Capitolul 16

531 54 6
                                    

Este miercuri după-amiază iar Lissa și cu mine ne aflăm în camera mea, holbându-ne la cuierele pline cu rochii.

"Asta...nu." Arată cu degetul spre cea de culoare galbenă.

"Desigur." Dau din cap și îmi împreunez mâinile la spate.

"Poate asta?" Ia în mână cuierul pe care este așezat o rochie de un alb pur. Scutur capul.

"E o petrecere,iar ea este...prea imaculată. " I-o iau din mână și o pun la loc.

"Păi,dă-mi și tu niște detalii dacă vrei să te ajut să-ți alegi ținuta. E ora 15:00,mai avem doar trei ore!" Gesticulează cu mâinile prin aer iar eu îmi dau ochii peste cap.

"Păi,în primul rând nu vreau să fie de neobservat. Vreau să atragă privirile. De preferabil să fie destul de feminină și sexy, dar în același timp să par periculoasă și sigură pe mine." Spun,după care strâmb din nas. "Cer prea mult,nu? Am exagerat."

"Ba nu. Dimpotrivă,deja cred că ți-am găsit ținuta perfectă." Spune cu un zâmbet mândru pe față.

Lissa ia în mână cuierul pe care este așezată o rochie de un roșu aprins. Are bretele din dantelă neagră iar mie îmi ajunge până la genunchi.

"Asta?" Întreb.

"Da. Dar nu e tot." Îmi face cu ochiul și îmi scoate din dulap una din preferatele mele haine: geaca de piele.

"Ai spus sexy? Atrăgătoare? Periculoasă? Mi se pare că coincide cu ce ai vrut." Ține într-o mână rochia, iar în cealaltă - geaca, după care mi le dă mie.

"Pentru așa ținută ar trebui și un machiaj mai întunecat." Spun eu.

"Adevărat, dar pun pariu că îți va sta de minune!" Îmi zâmbește. "Haide, putem începe să ne pregătim." Adaugă.

Melissa este îmbrăcată într-o rochie de un albastru închis. Este fără bretele și e dintr-un material strălucitor și plăcut la atingere. Îi stă de minune, nu poți nega asta.

M-am îmbrăcat și eu în rochia roșie și geaca de piele.

"Vino. Să îți fac machiajul." Spune Lissa și îmi face semn să mă apropii de ea. Bate ușor cu mâna pe un scaun, îndemnându-mă să mă așez pe el. Eu ma conformez.

Melissa folosește puțin fond de ten. Dacă aplică prea mult, tenul meu va arăta fals. Apoi, fardul pentru pleoape care îl folosește este de culoare neagră, aplicând destul de mult pe ele. Folosește un rimel care îmi face genele mult mai lungi și mai voluminoase. Rujul care îl aplică la moment este unul dintre acele rujuri care nu le folosesc prea des. Este de culoare închisă. Un roșu întunecat și sumbru. Încă nu mă văd în oglindă pentru a spune cum a ieșit, dar sper din tot sufletul că mi se potrivește acest machiaj.

"Gata." Spune Lissa,apucându-mă ușor de braț. Mă ridică și mă pune în fața oglinzii.

"A ieșit...uimitor." Spun și îmi ating ușor obrazul cu buricul degetelor.

"Știu,nu?" Rânjește ea.

Chiar sunt uimită cât de mult mi se potrivește acest machiaj. Mă face să par mai sigură pe mine și mai încrezută, mai periculoasă. Sunt mulțumită de rezultate.

"Acum, să îți fac coafura!" Spune aceasta.

"Lissa, dacă îmi faci coafura, când vei mai avea timp să te machiezi și tu?" Întreb eu. "Mi-o fac singură. Oricum aveam ceva în minte."

"Eu aș spune să îți prinzi părul într-o coadă de cal, astfel, ținuta va fi perfectă iar tu vei părea mai rebelă. Părerea mea."

"Simplu? Într-o coadă?" Îmi ridic una din sprâncene.

"Da. Crede-mă, o să iasă beton!" Zice și își flutură mâinile.

