Malam yang dinantikan oleh Luciano Rial Family sudah pun tiba.Kesemua ketua besar sudah berada di dalam bilik Luciano Big Room dengan berpakaian kemas dan bersih.Mereka memang sangat disiplin bila berada dalam sesuatu meeting lebih-lebih lagi bila melibatkan hal Luciano Rial Family itu sendiri.
Camila yang baru sahaja bersiap terus keluar dari bilik.Langkah dia terhenti bila ada seseorang berdiri dihadapannya.Bila angkat je muka dah tahu dah mesti mamat Eddy tak guna ni.
"I have something to tell you"Eddy yang dari tidak henti memandang Camila dari atas sampai bawah. Gorgeous gila kut minah ni!
"I'm not interested,sorry"balas Camila pendek.Dia memberikan jelingan tajam buat Eddy.
Eddy terus menarik lengan Camila dan membawa dia masuk ke dalam bilik.
"Eddy you dah gila ke!" Camila terkejut dengan tindakan Eddy.Dah tak betul ke mamat ni sesuka je main tarik!
"You tak rasa ke apa yang I rasa?"tanya Eddy sambil tangannya mengunci pergerakan Camila.
"I rasa nak tumbuk je muka you sekarang,lepas la Eddy please"balas Camila.
"I do love to see you merayu dengan I macam ni.Fucking sexy"jawab Eddy dengan sebuah senyuman kecil.
"Eddy please,I tak nak lambat la.Sekarang dah pukul berapa ni!"Camila dari tadi cuba nak lepas diri tapi macam biasa tenaga Eddy lagi kuat dari dia.
"So next time boleh la kan?"tanya Eddy dengan riak muka yang nakal.
"Let's see,kalau I free boleh je"balas Camila pendek.Dia sebenarnya ada plan nak kenakan mamat tak guna ni.Tunggu je okay memang habis Eddy ni!
"Hey don't play with me.I will bite your lips If you don't give me your time"Eddy yang dari tak tahan tengok gerak geri Camila ni.Betul la dia akan terus horny kalau duduk dengan Camila.
"I will do,now let's go okay?I tak nak kena denda"balas Camila.Malas nak layan mamat tak guna ni.
"For tonight I will let you go.I don't like to see you got the punishment"jawab Eddy dengan nada suara yang sangat gentleman.Eleh saja nak pikat Camila le tu!
"Zip seluar you terbukak.Im not ready yet Eddy" Camila terus berlalu pergi sambil meninggalkan satu senyuman buat Eddy.
Eddy terus memandang zip seluar dia.Tak guna punya perempuan,dia game aku!
"10 point for me" jerit Camila dari luar bilik.
"I love your game Camila,just wait till I bite your fucking lips"balas Eddy seorang diri.Dia terus keluar dan mengikuti Camila menuju ke bilik Luciano Big Room untuk meeting malam ni.
________________________________
Sebaik sahaja memasuki Luciano Big Room,Camila lihat semua sudah duduk di kerusi masing-masing.Terus dia tertawa kecil.
"I can't trust this.Vivy,Jay,and Frez is here.Selalunya korang semua yang lambat macam siput.Can you share with me your last night dream?" Camila memulakan perbualan.Semua mata tertumpu kepadanya.
"We're not in mood Camila.Just shut your mouth"balas Vivy dengan jelingan tajam.Malas nak layan perempuan acah bagus ni.Ingat diorang semua nak sangat ke join meeting malam ni?
"Fuck you Camila" kini giliran Jay bersuara.Orang tengah takde mood boleh perli pulak.Ada jugak makan kaki ni kang.
"So everyone is here.Can we start?"tanya Tuan Franc.Dia yang dari melihat saja telatah anak-anak Luciano Rial Family.Memang 24 jam asyik gaduh je kerja.
"Faster please, fucking hate this room" balas Jay pendek.Muka dia dari tadi ketat je.
"Jay please,this is for you.Don't act like a small kid" kini giliran Tuan Sheeran bersuara.Ataupun lebih dikenali sebagai Sheeran Roberto Piero.
YOU ARE READING
Ride Or Dies Gang
RomansaGroup yang terdiri daripada anak ketua mafia yang terkenal di Malaysia.Hidup dalam undang-undang yang tak masuk akal!Sikap baran,sombong,dan kejam sudah sebati dalam diri. "Keep our promise kalau tak nak tengok I dengan yang lain mati depan mata you...