Selepas selesai membeli barang,mereka semua terus menaiki bilik dan berehat sebelum tiba waktu party pada malam nanti.Melainkan Frez,hanya dia sorang je yang sedang duduk di dapur dan menyiapkan persiapan makanan.Limited tau lelaki macam Frez ni!Jarang lelaki pandai masak and rajin,mungkin sebab Frez terlebih excited untuk malam ni.
Vivy menuruni tangga dan terus menuju ke arah dapur.Lepas dapat text dari boyfriend kesayangan dia terus laju badan Vivy bergerak ke tingkat bawah.
"Rajinnya boyfriend I harini"tegur Vivy sambil memberikan satu ciuman di leher Frez.
"Hey come on this is Frez.I boleh masak macam-macam tau you mintak je nak makan apa"balas Frez dengan satu senyuman di bibir.
"Kalau macam tu I nak makan you,boleh?"tanya Vivy dengan gelak tawa kecil.Comel bila tengok boyfriend dia ni duduk di dapur.
"Oh you nak makan I?Boleh malam nanti eh"jawab Frez dengan riak muka yang nakal.Laju bibir Frez mencium leher manis Vivy.
"Sayang"Vivy memeluk erat tubuh Frez dari arah belakang.Bila berada dekat dengan Frez diri Vivy sentiasa berasa selamat.Frez mampu jaga diri dia dengan baik dari dulu sehingga sekarang.Sebab tu Frez sangat penting dalam hidup Vivy,lebih penting dari family dia sendiri.
"Yes babe,kenapa ni?"Frez mengalihkan badannya ke belakang dan menghadap ke arah Vivy.
"Agaknya macam ni ke rasa dia bila kita bebas dari Luciano Rial Family nanti?"tanya Vivy dengan nada yang lembut.Dipegang erat tangan Frez.
"Lebih dari ni kita akan happy trust me"jawab Frez dengan sambil mencium lembut bibir Vivy.
"Kita akan bebas dengan diorang bertiga sekali kan?"tanya Vivy lagi.Jujur dalam hati Vivy memang sudah mula sayangkan persahabatan mereka berlima,bila fikirkan plan diorang nak bebas terus terlintas tentang yang lain difikirannya.
"I akan make sure kita semua bebas dari family tak guna ni.Look how happy we are right now?"balas Frez dengan satu senyuman di bibir.
"I don't know how but I dah mula sayangkan diorang semua,I baru sedar kita perlukan each other"kini Vivy menggenggam tangan Frez dengan lebih erat.
"Yup I pun baru sedar benda ni,tanpa diorang we are nothing"balas Frez lagi.Frez memeluk erat tubuh Vivy.
"How I wish we can build a happy family and grow together with them"jawab Vivy.Kalau boleh Vivy nak mereka berlima mempunyai family sendiri dan membesar bersama.Tapi bukan dengan cara Luciano Rial Family,mungkin lebih baik berbanding mereka semua.
"Cuba bayangkan kalau anak kita panggil Jay 'uncle',mesti kelakar kan?"balas Frez dengan gelak tawa kecil.
"Sayang you ni agak-agak la,I akan suruh anak kita panggil mat saleh celup je biar padan muka dia"jawab Vivy.Rasa kelakar pulak bila anak diorang panggil Jay yang tak betul tu sebagai Uncle,macam tak layak je kan?
"Okay jugak tu,mat saleh celup dari Italy.Tapi kena make sure anak kita tak ikut perangai dia yang suka prank orang tu"balas Frez lagi.Kali ni Frez betul ketawa besar.
Jay yang sedang menuruni tangga terus menuju ke arah dapur.
"Did I missed something?"tanya Jay dengan riak muka yang masam.Jay macam tahu-tahu je diorang dua kutuk diri dia.
Laju Vivy melepaskan genggaman tangan Frez.Tubuh badannya terus mengundur beberapa langkah kebelakang.
"Dude please don't do this! At least say hi to us!"jerit Frez.Terkejut dia bila Jay main sergah macam tu je.Tak guna betul.
"Come on,did you guys did something wrong?"tanya Jay dengan riak muka yang nakal.Jay sebenarnya nampak je apa yang diorang buat dekat dapur ni,cuma Jay diam kan saja malas nak tegur.
