Malam yang dinantikan sudah pun tiba,kesemua lima orang dalam Mansion Luciano Rial Family masih di bilik masing-masing.Macam biasa dua pasangan tu berkepit dalam bilik partner then Jay pulak di bilik sendiri, biasala single macam Jay ni buat hal sendiri je.
•Ride or Dies gang•
Frez: Guys jom turun bawah kita start bbq dulu
Jay: Alright here I come!
Eddy: Let's party!Selepas menghantar mesej di dalam group,Frez terus mengejut Vivy yang sedang tidur dengan perlahan.
"Babe bangun,jom turun bawah"kejut Frez sambil menepuk perlahan lengan Vivy.
"Dah pukul berapa ni sayang?"balas Vivy dengan nada lemah.
Lepas mandi sama-sama tadi apa lagi aktiviti diorang selain spend time masa bersama.Pantang satu bilik mesti ada je benda yang nak dibuat.
"Dah pukul 10pm ni,tu la tadi nak makan I sangat kan.Tahu penat"jawab Frez dengan gelak tawa kecil.
"I memain je tadi,you yang serius sangat"balas Vivy lagi.Kalini dia memeluk erat tubuh Frez.
"Kalau dengan I jangan banyak main eh,memang I bagi je terus"jawab Frez sambil memberikan ciuman di bibir manis Vivy.
"Jom turun I dah lapar"Vivy terus menarik lengan Frez dan turun dari katil.
"Nak I dukung tak?"tanya Frez dengan satu senyuman.
"I boleh jalan sendiri okay"jawab Vivy.
"Kalau boleh takpe"Frez tertawa kecil bila tengok reaksi Vivy tadi.
Mereka berdua terus turun ke tingkat bawah.
_______________________________
"Baby wake up,Frez dah suruh kita turun ni"Eddy yang sedang lena tidur terus terjaga bila dengar notification dari group sebentar tadi.
"Okay"balas Camila dengan nada yang perlahan.
"Jom I pakaikan you baju eh"jawab Eddy sambil membuka selimut yang menutupi badan mereka berdua.
"Pakaikan please I penat"balas Camila.Mata dia boleh bukak separuh je sebab masih ngantuk lagi.
"Manja betul baby I ni"Eddy terus memakaikan pakaian di tubuh Camila.Bermula dari pakaian kecil sampai ke baju dan seluar.
"Thank you Eddy.Love you so much"Camila yang masih mamai terus mencium lembut bibir Eddy.
"I love you more baby, let's go"Eddy terus menarik tangan Camila dan keluar dari bilik.
____________________________
Jay yang dari tadi sudah turun ke tingkat bawah sedang seronok menonton tv sambil makan snack kegemarannya.
"I will do the same things if I have a girlfriend,holy shit this is not fair!"bebel Jay seorang diri.
Sebenarnya Jay dah lama turun bawah sebelum Frez mesej lagi.Macam-macam bunyi bila dia lalu depan bilik diorang berempat tadi.Sekejap dengar bunyi Camila jerit sekejap Vivy pulak,seronok betul eh diorang spend masa together.
"Hey Jay!"tegur Frez sambil menepuk bahu Jay.
"Dude let's go! I can't wait!"balas Jay dengan satu senyuman di bibir.Bila tengok Jay senyum boleh cair tau!Lesung pipit Jay limited edition sangat!Mana-mana perempuan kalau tengok Jay mesti tak cari yang lain dah,come on mat saleh Italy ni hot gila kut.Cuma tu la kena tahan dengan perangai tak betul dia je!
"Bbq time!"Frez terus membuka sliding door dan membawa semua bahan untuk dibakar ke luar.
Ruang tamu mereka ni mempunyai sliding door yang boleh nampak pemandangan luar.So dekat luar tu ada tempat yang biasa diorang lepak jadi dekat situ la tempat Frez dengan Jay bakar ayam dan daging.
YOU ARE READING
Ride Or Dies Gang
RomanceGroup yang terdiri daripada anak ketua mafia yang terkenal di Malaysia.Hidup dalam undang-undang yang tak masuk akal!Sikap baran,sombong,dan kejam sudah sebati dalam diri. "Keep our promise kalau tak nak tengok I dengan yang lain mati depan mata you...