Vivy membuka matanya dengan perlahan.Laju tangan dia mencari badan Frez disebelah untuk dipeluk.Tetapi bayangan Frez sudah hilang.Terus Vivy mencapai telefon.
10:15 p.m
"Frez where are you"Vivy terus bangun dari katilnya dan menyarungkan baju dibadan.Kakinya melangkah keluar dari bilik menuju ke tingkat bawah.
Vivy lihat Eddy dan Camila sedang seronok menonton filem bersama-sama sambil suap menyuap makanan yang berada di atas meja.Bukan main eh pasangan ni bersweet dalam Mansion Luciano Rial Family ni.Selagi mereka bebas boleh gunakan peluang ni sebaiknya.Lepasni dah tak boleh nak dating lagi.
"Guys nampak Frez tak?I bangun je tengok dia dah hilang"tanya Vivy kepada Eddy dan Camila.
"Ohh Frez dengan Jay ada dekat gym.
Pergi la tengok"balas Eddy sambil tangannya memeluk erat pinggang Camila."Gym?Malam macam ni?"tanya Vivy sekali lagi.Rajin betul boyfriend dia workout tengah malam.Dah la tak bagitau apa,nak kena Frez ni!
"Tak percaya pergi tengok sendiri.Jay yang culik bf you"Eddy tergelak kecil bila sebut nama Jay.Mamat saleh tu suka sangat hasut orang lain ikut dia.Nasib baik family je tau kalau tak siapa je nak layan perangai annoying Jay ni.
"Tak guna punya Jay, boyfriend I jugak dia nak ambik.Asal tak ambik you je"jawab Vivy dengan nada yang sedikit marah.Jay kalau sehari tak cari pasal dengan Vivy memang tak sah!
"Nasib baik dia tak pilih Eddy I"Camila mencelah.Tergelak kecil Camila bila tengok reaksi Vivy tadi.Memang habis Jay kalini kena dengan Vivy,takut Mat Saleh tu mental je nanti kalau bergaduh dengan Vivy.
"Thank you guys.Have fun!"Vivy terus meninggalkan mereka berdua dan menuju ke gym yang berada berdekatan dengan swimming pool.
______________________________
"Franc we got call from them"Tuan Matt terus menghulurkan telefon kepada Tuan Franc.
Tanpa membuang masa Tuan Franc terus menjawab panggilan tersebut.
"Yes Ricky.This is me Franc"jawab Tuan Franc dengan nada yang serius.Selalunya kalau family lain yang telefon ketika waktu macam ni mesti ada sesuatu yang jadi.
"Franc help us! He's here! Semua family kita cedera sekarang!!!"jerit Ricky.Siapa Ricky ni? Ricky adalah ketua Buffalo Caso Crown iaitu salah satu family rapat Luciano Rial Family.
"What the hell.Kenapa Shawn tak inform aku benda ni awal?Kau cakap dekat aku mana Shawn!!!"balas Tuan Franc dengan nada yang marah.
Semua family yang berada di dalam flight sedang memandang ke arah Tuan Franc.Masing-masing dah kecut perut bila dapat emergency call macam ni.
"Shawn orang pertama yang kena attack Franc!Sekarang ni Shawn dalam keadaan kritikal sebab tu aku lambat inform your family.Aku rasa dia tahu yang kita tengah cari dia!"jawab Ricky.
"Fuck!!! Kau suruh semua family bertahan,kitaorang otw gi sana"balas Tuan Franc.Dia terus mematikan panggilan.
"Franc don't tell us that he already attack buffalo family!"jerit Tuan Matt.Fikirannya makin serabut.Musuh yang mereka buru semakin hampir dengan mereka semua.
"Shawn cedera parah, sekarang ni suruh budak kita booked ticket flight paling awal ke Singapore now!"arah Tuan Franc.Tangannya laju menumbuk sit yang berada dihadapannya.Perasaan dendam Dan marahnya semakin bertambah sekarang.
Tuan Matt terus mengikuti arahan dari kawan baiknya. Diminta anak buah mereka mencari dan menempah flight ke Singapore paling awal sekali. Family yang lain memerlukan Luciano Rial Family.
YOU ARE READING
Ride Or Dies Gang
RomanceGroup yang terdiri daripada anak ketua mafia yang terkenal di Malaysia.Hidup dalam undang-undang yang tak masuk akal!Sikap baran,sombong,dan kejam sudah sebati dalam diri. "Keep our promise kalau tak nak tengok I dengan yang lain mati depan mata you...