Merg în clasă. Prima oră este de matematica.Nu am fost niciodată bună la ea. Când o zăresc pe Melissa,mă apropii de ea iar ea pare îngrijorată.
"Ce e?" O întreb,fiindu-mi frică de răspunsul ei.
"De ce nu mi-ai spus că părinții tăi s-au despărțit?" Mă întreabă și mă privește serioasă în ochi.
"Nu știu...nu am vrut să te bat la cap cu problemele mele și să îți stric dispoziția ta bună" Îi spun.
"Rose,ești prietena mea! Nu mă bați la cap cu problemele tale. Sunt aici ca să te ajut,să te sprijin! Mereu voi fi. Mulțumesc că ești o prietenă bună și nu ai vrut să mă întristezi dar trebuia să îmi spui." Îmi zice și ma trage într-o îmbrățișare. O cuprind strâns și după ce ne retragem,ea spune:
"Îmi pare rău că părinții tăi s-au despărțit. O să îmi spui dacă ai nevoie să vorbești despre asta."
"E în regulă. De fapt,nu e. Dar nu prea vreau să vorbesc despre asta." Îi spun și simt cum lacrimile mi se adună la colțurile ochilor.
"Bine. Dar dacă ai nevoie de ceva,știi unde mă găsești." Îmi zâmbește ca să mă simt mai bine iar eu dau din cap.
"Apropo,de unde știi de despărțire?" Întreb confuză.
"Calum m-a întâlnit și m-a întrebat cum te simți iar eu l-am întrebat de ce întreabă asta,iar astfel mi-a spus."
"Aha." Zic.
La a doua lecție,istoria,stau în bancă cu Matt. Matt este un tip destul de treabă. Asta este singura lecție în care stăm cu cineva în bancă. La celelalte ore,stă fiecare singur în banca lui.
"Hei." Îi spun și îmi așez geanta pe marginea scaunului.
"Bună. Cum o mai duci?" Îmi zâmbește dulce.
"Bine. De fapt,nu o duc bine,dar atunci când oamenii te întreabă cum o duci așteaptă acest răspuns ca să nu își bată capul cu problemele tale." Habar nu am de ce zic asta,dar e adevărat.
"Hmm,ai zis adevărul dar chiar eram interesat cum o mai duci." Îmi spune.
"Atunci,răspunsul meu sincer este că NU o duc bine." Spun așezându-mă pe scaun și oftând.
"Poți să mă bați la cap cu problemele tale,dacă vrei." Îmi zâmbește iar eu nu mă pot abține să n-o fac și eu.
"O să te plictisești și nici măcar nu vreau să vorbesc despre asta." Spun și îmi îngrop capul cu mâinile.
Matt a fost drăguț cu mine intotdeauna,dar niciodată nu vorbea prea mult cu mine. Dacă mă gândesc mai bine,nu vorbește mult cu nimeni în afară de câțiva prieteni de-ai lui. Anul ăsta,clasa a 11-a,este prima dată când stau cu el în bancă.
Lecția trece repede din cauza că Matt încearcă să mă înveselească iar mie îmi scapă câte un râs din cauza lui. Este chiar simpatic. Nu știu de ce lumea crede că e un ciudat. Probabil pentru că nu vorbește prea mult.
După ce lecția se termină,îi spun:
"Mulțumesc pentru că m-ai înveselit cât de cât."
"Nici o problemă! A fost plăcerea mea." Spune și îmi face cu ochiul, după care pleacă.
"Mi se pare mie sau Matt flirta cu tine?" Spune Melissa când se apropie de mine. Probabil a observat asta.
"Nu,Matt doar încerca să mă facă să zâmbesc."
"Și a reușit?" Întreabă cu un rânjet.
"Puțin." Spun și zâmbesc scurt înainte să ieșim din clasă.
După ore,eu și Melissa mergem acasă. Faptul că locuim aproape este atât de bine. Mergem împreună acasă iar uneori plecăm împreună la școală.
"Astăzi vine Zayn. Deci,ai vrea să îl cunoști?" Mă întreabă.
"Da,cred. Adică vreau să îl cunosc,dar chiar azi? Nu va fi obosit după lunga călătorie?" Întreb.
"Ei bine,poate,dar nu mai poate răbda să mă vadă." Zâmbește. Îmi observă privirea gânditoare și adaugă: "Uite,vii dacă vrei. Dacă nu,îl vei cunoaște altă dată."
"Nu,chiar vreau să vin!"
"Ei bine,te voi suna eu când voi pleca. Să fii deja gata la ora cinci."
"Ok,voi fi!"
Ajung acasă. Mama este încă la serviciu iar Calum nu este nici el, probabil e cu Cara sau cu niște prieteni. Este ora trei,deci mai am două ore până când trebuie să plec. Mă duc în bucătărie să mănânc ceva și după aia fac un duș relaxant. Îmi aleg ținuta. Nu știu ce să aleg din blugi mulați și o jachetă sexy și fustă albastră închis cu o bluză albă. Optez pentru a doua variantă fiindcă e mai feminină. Mă uit la oră și este deja 16:10. Încep să mă machiez și să îmi fac coafura. Fiindcă azi dimineață mi-am îndreptat părul,îl mai îndrept doar puțin cu placa și gata. Mă dau cu puțin tuș și aplic pe buze un ruj roz aprins. Sper să nu pară că m-am chinuit mult cum să arăt. De fapt,nu știu de ce mă dichisesc așa. Este vorba de Zayn-verișorul celei mai bune prietene care se mută în Seattle iar eu mă duc să îl cunosc. După ce m-am machiat,îmi îmbrac ținuta și mă privesc în oglindă. Îmi place ce a ieșit.
Aud cum ușa de intrare se deschide și intră Calum care vorbește la telefon. Eu continui să mă privesc în oglindă. După ce termină de vorbit,el se apropie de camera mea și mă privește din cauza că ușa camerei mele este deschisă.
"Unde te duci așa frumoasă?" Ma întreabă Calum,rezemat de perete și privindu-mă.
"Ei bine,mă duc cu Lissa și cu verișorul ei."
"Unde?"
"Nu știu unde." Chiar nu știu.
"Ei bine,arăți grozav." Mă complimentează.
"Mulțumesc." Îi spun. El zâmbește după care se întoarce și pleacă.
Îmi aud telefonul sunând și eu răspund.
"Hey,Rose! Sper că ești gata! Zayn a ajuns!" Spune entuziasmată.
"Da,sunt gata."
"Foarte bine. Vino spre casa mea,eu tot sunt gata!"
"Bine,ne vedem!" Spun și închid telefonul.
"Eu plec,Calum. Să îi spui mamei că voi veni în curând." Îi zic lui Calum când îmi iau geanta și mă încalț în pantofii mei cu platformă.
"O să îi spun. Distracție plăcută!" Îl aud spunând din camera lui iar eu îi mulțumesc înainte să ies. Cobor scările blocului,atentă să nu mă împiedic. Merg puțin până ce ajung la casa Lissei și o văd acolo,deja așteptându-mă.
CITEȘTI
Lost in reality || z.m √ discontinued
Fanfiction" Ştii, viaţa este plină de surpize. Atunci când crezi că totul merge prost, se întâmplă încă ceva anume care te va distruge complet. Ei bine, ce putem face? Să aşteptăm. Să vedem cât timp vom mai fi pierduţi în realitate. " *Conține limbaj licențio...