Iau micul dejun și fac un duș relaxant. Îmi spăl părul și dinții, după care mă așez pur și simplu pe pat gândindu-mă la ... Zayn. Pur și simplu nu pot explica ceea ce simt. Nu pot spune că sunt îndrăgostită de el, dar m-am simțit incredibil. Problema era că simțeam o vină în suflet că l-am înșelat pe Matt. Chiar nu merita asta, iar acum mă gândesc dacă să-i spun sau nu. Probabil va fi rănit, așa că aleg să nu îi spun nimic fiindcă oricum, este pentru binele său.
Tresar atunci când soneria telefonului meu se aude. Îl iau în mână și văd numele Lissei pe ecran.
"Alo?"
"Scuipă tot." Spune în șoaptă, dar hotărât.
"Stai...ce?" Rămân confuză.
"Uite care-i treaba. Zayn a venit la mine acasă mai fericit ca niciodată, spunând diferite chestii ciudate, neînțelese ... dar nu asta contează. Vorbea despre tine și că a venit la tine acasă. Este adevărat?"
Rămân pe gânduri câteva secunde.
"Mda,a cam venit." Spun în cele din urmă. "Dar e ceva ciudat fiindcă ... nu știa unde se află apartamentul meu. Hmm,oare cine i-a spus?" Întreb cu subînțeles.
"Nu am fost eu!" Spune repede.
"Îhî."
"Bine,am fost eu dar am o scuză ,ok? Deci sufereai mult aseară și știam că aveai nevoie de el ca să te simți mai bine. Adică, la urma urmei, din cauza lui sufereai."
"Lissa! Tu l-ai trimis intenționat la mine acasă?"
"Nu, el m-a întrebat în care apartament locuiești, parcă, fără motiv, iar apoi observ că chiar te-a vizitat."
"Mai mult de atât. Ne-am sărutat."
"Ce?!"
"Lissa,nu știu ce să mă fac!"
"Uite,nu pot să vorbesc cu tine despre asta acum, Zayn e la mine acasă. Vrea să mă ia la after-party."
"La ce te referi?" Mă încrunt.
"Ei bine, fiindcă e zi liberă, unii de la noi din școală au zis să facem o întâlnire după petrecere. Vii și tu,nu?" Întreabă cu subînțeles.
CITEȘTI
Lost in reality || z.m √ discontinued
Fanfiction" Ştii, viaţa este plină de surpize. Atunci când crezi că totul merge prost, se întâmplă încă ceva anume care te va distruge complet. Ei bine, ce putem face? Să aşteptăm. Să vedem cât timp vom mai fi pierduţi în realitate. " *Conține limbaj licențio...