Part 1

1.4K 6 0
                                    

Vivy yang dari tadi melihat ke arah kiri dan kanan,takut ada orang nampak dia masuk bilik rahsia yang dia simpan lama.

Vivy membuka pintu dengan perlahan dan sebaik sahaja masuk ke dalam bilik tangan dia terus ditarik oleh seseorang.

"babe I miss you so much" Frez yang dari tadi menunggu kehadiran Vivy terus menarik tangan dan memeluk tubuh Vivy.Kini Vivy terkunci dalam pelukan Frez.

"sorry Frez,I takut kalau ada orang nampak I masuk bilik ni.You pun satu dah tahu kan time macam ni family kita berkumpul" balas Vivy sambil membelai rambut boyfriend kesayangan dia ni.

"I can't hold it anymore,I rindu you gila kut" jawab Frez.Matanya masih tak terlepas memandang wajah manis Vivy.Makin lama pandangannya berubah dan turun ke arah bibir Vivy.

"I pun rindu you sayang,tapi you tahu kan kita tak boleh selalu jumpa dalam rumah ni" balas Vivy lagi.Kalini dia memeluk erat tubuh Frez.Jujur dia pun rindu Frez,tapi kalau selalu jumpa dalam rumah yang macam neraka ni habis diorang berdua.

Kenapa macam neraka?Salah satu undang-undang dalam Mansion Luciano Rial ni ialah salah sorang dari setiap family tak boleh fall in love antara diorang.Salah satu sebab kenapa tak boleh adalah Luciano Rial Family nak family mereka berkembang dan lebih besar dengan orang luar dan bukan dari family mereka sendiri.So kalau boleh nak bercinta cari family mafia yang lain tapi bukan dari Luciano Rial Family.Sebab dalam family ni mereka dah berjanji bahawa akan susah senang sama-sama antara mereka.Dah nama pun Luciano Rial Family,kalau salah sorang dari mereka bercinta memang tak boleh dan dilarang sama sekali.

"Gi mampus la,I nak jumpa you setiap hari.Kalau macam ni I tak sanggup la babe" kalini Frez terus dekatkan bibir dia dan Vivy.Kini bibir mereka berdua bertemu.Tanpa sedar Vivy juga lakukan perkara yang sama tanpa menolak.Perasaan rindu di hati semakin bertambah setiap hari.Bila dapat spend time macam ni mereka berdua tak mampu nak tolak kehendak masing-masing.

"Lips you tetap sama babe,I fucking miss you"Frez terus memeluk pinggang Vivy dan menolaknya jatuh ke sofa dihadapan mereka.Kini tubuh Frez berada di atas Vivy.

"Sayang kalau ada orang dengar macam mana,you tak takut ke?"balas Vivy.Ikutkan hati dia pun nak buat benda yang sama dan ikut kehendak Frez.Tapi dia takut kalau mereka lupa diri dan orang lain boleh dengar dari luar.Mampus diorang dua kena nanti!

"Lantak la nak dengar ke apa,kita senyap je okay? You tak rindu I ke babe?" tanya Frez.Dia dah fade up bila Vivy cakap pasal orang lain.Kenapa kena ada orang luar halang apa yang diorang nak buat?Tak boleh ke bagi privacy sekejap.

"Of course I rindu you sayang,I'm scared kalau kita too much"balas Vivy.Kali ni dia membalas ciuman dari Frez.

"Don't worry I tak too much,maybe just a kiss and lovebite on here?" jawab Frez.Dia terus dekatkan muka ke leher manis Vivy.Dicium leher Vivy berapa kali dan akhirnya meninggalkan kesan lovebite di leher.

"Sayang you buat apa nii,I penat la nk cover nanti"balas Vivy sambil menolak perlahan tubuh Frez.

"Why?I bagi you lovebite pun nak marah?Selama ni lebih dari tu I bagi babe"Frez yang duduk disebelah Vivy terus memeluk erat tubuhnya.

"I tak marah sayang,tapi I malas nak pakai hoodie tutup benda ni.You terus kiss I mana sempat nak tolak!"balas Vivy lagi.Kali ni dia malas nak layan,terus dia tolak perlahan tubuh Frez.

"I tak boleh control la,rindu you gila kut.Kalau boleh I nak lebih dari kiss tadi tapi I tahan je ni" Frez terus memeluk erat pinggang Vivy.Tak kisah la berapa kali girlfriend dia ni tolak tetap nak peluk jugak!

"It's okay you tahan dulu okay, weekend ni kita spend time dekat tempat biasa alright?" Vivy terus memberikan satu ciuman di bibir Frez.Manja sangat boyfriend dia ni!Harap je muka macho,tapi clingy tak boleh bawak bincang.

"Lamanya nak tunggu weekend,sekarang tak boleh ke?"tanya Frez sambil tangan dia memegang paha Vivy.

"No okay,I takut.Kalau dekat luar I tak kisah you nak buat apa pun I okay.But not now and bukan dalam rumah ni.Okay sayang?"balas Vivy sambil memegang erat tangan Frez.Kesian pulak bila tengok boyfriend dia ni nak manja pun kena tunggu.Sorry Frez ni untuk kebaikan kita jugak.

"Em okay la kalau macam tu,get ready eh weekend ni.I nak explore you dari atas sampai bawah"jawab Frez sambil tangannya memegang paha dan dada Rin.

"Ya I ready okay.Don't worry.Now you pergi turun dulu nanti I join sekali.Kalau turun sesama kang kantoi"balas Vivy.

"Em okay,bye sayang love you so much.Jangan lupa call I okay"Frez memberikan ciuman nakal di leher Vivy sebelum keluar dari bilik.

"Sempat lagi eh kiss I" balas Vivy.Tergelak dia bila tengok telatah Frez malam ni.Manja betul macam dah setahun tak jumpa.Padahal baru minggu lepas spend time masa sama-sama.

Vivy terus turun ke tingkat bawah dan sertai family yang lain.Selalunya Luciano Rial Family memang akan spend time masa sama-sama antara mereka sampai lewat malam.Sebab tu mereka sangat rapat antara satu sama lain.Tetapi bukan untuk Vivy dan Frez.Mereka sudah mempunyai perasaan lebih dari seorang family.
















Ride Or Dies GangWhere stories live. Discover now