Eddy membuka mata dengan perlahan.Melihat Camila yang sedang tidur di atas badannya membuatkan Eddy tersenyum kecil.Diusap perlahan rambut Camila lalu Eddy memberikan satu ciuman di dahi girlfriend kesayangannya.Eddy tak sangka diorang berdua boleh tertidur dekat atas sofa ruang tamu ni.Mentang la dah bebas sekarang merata dua orang ni tidur eh.
"Wake up baby"dicium perlahan bibir Camila.Eddy punya cara ni bukan nak kejut lagi lena ada la.
"Baby bangun dah pagi ni"Eddy menepuk perlahan pipi merah Camila.
"Baby I ni pagi macam ni pun cantik lagi,ni kalau dah kahwin memang I simpan you dekat rumah"bebel Eddy seorang diri sambil memandang wajah manis Camila.Memang betul pun wajah Camila ni sangat unik berbeza dari yang lain.Kulit dia yang berwarna sawo matang mampu menarik perhatian sesiapa sahaja yang berada dekat dengannya.
"Morning dude" tegur Jay yang baru sahaja turun ke tingkat bawah.Tangannya laju mengambil remote dan menukar siaran tv.
"Holy shit!bro stop make me jealous please"Jay sedikit terkejut bila tengok tubuh Camila berada di atas Eddy.Perasaan sakitnya single makin tinggi dalam diri Jay.
"Shhh"balas Eddy sambil menunjukkan isyarat tangan diam kepada Jay.Mamat saleh tak guna ni boleh main jerit pulak girlfriend dia tengah sedap tidur ni.
Jay menunjukkan jari tengah kepada Eddy.Menyampah betul.
"Eddy"Camila memanggil nama Eddy dengan perlahan.Dia terjaga bila dengar jeritan dari Jay tadi.
"Hey my sweetie baby,you dah bangun?"balas Eddy sambil memberikan satu ciuman di dahi Camila.
"I terdengar Jay jerit"jawab Camila.Mata dia masih mampu bukak separuh lagi ni.Penat sangat semalam.
"Fuck you Jay"Eddy membaling kotak rokok yang berada disebelahnya ke arah Jay.Tak guna punya mat saleh!
"Sorry Camila"balas Jay dengan gelak tawa kecil.Kelakar bila tengok reaction Eddy tadi.Kan main sayang eh dekat girlfriend dia ni,ingatkan perangai playboy tu ada lagi.
"Eddy I lapar"Camila membalas ciuman Eddy.Terus badan dia bangun dan bersandar di sofa.Dipeluk erat tubuh Eddy.
"Alolo kesian baby I ni,you nak makan apa?"balas Eddy sambil mengusap perlahan pipi merah Camila.
"Ermm you ambikkan I cereal je la"jawab Camila dengan satu senyuman di bibir.
"Sure?Kalau nak benda lain I boleh try masak"balas Eddy.Laju tangannya memeluk erat pinggang Camila.
"Tak payahla nak masak,I takut terbakar je rumah ni nanti"jawab Camila dengan gelak tawa kecil.Bukan main sweet Eddy ni eh padahal sebelum ni tak pernah masak pun.
"Oh you gelakkan I"Eddy terus mencuit perlahan pinggang Camila.
"Eddy geli la!"balas Camila dengan gelak tawa kecil.
"Gelakkan I lagi,satu badan nanti I geletek you"jawab Eddy dengan riak muka yang nakal.
"I main-main je,you serius sangat kenapa?"balas Camila sambil menampar perlahan lengan Eddy.
"No way I kalau dengan you I serius takde memain"jawab Eddy.
"Sweetnya boyfriend I sorang ni,love you"balas Camila dengan satu senyuman di bibir.Diusap perlahan rambut Eddy yang berwarna blonde.Siapa je tak cair dengan rupa paras Eddy ni,semua perfect tau!
"I love you more baby"Eddy terus mencium lembut bibir manis Camila.
"Guys im still here"tegur Jay.Boleh pulak Eddy sweet macam tu depan dia eh!Ni boleh mendatangkan marah ni!
"Opss sorry Jay,I can't see you"balas Camila dengan gelak tawa kecil.
"I ambikkan you breakfast okay.Stay here baby"Eddy terus bangun dan menuju ke arah dapur.
