Part 3

1.2K 6 0
                                    

Selesai sahaja spend time bersama dengan Luciano Rial Family, Camila melangkah naik ke biliknya yang terletak di hujung.Dia memang suka kalau jauh dengan orang lain.Senang sikit nak lari kalau buat silap.Otak dia pun tak serabut sangat bila bercampur dengan yang lain tu nanti.

Langkah Camila terhenti apabila ada susuk tubuh seseorang di hadapannya.Lelaki tersebut terus menarik Camila masuk ke bilik dan mengunci pintu.

"Give back my phone" kata Eddy sambil mendekati Camila.

Makin lama tubuh mereka semakin rapat.

"You gila ke apa,I tak teringin pun la nak ambil fon you!" balas Camila.Kalini langkahnya semakin laju ke belakang.

"Hey don't scream,they will hear us"Eddy terus menolak tubuh Camila jatuh ke atas katil queen bed kesayangannya.

"Get out of my room!"kini Camila sudah tidak boleh bergerak kerana tubuhnya terkunci oleh tangan Eddy.

"I said give back my phone pretty,kalau tak nak bagi I will give you my special service.Do you want?" balas Eddy.Geram betul bila tengok perempuan ni pura-pura tak ambil fon dia!Padahal dari awal tengok movie tadi memang minah ni je yang duduk sebelah dia.

"Fuck you! Kalau nak tuduh I sekali pun bagi bukti jangan main sedap you je cakap!" Camila dah tak boleh tahan dengan mamat gila ni.Dah fitnah lepastu ugut nak pegang dia pulak!

"Then who? You're the only one who sit beside me.Tell me now,I'm scared I can't control myself Camila" balas Eddy lagi.Kali ni dia membelai rambut wanita tersebut.Boleh tahan cantik eh minah acah good ni.

"Jay was there too idiot! Not only me.I will never give myself for you,kalau dah turn on sangat pergi keluar cari girl yang macam selalu you buat!" jawab Camila.Sakit hati dia  bila Eddy main tuduh macam ni.

"Did you stalk me?Wow you're psycho or what? You having crush on me since when baby?" tanya Eddy sambil tangannya mengusap bibir Camila.Tak sangka eh Camila tahu aktiviti dia setiap weekend.

"Eh club Daddy Franc banyak perempuan kut.Lagipun you dengan Jay will never tolak any offer they give you!" balas Camila.Dia cuba lepaskan diri tapi tak boleh.Eddy betul sekat pergerakan dia!

"You're right baby.Tapi I rasa macam nak cari girl like you.Sexy,ganas,acah bagus I love your personality"kalini Eddy terus dekatkan bibirnya ke bibir Camila.Dah tak tahan sangat tengok body Camila ni.

Camila cuba menolak tetapi Eddy tetap memeluk tubuh Camila dengan erat.

"Eddy stop please" balas Camila.Makin lama dia pun dibuai dengan tindakan Eddy.

"Mmm I love your lips.Now give back my phone" Eddy yang dari mencium bibir Camila berhenti dan memandang tepat ke wajah Camila.

"Sorry but I don't love you.So stop dreaming and let me go! I tak ambik la pergi tanya that dumb Jay!"balas Camila.Kali ni Eddy dah melampau sangat!

"How if my phone not with Jay?Can I go back here and kiss your fucking lips?" tanya Eddy sambil tersenyum kecil.

"Kalau dah horny sangat jangan cari I la bodoh,pergi Club Daddy Franc.Ada duit kan.I nak buat apa dengan phone you?Kalau I ambik pun I campak dekat pool luar tu,tkde guna pun!" balas Camila.Rasa nak tarik je rambut mamat tak guna ni.

"Sebabkan malas la I cari you,lagipun kalau I horny sekali pun I tak akan sentuh you punya tu" jawab Eddy sambil tangan menunjukkan ke arah vagina Camila.

"Fuck you Eddy.Get out!" balas Camila.Dia dah cuba control suara dia sehabis baik ni.Kalau ikutkan hati nak je jerit biar padan muka mamat ni.Nanti tak pasal kena tuduh pulak!Kalau Luciano Rial Family tahu yang diorang berduaan dalam bilik ni mati dia!

"Hey relax okay,I tak sentuh pun.Kalau you bagi sekarang jugak I touch that thing" Eddy yang dari memandang muka Camila dan akhir sekali pandangannya turun ke arah paha wanita tersebut.

"Fuck you Eddy.Sebelum I jerit better you keluar!"balas Camila.

Eddy tertawa kecil.

"Bye Camila.I starting love all your body and your voice" Eddy terus keluar dari bilik tersebut sambil meninggalkan senyuman kecil buat Camila.

"This boy is freaking stupid,erghh!!" Camila terus bangun dan memasuki bilik air untuk membersihkan diri.Rasa jijik bila mamat gila tu pegang tubuh dia!Tengok nanti dia akan balas setiap benda yang Eddy buat hari ni.

"Just wait and see Eddy"









Ride Or Dies GangWhere stories live. Discover now