"What do you mean Jay?"balas Frez dengan riak muka yang ketat.Takkan Jay tahu pasal hubungan dia?
"I'm joking bro!"jerit Jay dengan gelak tawa yang besar.Baru usik sikit dah gelabah ya.Tahu takut!
"Fuck you Jay!"balas Frez sambil menumbuk lengan Jay.
"Relax dude,so can I help you guys?"tanya Jay dengan satu senyuman di bibir.
"Sure,go set up the table and the rest"jawab Frez sambil tangannya membasuh bekas ayam yang diperap sebentar tadi.
"Non c'è problema! (no problem!)"Jay terus ke ruang tamu dan menghias segala persiapan untuk malam ni.
"Since when Jay speak Italian in this house?"tanya Vivy dengan reaksi wajah yang confused.Jarang tau nak dengar Jay cakap Italy lebih-lebih lagi bila dia balik dan menetap di Malaysia.
"I don't know,but he sounds great"balas Frez sambil pandangannya ditumpukan ke arah Jay.
"I nak naik atas kejap mandi,nak I tolong apa-apa lagi tak?tanya Vivy.
"It's okay babe.You naik atas mandi eh,I pun nak tolong Jay sikit lepastu I ikut mandi"jawab Frez dengan satu senyuman di bibir.
"I tunggu you,jangan lama sangat tau"Vivy memberikan satu ciuman di bibir Frez sebelum naik ke tingkat atas.
"Mencabar betul dengan you ni,asyik nak buat I turn on je"bisik Frez seorang diri.Langkahnya terus ke ruang tamu dan menolong Jay mengemas ruang tamu.
______________________________
Eddy melangkah perlahan masuk ke bilik Camila.Biasa la orang kalau dah bercinta ni tinggal sekejap pun dah rindu.Laju tangan Eddy membuka pintu bilik Camila.
"Eddy what are you doing here?"tanya Camila dengan gelak tawa kecil.Kelakar bila tengok telatah Eddy.
"Shhh just stay quiet"balas Eddy.Badan dia terus baring di atas katil Camila.
"You dah tak takut nak masuk bilik I sekarang eh"Camila terus memeluk tubuh Eddy.
"I kalau dah sayang you I sanggup buat apa saja"jawab Eddy sambil membelai lembut rambut Camila.
"Kan best kalau kita boleh macam ni setiap hari"balas Camila sambil mencium pipi Eddy.
"Jangan risau one day nanti I akan pastikan kita kahwin and duduk dalam rumah kita sendiri"Eddy terus membalas ciuman Camila.
"Promise dengan I yang you akan stay dengan I sampai bila-bila"tanya Camila dengan riak muka yang sedih.Camila memang tak mampu untuk kehilangan seorang lelaki yang baik seperti Eddy.
"Promise sayang.Kalau I kena pukul separuh mati pun I sanggup demi you,Camila Carley is forever mine"balas Eddy sambil mencium lembut bibir dan badan Camila.
"Eddy no okay,sekejap lagi kita kena turun party"jawab Camila sambil menolak lembut tubuh Eddy.Kalau boleh dia pun nak benda yang sama tapi takut terlepas je malam ni.
"Don't worry kita buat sekejap okay?"Eddy terus membuka setiap pakaian yang berada di tubuh Camila.
"You suka macam ni tau,kita buat sekejap je eh"balas Camila.
"Only one hour"jawab Eddy.Eddy mencium setiap tubuh badan Camila.Bermula dari bibir hingga ke vagina Camila.
Mereka berdua terus luangkan masa bersama di bilik Camila tanpa menghiraukan sesiapa yang berada di mansion Luciano Rial Family.Bila dah dapat peluang mesti la kena guna sebaiknya kan?
Malam nanti party Ride or Dies gang!Jangan lupa support and vote okay!❤️
YOU ARE READING
Ride Or Dies Gang
RomanceGroup yang terdiri daripada anak ketua mafia yang terkenal di Malaysia.Hidup dalam undang-undang yang tak masuk akal!Sikap baran,sombong,dan kejam sudah sebati dalam diri. "Keep our promise kalau tak nak tengok I dengan yang lain mati depan mata you...