Part 6

1.1K 5 0
                                    

Weekend yang dinantikan oleh setiap remaja dalam Mansion Luciano Rial Family sudah pun tiba.Mereka dibenarkan spend time masa di luar tetapi tak boleh lebih dari pukul 12 tengah malam.Sebab waktu tu adalah waktu untuk Luciano Rial Family berkumpul dan spend time masa bersama.Macam yang diorang selalu buat layan movie and banyak lagi.

______________________

Vivy yang dari tadi duduk di hujung sofa terus meneguk berapa minuman kegemarannnya.Club Luxy Champagne menjadi pilihan Vivy untuk malam weekend ni.Dia dah text boyfriend kesayangan dia untuk teman and spend time masa malam ni.Dari semalam kepala Vivy serabut dengan apa yang Luciano Rial Family dah plan untuk diorang semua.Tak masuk akal.Dah tahu kitaorang tak suka any kind of mafia things nak juga paksa masuk academy bodoh tu.Siapa je tak panas.

"Babe you drink too much" Frez memulakan perbualan.Dari tadi dia tengok girlfriend dia ni teguk berapa shot dah.Kang mabuk teruk susah dia nanti.

"I don't care,let me enjoy this"balas Vivy sambil tangannya menuang baki wine ke gelas minumannnya.

"Babe I tahu you stress but please make it stop.I dah ada dekat sini you can hug me I don't care.Nak nangis pun takpe janji you feel more better" Frez betul risau dengan keadaan Vivy sekarang.Nampak serabut sangat.

Vivy terus memeluk tubuh Frez.Tangannya mengusap lembut pipi boyfriend kesayangan dia.

"Frez I can't do this.I penat" balas Vivy.Memang betul dia dah penat hidup dalam family ni.

"Hey I faham apa yang you rasa sekarang.Me too babe.They all are stupid, don't worry no one can stop us.You still be my girl till the end" jawab Frez.Dia mendekatkan muka ke Vivy dan memberikan satu ciuman di bibir manis Vivy.

"Of course I'm you girl Frez.Who said you can replace me?"kini tangan Vivy pindah ke paha lelaki tersebut.Perlahan dia membuka zip seluar jeans Frez.

"Babe I tak suka you layan I dalam keadaan mabuk.Wake up please" balas Frez.Dia paling pantang kalau Vivy nak dia dalam keadaan mabuk macam ni.

"Siapa kata I mabuk?Please sayang I want you tonight" tangan Vivy dari tadi tak duduk diam.Lepas bukan zip seluar jeans Frez terus dia sentuh private part Frez.

"Ahhh babe, please I said stop" balas Frez.Dia tak tahan kalau Vivy main sentuh dia punya private part.Terus turn on.

"Let's go to our room" Vivy terus menarik tangan Frez dan memasuki bilik yang ditempahnya.

________________________

"Only club Daddy Franc I fucking love,but not that person" Jay yang dari tadi duduk di kerusinya terus meneguk beberapa cawan wine di atas meja.

"You just love their freaking girl,am I right?"balas Eddy.Dari tadi dia diam je malas nak layan mamat saleh sebelah dia ni.Takde mood.Eddy asyik teringatkan Camila dari malam semalam.Setiap kali bibir diorang bertemu boleh buat Eddy jadi tak keruan.Hanya Camila yang ada dalam fikiran dia sekarang.

"Bro are you okay?Go get one girl,this is weekend!You should enjoy every minute when you are here" jawab Jay sambil memeluk pinggang seorang perempuan di sebelahnya.Semua tu budak jagaan Daddy Franc.Memang fresh and hot habis.

"Shut your mouth Jay. I'm not interested" balas Eddy pendek.

"Are you kidding me?Eddy the fuckboy that I know didn't interested on any girl tonight?You must be joking" Jay tertawa kecil.Badboy macam Eddy ni takde selera tengok hot girl malam ni?Mengarut!

"I'm not like you,I will choose who I want to fuck with" balas Eddy dengan nada yang tinggi.

"Bro wait. I saw someone there,is it Camila?That dumb girl is here!" Jay yang dari memerhati Camila terus menegurnya dari jauh.

Ride Or Dies GangWhere stories live. Discover now