Meja di ruang tamu dah penuh dengan pelbagai makanan dan botol wine.Masing-masing sedang menikmati makanan yang telah dimasak oleh para lelaki sebentar tadi.Boleh tahan jugak masakan Frez ni!Memang boleh jadi calon suami,tapi buat Vivy Andrea je okay!
"No more secrets between us"Jay memulakan perbualan.
"Oh fuck"bisik Eddy seorang diri.Eddy dah janji akan rahsiakan hubungan ni tapi kantoi pulak dengan mamat saleh tak guna ni.
"Am I right Eddy?Frez?"tanya Jay dengan riak muka yang nakal.
"Jay shut the fuck out"balas Frez.Masing-masing dah tak boleh duduk diam.
"Wait,I don't get it.Jay explain please"tegur Camila dengan nada yang sedikit tinggi.Camila terus memandang muka Eddy yang berada disebelahnya.
"Start from now we don't have any secrets between us.I'll make sure this two boys taking care both of you with a good way"jawab Jay dengan satu senyuman di bibir.
"How did you know?"kini giliran Vivy bertanya.Terus dia memandang wajah boyfriend dia yang berada di sebelah.
"Im more older than you guys,just let me be your brother who love to protect their siblings"balas Jay.Kali ni dia mengambil botol wine dan menuang air wine tersebut ke dalam setiap gelas mereka berempat.
"Protect each other?"Jay mengangkat gelasnya.
Mereka semua berpandangan antara satu sama lain.
"Cheers"Frez menyambut offer Jay.Dia mengangkat gelas wine yang berada di tangan.
"Cheers"kini giliran Eddy mengangkat gelasnya.Diikuti dengan Vivy dan Camila.
Mereka berlima terus meneguk wine flavor grape tu sebagai tanda persahabatan mereka sebagai sebuah family.
Ya Jay sebenarnya lagi tua 2 tahun dari mereka semua.Frez dan Camila pula tua setahun berbanding Vivy dan Eddy.Beza umur tak jauh pun,sebabtu diorang semua boleh berkawan sejak kecil.Tapi itu la Jay yang perangai macam budak-budak ni macam tak sesuai je jadi abang diorang semua kan?
"Tell us how the fuck did you found out?"tanya Vivy dengan riak muka yang masam.Hati Vivy panas lagi ni,Frez tak cakap apa pun dekat dia.
"Sayang word is only use for a couple right?"jawab Jay dengan satu senyuman di bibir.Jay ada la tahu sikit perkataan bahasa melayu ni,bila dengar Vivy sebut sayang semalam boleh naik meremang bulu tengkuk dia.Rasa cringe bila Vivy sebut benda tu tadi.
"Jangan marah I eh you sendiri yang bocor rahsia"Frez terus mencubit hidung Vivy.
"Mana ada salah you la!"balas Vivy dengan nada yang sedikit tinggi.Mulut dia dah panjang muncung merajuk dengan Frez.
"Lelaki selalu salah perempuan semua betul"bisik Frez seorang diri.
"You nak cari gaduh dengan I ke?"Vivy menampar perlahan lengan Frez.
"Don't ask me a same questions if you guys having sex together in this house.What did you expect?"jawab Jay sambil tangannya meneguk beberapa gelas wine kegemarannya.
"You're so fucking annoying Jay"balas Camila dengan gelak tawa kecil.
"How about you dude? Single life is fun huh? "tanya Eddy dengan nada yang memerli.
"Bullshit"Jay menunjukkan middle finger buat Eddy.Rasa tercabar diri dia bila Eddy tanya pasal girlfriend.Ingat mat saleh macam Jay ni tak laku ke?
"Once they found out about this we will fucking die"Frez mengeluh.Satu batang rokok diletakkan di mulut.
"Frez no"tegur Vivy.Bila tengok Frez sudah mula mengambil batang rokok dia tahu Frez sedang stress dan serabut.Frez dah pernah janji dengan dia untuk berhenti rokok tapi bukan senang kan.
YOU ARE READING
Ride Or Dies Gang
RomanceGroup yang terdiri daripada anak ketua mafia yang terkenal di Malaysia.Hidup dalam undang-undang yang tak masuk akal!Sikap baran,sombong,dan kejam sudah sebati dalam diri. "Keep our promise kalau tak nak tengok I dengan yang lain mati depan mata you...