Sebaik tiba sahaja di Addicted Caffeine Cafe,mereka bertiga mengambil tempat yang paling hujung untuk mereka duduk.Nak bincang pasal hal family Luciano Rial Family mesti kena jauh dari orang lain kan?Kalau melibatkan hal mafia memang takde siapa pun yang boleh tahu melainkan mereka berlima.
"Pukul berapa dua orang tu nak datang?" tanya Frez sebaik sahaja duduk di sofa yang disediakan.
"Entah aku pun tak sure,rasanya dah otw la kut"balas Eddy.Tangan dia laju ambil menu yang baru diberi oleh waiter cafe tersebut.
"Vivy and Camila are coming?I thought only us"Jay mencelah perbualan mereka dengan satu senyuman kecil di bibir.
"Get ready guys,both of them will fucking bite all of us"jawab Eddy dengan nada yang bersahaja.Bila teringatkan Camila diri dia terus tak senang duduk.Macam mana dia nak control sekejap lagi ni?
"I will make sure they bite me first.I just realized how freaking good their lips"kata Jay dengan riak muka yang nakal.Sengaja Jay nak tengok reaksi mereka berdua bila sebut je tentang rupa paras dua orang wanita tu.Selama ni Jay hanya diam sahaja malas nak bukak mulut.
Eddy terus memandang Jay dengan jelingan yang tajam.
"Am I right?"tanya Jay dengan mengangkat sebelah keningnya.
"Fuck you Jay, don't you ever touch my Camila"bisik Eddy dalam hati.
Frez hanya diamkan diri malas nak layan.Dia tahu Jay ni memang otak tak betul sebab tu dia malas nak ambil kisah dengan setiap benda yang Jay cakap.Lagipun Vivy tak akan pernah suka mat saleh ni.
"Am I doing something that make you mad Eddy?"tanya Jay lagi.Kali ni dia berikan senyuman kecil buat Eddy.
"Shut your mouth bullshit.I don't know what are you saying"balas Eddy dengan satu jelingan tajam.
"Camila have a good body shape,am I right guys?"kalini Jay saja nak panaskan hati Eddy lagi.Seronok bila tengok reaksi muka Eddy bila sebut je nama Camila Carley.
"Don't you ever open your mouth again stupid!"jerit Eddy.Hati dia dah makin panas dengar setiap benda yang keluar dari mulut Jay.Camila milik dia jangan ada sesiapa berani ambik!
"Jay stop! We wanna spend our time together and you start making a war bullshit"balas Frez.Menyampah tengok perangai mat saleh ni suka betul cari gaduh.Tapi Frez pelik jugak kenapa Eddy ni bukan main marah bila Jay sebut nama Camila?
"Eddy can't take my joke.Fuck off"kalini Jay memberikan Eddy satu senyuman kecil.
"Sejauh mana kau tahu pasal kitaorang ni Jay?"bisik Eddy seorang diri.
_______________________________
Selepas 15 minit giliran Vivy dan Camila pula tiba di Addicted Caffeine Cafe.Mereka berdua terus menuju ke arah meja boys Luciano Rial Family.
"Look who's here.Our gorgeous girl"jerit Jay dengan satu senyuman kecil.
"Annoying"balas Vivy dengan satu jelingan tajam.Dia terus mengambil tempat di sebelah Frez.Tak kisah la kalau yang lain nampak hati dia dah panas sangat dengan Frez ni!Call tak jawab,mesej pun tak reply memang nak kena pukul la jawabnya.
Camila mengambil tempat disebelah Jay.Ikutkan hati nak je duduk sebelah Eddy tapi takut Jay dengan yang lain perasan pulak.Kalau dah suka antara satu sama lain ni takkan sedar apa yang kita buat.So nak jauhkan dari benda tu better Camila duduk sebelah Jay.
"Hey gorgeous,I can't imagine Camila Carley sit beside me"tegur Jay dengan satu senyuman di bibir.
"What the hell?Apahal tak duduk sebelah aku!tak guna punya mat saleh ada hati nak rampas Camila dari aku"bisik Eddy dalam hati.Terus takde mood.Muka pun berubah ketat je.
YOU ARE READING
Ride Or Dies Gang
RomanceGroup yang terdiri daripada anak ketua mafia yang terkenal di Malaysia.Hidup dalam undang-undang yang tak masuk akal!Sikap baran,sombong,dan kejam sudah sebati dalam diri. "Keep our promise kalau tak nak tengok I dengan yang lain mati depan mata you...