Tuan Franc memasuki wad private yang ditanggung sepenuhnya oleh Luciano Rial Family dengan pakaian suit yang lengkap bersama dengan family yang lain.Bilik bernombor D-50 ialah dimana tempat Tuan Shawn menerima rawatan sepenuhnya.
"So how its going, feeling better?"tanya Tuan Franc.
"As you can see.Much better than before"balas Tuan Shawn dengan nada yang lemah.Badan dia masih sakit dan tak mampu untuk bergerak.Tapi bila lihat kehadiran Luciano Rial Family membuatkan Shawn sedikit kecewa dan sakit hati.Mereka semua hanya berpura-pura baik sahaja dengan dia.Siap datang tanya khabar bagai.Sebelum ni mana pernah ambil peduli.
"That's great"balas Tuan Franc pendek.
Masing-masing diam dan tak bercakap sepatah pun.Nak dekat 5 minit jugaklaa semua orang termenung sendiri dan tak bukak mulut.Bayangkan Luciano Rial Family ni ramai kut,tapi tiada sorang pun yang nak tanya soalan kepada Tuan Shawn.Nampak sangat semua terpaksa datang.
"Don't tell me you come here just to ask me that one questions"tegur Tuan Shawn.Sunyi sepi je bilik tu lebih baik diorang semua balik saja.
"You know Luciano Rial Family pay all your cost in here"belum sempat Tuan Matt habis bercakap Tuan Shawn sudah mencelah.
"I don't need your fucking money!!!I can pay all of it if you want me to do.Kau ingat aku miskin sangat ke?Kau ingat aku tak mampu nk bayar ke?!!!!!!"jerit Tuan Shawn.Dah tak mampu nk bersabar lagi bila tengok Luciano Rial Family rendahkan diri dia.
"Shawn relax.Kau masih sakit"tegur Tuan Franc sambil cuba menahan pergerakan Tuan Shawn.
"Don't be fake infront of me!!!"Tuan Shawn terus menepis tangan yang menyentuh badannya.Satu jelingan tajam diberikan kepada Tuan Franc.
"You should be glad still alive"sambung Tuan Matt.Masih lagi tak puas hati bila kena tengking dengan Shawn tadi.
"Ricky was the only one who save me!!!Not you,not Franc,not all of you!!!So don't pretend like you save my life!!!"kalini Tuan Shawn tak mampu tahan sabar.
Luciano Rial Family seolah-olah nak cakap yang diri dia patut terhutang budi padahal bukan diorang semua yang selamatkan diri dia.Family Buffalo Caso Crown yang tolong.Bila dah nak mati baru tunjuk muka.Macam ni ke kawan?
"Matt stop it!!"Tuan Franc memberikan satu jelingan tajam buat Matt.Makin biar makin menjadi-jadi.
Tuan Matt terus keluar dari bilik tersebut.Buat serabut kepala je duduk lama-lama dalam tu.Last sekali Tuan Franc tetap nak back up mamat tak guna tu.Semua sebab Shawn tahu rahsia family Buffalo Caso Crown.Kalau tak?memang mati dah kawan dia tu.
"Sorry about that Shawn,you know Matt will always be like that"Tuan Franc cuba untuk meleraikan keadaan yang tegang tadi.Kalau dibiarkan takut Shawn buat keputusan lagi sekali untuk keluar dari Luciano Rial Family.
Shawn memang dari dulu nak sangat keluar tapi bila fikirkan anak-anak Luciano Rial Family membuatkan hasratnya tertangguh.Siapa yang akan Bela nasib mereka kalau bukan Tuan Shawn?
"Aku hargai kalau kau datang sini untuk tanya khabar aku,tapi ingat Franc.Jangan sesekali pandang rendah dengan kedudukan yang aku ada sekarang.Takde aku dekat sini, Luciano Rial Family tak akan berkembang macam apa yang kau nak"balas Tuan Shawn.
"I'm sorry if kau rasa macam aku hina kau,tapi kau tahu aku tak bermaksud macam tu kan?Aku cuma nak ingatkan kau tanpa rasa belas kasihan aku ni,kau dah lama mati Shawn.Jangan lupa kau pernah khianat Luciano Rial Family dulu"jawab Tuan Franc dengan nada yang bersahaja.Tangannya sibuk membetulkan tali leher agar kelihatan lebih kemas.
"Aku tak akan pernah lupa sampai sekarang.Badan ni masih ada lagi bau darah yang kau dengan Luciano Rial Family tuang atas badan aku.Sampai aku mati aku akan ingat"balas Tuan Shawn dengan satu jelingan tajam.Badannya gigil menahan marah.
YOU ARE READING
Ride Or Dies Gang
RomanceGroup yang terdiri daripada anak ketua mafia yang terkenal di Malaysia.Hidup dalam undang-undang yang tak masuk akal!Sikap baran,sombong,dan kejam sudah sebati dalam diri. "Keep our promise kalau tak nak tengok I dengan yang lain mati depan mata you...