"Sper să nu iasă asfalt." Îmi dau ochii peste cap și încep să îmi strâng părul într-o coadă. Nu las nici un fir rebel să iasă la vedere. Când termin,mă uit în oglindă. Lissa chiar avea dreptate. Se potrivește de minune.

"Cât e ora?" Întreabă în timp ce se dă cu rimel privindu-se în oglindă.

"Umm...17:30." Îi răspund.

"Oh,Doamne! Nu vom reuși!" Spune agitată.

"Ba da,vom reuși. Îl sun pe Matt." Spun, aplecându-mă spre pat pentru a lua mobilul.

"Da,Rose."

"Matt..ești gata?" Îl întreb.

"Da,sunt gata. Pot vin...sau...voi nu sunteți gata?"

"Ba da,suntem gata. Lissa mai trebuie să-și facă coafura, în rest...suntem gata." Îi arunc o privire Melissei.

"Bine,atunci..vin spre voi." Zice,după care închide.

"Deci?" Întreabă Lissa,studiindu-și manichiura.

"Vine." Spun și mă așez pe pat.

"Foarte bine. Acum,în legătură cu coafura...ce propunere ai pentru mine?"

"Păi...ai părul destul de scurt. Eu spun că ți-ar sta destul de bine dacă ți l-ai ondula un pic."

Ea ridică din umeri. "Ok." Spune,după care ia ondulatorul și începe să își facă părul.

Peste câteva minute, aud o bătaie în ușă.

"E Matt." Spun și alerg să deschid ușa. În dreptul ei stă Matthew, îmbrăcat la patru ace. E o petrecere și nu a venit în costum, însă este îmbrăcat dintr-o pereche de blugi negri,mulați și o cămașă albă.

"Arăți...minunat." Spune,studiindu-mă din cap până în picioare,iar colțurile gurii i se ridică într-un zâmbet. Mă înroșesc pe loc.

"Mulțumesc. Și tu arăți nemaipomenit." Spun, zâmbind.

El se apropie de mine pentru a mă săruta dar eu îl opresc încet, șoptindu-i:

"Rujul meu are o culoare destul de închisă." Chicotesc. "Crede-mă, te-aș săruta."

"Te cred." Rânjește acesta și buzele lui se apropie de obrazul meu, lăsându-mă cu un sărut fin și delicat.

"Când vine Dylan?" Îl întreb pe Matt,iar el ridică din umeri.

"Nu știu. Ar cam trebui să ajungă,este ora 18:00." Spune el.

"Cât?! Întârziem!" Spune agitată Lissa. Aleargă după telefonul său, căutând rapid numărul lui Dylan.

Melissa este mereu așa. Agitată,punctuală ... și exagerează mai mereu.

"Stai calmă." O liniștesc eu, punându-mi mâna pe umărul său.

"Întârziem,Rose!" Spune deranjată.

"Ba nu. Petrecerea începe la 18:30." Mă încrunt.

"Și? Dacă nu vom ajunge, oricum, la timp? Dacă ne vom reține cu ceva? Dylan trebuie să ajungă imediat!" Spune ea și își aduce telefonul la ureche,așteptând ca el să-i răspundă.

"Dylan? Poți veni acum?" Întreabă aceasta. "Perfect." Adaugă și închide.

"Ce a zis?" Întreb.

"Vine. Ce mai poată să spună? Acum,haideți!" Ne face cu mâna. Începe să se încalțe în pantofii ei albi imaculați. Desigur, eu mă încalț în pantofii mei negri.

"În cât ajunge?" O întreb pe Lissa.

"Nu stiu. Zece minute?" Ridică din umeri.

O mașină de un gri deschis se oprește în fața blocului. Șoferul - adică Dylan - iese și ne întâmpină, deschizându-ne nouă, fetelor, portiera din spate. Matt se așează în față, iar Dylan pornește mașina.

"Lissa,arăți încântător." Spune acesta, privind-o prin oglinda retrovizoare.

Ea roșește. "Mulțumesc." Spune și îmi aruncă o privire entuziasmată. Eu îi zâmbesc.

Lost in reality || z.m √ discontinuedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum