuan dari mereka.












Ni first time tau creator buat story pasal mafia family so kalau akward sorry okay! I try my best for you guys! Don't forget to support me! Stay tuned okie 😛

Ride Or Dies GangWhere stories live. Discover now