"Ni semua salah Frez,I want that toy!!!"jerit Eddy sambil menangis dengan badannya yang meronta-ronta meminta mainan yang ingin dia main.
"Your fault!Aku dapat dulu mainan tu tadi!"balas Frez sambil memukul lengan Eddy.
Vivy dan Camila hanya menangis di hujung bilik sambil memeluk tubuh mereka.Masing-masing sedang rasa takut dan sedih kerana baru dimarahi oleh ibu bapa mereka kerana cuba main permainan kesukaan mereka di bilik permainan sebentar tadi.
"I hate you guys!!"giliran Jay menjerit dan membaling bantal yang ada disebelahnya kepada Frez dan Eddy.
"Guys stop crying.Look at here"Daddy Shawn yang baru sahaja masuk ke bilik tersebut menegur mereka sambil memegang satu kotak yang dipenuhi dengan pelbagai jenis toys yang mereka suka.
Mereka semua terdiam apabila melihat Daddy Shawn membawa barang permainan yang mereka mahu.Masing-masing mengelap air mata yang mengalir di pipi dan mula tersenyum.
"Go grab toys you like"arah Daddy Shawn dengan satu senyuman di bibir.Gembira hati Tuan Shawn bila lihat anak-anak kecil Luciano Rial Family dapat bermain dengan permainan yang mereka suka.
"Daddy is that okay if we're playing this?"tanya Eddy dengan nada yang sedikit takut.
Baru tadi mereka semua kena marah dan dilarang untuk bermain toys yang ada di bilik permainan kerana Luciano Rial Family mahu mereka berlatih di padang mengenai cara memegang dan menggunakan pistol dengan betul.Tetapi mereka semua menolak dan melarikan diri ke bilik permainan yang berada di tingkat dua.Budak ni baru umur 10 tahun,siapa je tak suka mainan kan?Kalau paksa macam mana pun mereka akan tetap berdegil sebab masing-masing masih kecil.
"Sure.Just take it.I brought this all for you guys playing.But make sure don't tell anyone okay?This is our secret"jawap Tuan Shawn sambil menunjukkan isyarat tangan senyap kepada mereka berlima.
"I love you daddy"Eddy memberikan satu ciuman di pipi Tuan Shawn dan memeluk erat tubuh daddy kesayangannya.
"Thank you uncle!We love you!"mereka berempat memberikan satu senyuman yang comel kepada Tuan Shawn dan mula mengambil toys yang mereka suka dan bermain antara satu sama lain.
.................................................
"Daddy!"Eddy terus bangun dari pengsannya dan tanpa sedar air mata mengalir di pipi.
"Eddy are you okay?"Frez terus mencampak tuala basah yang dilap sebentar tadi ke tepi dan mula memeriksa badan Eddy.
"I can't do this.I miss him"balas Eddy dengan nada yang sebak.Segala kenangan manis bersama daddy kesayangannya mula timbul di fikiran Eddy.
"Eddy kitaorang faham apa yang kau rasa.We miss him too"balas Frez.
Mereka berlima sangat sayangkan Tuan Shawn lebih dari Ibu bapa mereka sendiri.Dengan Tuan Shawn juga mereka meminta kasih sayang dan perhatian.Kalau nak harapkan parents diorang,takde sikit pun masa untuk mereka semua.Yang diorang tahu hanyala berlatih dan belajar mengenai dunia Mafia.Itu sahaja benda yang parents diorang nak.
"I want to go to Singapore right now!I want to see him!"Eddy cuba untuk bangun tapi pergerakannya terbatal.Badan Eddy lemah dan tak bermaya.
"Eddy look"Jay memegang bahu Eddy.
"If we go there,we will die.How if daddy Shawn survive but not us?You want him to lose you? Did you want him too cry because he lose all of us?!"tanya Jay.
Kalini mereka semua harus kuat demi Tuan Shawn.Kalau mereka semua keluar dari Mansion Luciano Rial Family dan pergi ke Singapore boleh jamin ke diorang semua boleh hidup?Takut baru sampai airport je dah kena bunuh.Nak tak nak kena tunggu juga sehingga Tuan Shawn pulih seperti biasa.
YOU ARE READING
Ride Or Dies Gang
RomanceGroup yang terdiri daripada anak ketua mafia yang terkenal di Malaysia.Hidup dalam undang-undang yang tak masuk akal!Sikap baran,sombong,dan kejam sudah sebati dalam diri. "Keep our promise kalau tak nak tengok I dengan yang lain mati depan mata you...