Bab 28

257 2 0
                                    

Frez membuka mata dengan perlahan.Bila tengok sekeliling semua masih lena tidur.Nampak sangat masing-masing penat lepas makan dengan movie malam semalam.Kesemua dari mereka tidur sama-sama di ruang tamu milik Mansion Luciano Rial Family.
Tak menyempat nak naik ke bilik diorang semua habiskan masa bersama.Selagi ada ruang untuk mereka spend time macam ni lebih baik gunakan sebaik mungkin.Kalau parents diorang dah balik nanti memang takde dah semua ni.

Frez mencapai telefon dan melihat jam.

11:25 am

"Shit patut la aku rasa lapar" perut Frez dari tadi berbunyi sampai buat dia bangun dari tidur.Rupanya dah nak tengahari.Biasa la perut Frez ni mengada sikit nak kena breakfast awal baru hari dia okay.Kalau tak memang ke tandas jawabnya bila perut memulas.

"Babe wake up dah nak dekat pukul 12:00 ni"Frez mengejut vivy sambil membelai rambut dan memberikan satu ciuman di dahi.

Pagi lagi dah sweet Frez ni.Macam mana la vivy tak cair dengan dia.

"Ermm sayang I ngantuk lagi" balas vivy sambil matanya dibuka separuh.Badan dia masih tak larat nak bangun penat masak semalam tak habis lagi tau.

"Babe I penat lagi ke ni?Itu la I suruh order makan semalam you taknak.Beria nak masak bagai"tersenyum Frez tengok gelagat Vivy pagi ni.Comel sangat!

"Salah ke I nak masak untuk you.Baru la I boleh jadi calon isteri you yang paling rajin"kali ni Vivy membuka mata sepenuhnya.Bila tengok wajah Frez depan mata buatkan vivy terus segar.Bf siapa la ni bangun tidur pun hensem!

"Tak payah nak mengada memang you sorang je calon isteri I.Tak nak perempuan lain semua tak best"kali ni Frez memberikan ciuman di bibir manis Vivy.

"Betul ni sayang I sorang je calon isteri you?"balas Vivy dengan reaksi muka merajuk.Saje nak test Frez pagi ni.Kalau boleh mulut dia ni nak muncung sampai boleh buat hanger baju.

"Mula la tu nak merajuk.You're my only one sampai bila-bila.Mata I nak tengok Vivy Andrea sampai I tua nanti"Frez memberikan satu senyuman manis untuk wanita kesayangannya.Dibelai lembut pipi Vivy dan berakhir dengan satu ciuman pagi.

Siapa je tak cair kalau dengan layanan yang Frez pagi ni.Semuanya special dan hanya untuk Vivy sorang saja tau!

"Love you sayang"Vivy membalas ciuman Frez.Tak kisahla kalau yang lain dengar janji dia dapat spend time sweet macam ni dengan Frez.

"Kalau I nak nakal pagi ni boleh tak?"tanya Vivy dengan riak muka yang menggoda.

"Mestila boleh tapi I nak makan dulu sebab perut I dah lapar.Lepas dari tu baru I makan you"balas Frez.Tangan dia dari tadi tak lepas peluk pinggang Vivy.Risau sangat kalau Vivy bangun eh.

"Jom I pun lapar nii"Vivy terus bangun dan menarik tangan Frez ke dapur.

_________________________________

"So what we gonna do now?"tanya Tuan Sheeran.Pagi lagi Franc dah panggil dia duduk bersama bincang.

"We're going back to Malaysia this night.The Academy will coming in 1 days and we must prepare everything.After that I will figure out about this"balas Tuan Franc sambil menghembus asap rokok yang berada di tangan.

"Tell Matt he must be prepared.Don't ever give me that fucking face when he saw the bastard"kali ni nada Tuan Franc sangat tinggi.

Bila lihat wajah Matt semalam buatkan darah dia naik.Dalam hidup dia jangan harap nak kesian kan orang yang pernah tikam belakang family sendiri.Franc tahu Matt masih fikir yang musuh mereka tu kawan.Tapi semuanya sudah berlalu.Kawan yang selama ni sebahagian dalam Luciano Rial Family kini tinggal bekas luka yang sangat mendalam.Tiada istilah family dalam kehidupan Tuan Franc sekarang.

Ride Or Dies GangWhere stories live. Discover now