Bunyi alarm telah mengejutkan Eddy dari mimpi lenanya.Eddy membuka mata dengan perlahan dan terus melihat jam di telefon.
8:05 am
"finally. hari yang aku tunggu"Eddy terus bangun dari katil dan mencapai tuala.
Eddy berdiri di hadapan cermin besar yang berada di sudut bilik.
"I miss you daddy. Can't wait to see and hearing your voice. Daddy kena kuat tau
sekejap lagi kita jumpa" kata Eddy seorang diri.Perasaan excited,sedih,dan gembira dalam diri Eddy semakin bertambah.Rindu pada Daddy Shawn tak dapat digambarkan dan dijelaskan dengan kata-kata.Terlalu perit untuk Eddy hadap semua perkara yang Luciano Rial Family berikan kepada dia.Bila jumpa je sekejap lagi memang Eddy nak bercerita dengan Daddy Shawn tak henti.Sebab dia taknak langsung rugikan masa bersama dengan ayahnya.
Langkah Eddy terus ke dalam bilik air.
______________________
Camila terus mengambil beg dan keluar bilik menuju ke arah bilik Eddy.Dia dari awal pagi tadi dah bangun siapkan semua persiapan.Rasa excited nak jumpa daddy Shawn yang dah lama mereka tak jumpa.Hampir 5 tahun.
"Eddy im here"bisik Camila sambil mengetuk pintu bilik Eddy dengan perlahan.
Eddy yang baru sahaja keluar dari bilik air dan sedang mengelap badannya terus mencapai tombol pintu.Dia tahu itu suara dari buah hatinya iaitu Camila.
"Hey Eddy!"Camila terus memasuki bilik dan memeluk erat tubuh Eddy.
"Baby what're you doing.I basah lagi ni"terkejut Eddy dengan tindakan Camila.Kalau ya pun rindu jangan peluk waktu badan dia tengah basah macam ni.Nanti dia jugak kena dengar gf dia bebel baju basah.
"I don't care.You baru lepas mandi ke?"tanya Camila dengan senyuman yang sangat manis.Hati dia gembira bila lihat Eddy di depan mata.
Ceh padahal setiap hari jumpa.
"Yess princess nampak kan I tengah lap badan ni"jawab Eddy.Comel pulak bila tengok telatah gf dia pagi ni.
"You nak I lap kan takk?"kali ni Camila terus ambil tuala dari tangan Eddy dan lap badan teman lelakinya.
"My baby is so happy today.I love to see you smile like this. Can I have it everyday?"kata Eddy sambil menarik Camila rapat dengan tubuh badannya.Eddy memeluk dengan erat.
"I always happy when im with you"balas Camila sambil mencium bibir Eddy.Dibelai lembut rambut Eddy.
"Me too.You're the best gift I have ever had"Kali ni Eddy membalas lembut ciuman Camila.
"Eddy I feel something"bisik Camila dengan perlahan.
"I know. You make me horny in this early morning"balas Eddy dengan satu senyuman nakal.
"That's how I make a deal with you"Kali ni Camila membalas senyuman nakal Eddy dan terus duduk di atas katil.
"But honey,we have to be hurry. Daddy Shawn is waiting for us"kata Eddy dengan satu keluhan kecil.Gf dia ni takde hari lain ke nak goda?
"I'll hold this one first.You gotta pay for it later"sambung Eddy dengan riak wajah yang sedikit masam.
Mengada Eddy ni nak merajuk.
Tapi bila teringatkan Daddy Shawn terus dia mengambil baju dan bersiap.Walaupun terpaksa naked depan gf dia tapi Eddy tahan dulu nafsu dia ni.Kalau ikutkan hati memang Camila tak selamat.
"You have 10 minutes left"kata Camila sambil tersenyum.
______________________________
Frez,Vivy dan Jay sudah bersiap dan tunggu mereka berdua di tingkat bawah.Lambat betul pasangan couple ni ya. Nasib masing-masing punya mood tengah elok lagi.Kalau tak habis dah kena tengking suruh bersiap cepat. Tapi siapa je suka badmood pagi hari ni?
"Did they did something up there?"Jay memulakan perbualan.Mata dia dah barai ngantuk dengan kaki sakit lagi.
"Maybe"balas Vivy pendek.
"This Ride or Dies gang is messed up. You gotta be hurry right?Your fucking uncle is waiting for you guys to come and greet him"suara itu datang dari Tuan Franc.
