Bab 22

451 5 0
                                    

Diheret seorang lelaki menghadap ke arah setiap ketua besar Luciano Rial Family.Dengan keadaan yang penuh darah,telinga yang dah terluka akibat kesan tembakan dari anak buah Luciano Rial Family.Memang itu sahaja cara supaya musuh mereka tak lari.Tuan Franc mahu lelaki tersebut dalam keadaan hidup jadi mereka hanya ikut arahan sahaja.

"Abbiamo il suo assistente personale! (we got his personal assistant!)" kesemua anak buah Luciano Rial Family menunduk hormat ke arah ketua mereka.

"Ciao!Vorrei presentarvi chi siamo (hello! I would like to introduce you who we are) Tuan Franc mula bangun dari tempat duduknya dan mendekati lelaki tersebut.Perlahan Tuan Franc memegang kepala dan menghalakan pistol ke arah telinga yang sudah terluka akibat perbuatan anak buahnya.

Lelaki tersebut tergelak kecil apabila melihat Tuan Franc menghalakan pistol ke arah telinganya.

"Basta uccidermi! (just kill me!)"jerit lelaki tersebut.

"Non posso farlo,mi piacerebbe ucciderti lentamente (I can't do that,I would love to kill you slowly)"balas Tuan Franc sambil mengusap perlahan pipi lelaki tersebut.Takkan nak bunuh terus kan?Sia-sia je la usaha anak buah dia cari.Style Luciano Rial Family sebelum bunuh kita korek rahsia dahulu baru seksa.

"Cosa vuoi?! (what do you want?!)"jawab lelaki tersebut.

"Quale gamba dovrei baciare?A sinistra o a destra?(which leg should I kiss? Left or right?)" Tuan Franc bermain dengan pistol sambil dihalakan ke arah kaki lelaki tersebut.

"Non riesco a sentirti ( I can't hear you)" Ditarik kasar rambut lelaki tersebut dan Tuan Franc mengambil pisau yang dihulurkan kepadanya.Perlahan muka lelaki tersebut ditoreh,Tuan Franc menoreh muka lelaki tersebut dan meninggalkan kesan huruf L di pipi.

"Arghhhhhhh!"jerit lelaki tersebut dengan kuat.

"Ora dimmi dov'è!!! (Now tell me where he is!!!)" Tuan Franc sudah mula bangun dan tak senang duduk.Lelaki yang berada dihadapannya masih tak mahu buka mulut.

"Non ti dirò mai niente di lui!! (I will never told you anything about him!!)"balas lelaki itu dengan satu jelingan tajam.

"Stupido!"kini giliran Tuan Matt melepaskan satu tembakan ke arah kaki kiri lelaki tersebut.

"è già in malese in questo momento,questo è tutto quello che so!!!(he is already in Malaysian right now, that's all I know!!!)"jerit lelaki tersebut dengan nada yang kuat menahan sakit.

"Portarci da Lui!!O morirai!(bring us to him!! Or you will die!)"Tuan Franc terus memijak kepala lelaki tersebut dengan kuat dengan tujuan untuk mendesak lelaki tersebut bawa mereka ke tangan musuh Luciano Rial Family.

"Sembra che sappia che lo stiamo cercando Franc!(seems like he know we're looking for him Franc!)"giliran Tuan Sheeran bersuara.Nafas dia dah naik turun bila dengar setiap perkataan yang keluar dari mulut lelaki Italy tersebut.

"Dobbiamo sbrigarci,Ho paura se tocca gli altri famiglia (We must hurry, I'm scared if he touch others family)"balas Tuan Franc dengan nada yang sedikit tinggi.

"Abbiamo ricevuto chiamata da Shawn (we got call from Shawn)"Tuan Matt memberi telefon tersebut kepada Tuan Franc.

Tuan Franc menjawap panggilan tersebut.

"Come se tocca va nostro figlio e nostra figlia?!(how if he touch our son and daughter?!)"jerit Tuan Shawn di dalam telefon.

Dalam family Luciano Rial Family hanya Tuan Shawn sahaja yang betul ikhlas ambil peduli tentang anak-anak mereka.Berbeza dengan Luciano Rial Family yang pentingkan diri dan bersifat kejam.Walaupun Tuan Shawn jarang balik ke Malaysia tetapi hubungan dia dengan Ride or Dies gang sangat rapat.Mereka saling bertanya khabar antara satu sama lain.

Ride Or Dies GangWhere stories live. Discover now