"That's not Eddy.I never see him like this"tegur Jay.Diri dia betul terkejut bila tengok perangai Eddy yang sebenar bila dengan Camila.Beza betul tau!
"Don't you ever call my boyfriend like that,he love me"balas Camila dengan satu senyuman di bibir.Memang betul pun Camila tak pernah tahu yang Eddy sweet macam ni.
"Fuck off"Jay terus menonton tv dan menghiraukan mereka berdua.
_________________________________
"How about truth or dare game?"Jay memulakan perbualan.Makin bosan dalam rumah ni sesekali main game best jugak.
"Sure I like that idea,but where's Frez and Vivy?"balas Camila sambil menikmati sarapan pagi yang disuap oleh Eddy.Bukan main eh makan cereal pun nak bersuap bagai!
"Eddy stop please.Its fucking hurt dude"tegur Jay dengan nada yang memerli.
"Do I care?"balas Eddy pendek.Malas nak layan mat saleh ni suap girlfriend dia lagi bagus!
"Morning guys!"tegur Frez yang baru sahaja turun bersama dengan Vivy.Pasangan ni pagi lagi dah siap berkepit eh!
"Frez I miss you bro!"Jay menepuk perlahan bahu Frez.
"Jay please, don't steal my boyfriend"balas Vivy dengan satu jelingan tajam.Diorang berdua ni tak sah kalau tak bergaduh.
"Can we share?"tanya Jay dengan riak muka yang nakal.
"Boleh tak babe kalau Jay jadi madu you?"Frez memandang muka Vivy dengan satu senyuman kecil.
"Sanggup ke you nak bermadu dengan mat saleh ni?"balas Vivy dengan gelak tawa kecil.
"Just take him,I need a pussy"jawab Jay dengan riak muka yang masam.Menyampah pulak bila tengok semua orang dalam rumah ni ada partner.
"Jay chill! You're so moody this morning"balas Frez dengan gelak tawa kecil.Kelakar pulak bila tengok telatah mat saleh ni.
"You don't know what I've been through this morning.I saw both of them kissing and it give me pain"jawab Jay.
Semua yang berada di situ ketawa besar bila dengar jawapan Jay.Harap je paling tua tapi perangai sama jugak macam budak kecik!
"Come on Jay,tell them what kind of game you want us to play"tegur Eddy dengan satu senyuman di bibir.
"Ohh yes!How about we play truth or dare?!"tanya Jay dengan nada yang sedikit excited.Dah bosan kan ni je benda yang fun.Boleh kenal diorang semua dengan lebih rapat lagi.
"Nice!"balas Frez sambil menepuk bahu Jay.
"I'll join"sambung Vivy dengan satu senyuman.
"We want to play too!"kini giliran Eddy dengan Camila bersuara.
Alright masing-masing dah setuju.
"Okayy give me that wine bottle"arah Jay.Eddy terus mengambil wine yang sudah habis diminum dan diberikan kepada Jay.
"Let's see!"Jay terus memutar botol tersebut.
Akhirnya botol tersebut berhenti ke arah Eddy.
"Holy shit"bisik Eddy seorang diri.Bila tengok botol tu kena dekat dia terus meremang bulu badan.Ni yang seram bila main benda alah ni!
"Truth or dare?"tanya Jay.
"Truth"balas Eddy pendek.Muka dia dah berpeluh tahan nervous.
"Tell us the sweetest things Camila did to you"tanya Jay dengan riak muka yang nakal.
Nak jugak tahu Camila ni jenis orangnya macam mana.Sebab di antara mereka berlima ni tak ramai yang kenal perangai Camila yang sebenar.Ya la sebelum ni mana pernah rapat,asyik gaduh je.
Eddy mengalihkan pandangannya ke arah Camila.
"You never trust me when I said this"
Nak tahu benda paling sweet bagi Eddy yang pernah Camila buat?Stay tuned okay! Creator try update secepat yang mungkin. Thank you for supporting me! ❤️
YOU ARE READING
Ride Or Dies Gang
RomanceGroup yang terdiri daripada anak ketua mafia yang terkenal di Malaysia.Hidup dalam undang-undang yang tak masuk akal!Sikap baran,sombong,dan kejam sudah sebati dalam diri. "Keep our promise kalau tak nak tengok I dengan yang lain mati depan mata you...