Tuan besar yang lain turut serta mengikuti langkah Tuan Franc.
Mereka bertiga dah agak mesti orang tua ni nak semak tunjuk muka sebelum kitaorang semua pergi Singapore.
"At least he have us to come and see him.How about you guys? I don't think your son or daughter gonna be there like us"balas Jay dengan satu renungan tajam.
"Dah nak mampus nanti jangan minta kitaorang jaga tau.Takut lagi cepat mati"sambung Frez.
Terdengar bunyi tapak kaki yang sedang menuruni tangga.Eddy dan Camila bergegas turun ke bawah dan duduk bersama dengan yang lain.
"Did I missed something?"tanya Eddy dengan riak wajah yang blur. Asal orang tua semua berkumpul dekat sini ni. Semak mata je tengok.
"Let's go guys"Frez terus keluar dari mansion Luciano Rial Family bersama dengan yang lain.
"He's being to brave right now.You gotta teach him Matt" kata Tuan Franc dengan nada yang tinggi.Pandangan tajam diberikan kepada Tuan Matt.
"Your daughter is the dumbass. He's not my son" bisik Tuan Matt di dalam hati.
_______________________________
Mereka berlima terus bergerak ke airport dengan senyuman di bibir.Saat yang mereka nantikan.Kalau nak ikutkan perasaan mereka memang ada fikir untuk lari dari Luciano Rial Family tetapi mereka tak mahu membuat keputusan yang membahayakan diri.Kalau mereka larikan diri sekarang keadaan daddy Shawn akan bertambah teruk dan dalam bahaya.Dengan bodyguard penuh di sisi mereka,semuanya akan jadi sukar.Sebab itu mereka perlu ada rancangan yang bijak sebelum memulakan langkah.
"Tomorrow gonna be a bad day or good?"Frez memulakan perbualan.
Dari tadi semua diam saja takde suara langsung.Jay yang awal menyedut jus minuman favourite dia terus memandang ke arah Frez dan Eddy.
"Tomorrow gonna be fun if we think about our mission,the only thing we want to do is getting out from this trash family"kata Jay dengan riak wajah yg relax.Kalau boleh dia mahu plan mereka semua berjalan dengan baik tanpa ada sakit dan luka antara mereka.
"I'll get myself back when i met daddy,he's the only person who can give me my soul back,i need that for going through all this shit"jawab Eddy.
"Kita kena sabar and keep going,don't give up dengan apa yang orang tua tu cakap.He don't know us like daddy Shawn did"kali ni Frez bersuara dengan satu senyuman.
Terserlah senyuman di setiap bibir mereka berlima,tak sangka ride or dies gang ni boleh lawan parents diorang sampai jauh macam ni.Kalau tak melawan rasanya sampai sekarang mereka akan duduk bilik punishment sambil menunggu nasib malang yang akan himpap kepala diorang.
"Let's do this"
______________________________
Singapore.
Tempat yang Eddy mahu jejak dari dulu lagi.Siapa je yang suka berjauhan dengan orang yang kita sayang?Kalau nak gambarkan rasa rindu Eddy rasanya dah penuh satu buku nak lukis,kena ada extra buku lagi.Tak terkira perasaan rindunya.
Jay menghirup udara sebaik sahaja keluar dari airport.
"What a nice air"sambil minum botol fresh orange ditangannya.Jay mula nyalakan sebatang rokok.
"Hold on bitch,we're just arrived"Frez memandang wajah Jay dengan muka yang kerut.Belum apa lagi dah cari pasal mat saleh ni.
"Someone is waiting for us,let's go"Vivy terus menarik tangan Frez sambil memulakan langkah.
Dipandang lembut wajah Frez,begini ke rasa kalau mereka dah bebas nanti?Tiada siapa yang akan halang mereka.
"Wake up babe,it's not your dream. I'm here with you"Frez mengusap lembut pipi merah Vivy.
Vivy membalas dengan satu senyuman manis.
Masing-masing menaiki kereta yang telah dipandu oleh bodyguard Tuan Matt.Mereka terus menuju ke lokasi Daddy Shawn.
________________________________
YOU ARE READING
Ride Or Dies Gang
RomanceGroup yang terdiri daripada anak ketua mafia yang terkenal di Malaysia.Hidup dalam undang-undang yang tak masuk akal!Sikap baran,sombong,dan kejam sudah sebati dalam diri. "Keep our promise kalau tak nak tengok I dengan yang lain mati depan mata you...