Capitolul 14

574 56 6
                                    

După ce orele se termină,eu și Lissa stăm pe o bancă din fața scolii, discutând despre petrecerea de miercuri.

"Abia aștept. Petrecerea de început de an de obicei e cea mai bună. Cunoști persoane noi,cele care abia au venit aici." Spune ea.

"Da,persoane noi..." Repet, gândindu-mă la Zayn. Îmi scutur capul de la gândurile mele și mă uit la Lissa. Soarele e puternic, așa că mijesc ochii când o privesc.

"Problema e că....nu am partener." Strâmbă din nas.

Mă uit în dreapta și...pură coincidență: Dylan.

"Uite,e șansa ta." O ghiontesc ușor cu cotul iar ea privește spre el.

"Pleacă acasă,oricum...ok,mă duc." Se ridică rapid de pe scaun și își aranjează fusta scurtă,după care se îndreaptă spre el, alergând pe tocurile ei înalte.

"Hey,Dylan!" Îi face cu mâna și îi zâmbește.

"Hey." Îi zâmbește înapoi. Zâmbetul lui este perfect și fermecător.

"Ai mai găsit o parteneră?" Îl întreabă,iar fiindcă are emoții,își freacă mâinile la spate.

"Umm,încă nu. Nu știu dacă o să mai am timp să îmi găsesc o parteneră." Își trece mâinile prin păr și mici riduri îi apar pe frunte.

"Păi,nici eu nu o să mai am timp pentru...." Spune ea iar Dylan o întrerupe,spunând:

"Hei,ai vrea să mergem împreună? Desigur,ca prieteni."

Lissa mărește ochii. Cred că nu-i venea să creadă că Dylan însuși o invitase să meargă cu el la petrecere.

"Da,aș fi încântată." Spune,încercând să-și stăpânescă emoțiile.

"Bine,atunci. Mai vorbim." Îi zâmbește. "Mă cam grăbesc acasă, deci... ne vedem mâine?"

"Da,sigur! Pa!" Îi spune,după care aleargă spre mine.

"Nu pot să cred." Gura ei este până la pământ.

"Ba să crezi. Ești o fată care l-ar interesa." Chicotesc.

"Ba nu. Plecăm doar ca amici." Își încrucișează mâinile la piept.

"Plecați ca amici,vă întoarceți ca iubiți." Îi fac cu ochiul iar ambele începem să râdem.

În următoarea clipă îl văd pe Matt care se apropie de noi. De departe îi văd zâmbetul angelic,iar ochii mei strălucesc de fericire la vederea lui. Fața mea cade atunci când din spatele lui apare de nicăieri Zayn.

"Plec cu Zayn acasă la el,apropo." Spune Lissa,privind în jos și punându-și după urechi bretonul. Știe că pot reacționa ciudat când îl aducem în discuție pe Zayn.

"Ok." Spun vag și mă uit în jos. Nu vreau să dau ochii cu Zayn.

"Rose!" Strigă Matt și își întinde mâinile pentru o îmbrățișare.

Eu mă ridic de pe bancă și îl strâng la piept.

"De ce este Zayn cu tine?" Îl întreb în șoaptă când ne îmbrățișăm.

"Nu știu. E din întâmplare. Te deranjează cumva..?"

"Nu,de ce?" Întreb. Desigur că mă deranjează.

"Rose." Dă din cap Zayn în semn de Bună.

"Plecăm?" O întreabă pe Lissa. Acum...vrea să plece departe de mine?

"Da,imediat." Se ridică de pe bancă și se pune lângă Zayn.

"Păi,ne vedem mâine." Spun,ridicându-mă și eu. Îl iau pe Matt de mână și plecăm acasă,iar Lissa și Zayn se duc la el.

Ok,deci de ce Zayn a plecat așa repede? Știți ceva? Nici nu știu de ce mă întreb asta când eu am fost cea care a evitat orice discuție cu el. Nu știu ce vreau. Ba îl ignor,ba vreau să stea cu noi.

"Și....ce mai este nou?" Întreabă Matt. Afară este cald și este însorit, perfect pentru o plimbare lentă până acasă. Continuăm să ne ținem de mână.

"Cam...nimic. Toate gândurile mele sunt îndreptate către petrecerea de miercuri."

"Toți discută despre asta." Își dă ochii peste cap,zâmbind.

"Dar tu nu vrei petrecerea?" Îi arunc o privire. Vântul îmi bate drept în față și părul meu zboară în toate părțile.

"Ba da,o vreau." Dă din cap. "Dar nu vreau să îmi fac planuri sau să mă gândesc prea mult la asta."

"Da,știu...și eu cred la fel." Îi spun.

Când ajungem în fața casei mele,mă sărută apăsat pe buze,după care el pleacă spre casa lui. Eu mă urc la etajul 4 și intru în apartament. Calum nu este acasă și ca de obicei sunt singura care este la ora aceasta. Mă îmbrac în ceva comod și mă îndrept spre bucătărie să mănânc ceva. În timp ce mănânc niște clătite, aprind televizorul și privesc prima emisiune TV care îmi iese în cale. Aș fi preferat să mai stau cu Matt sau Lissa...chiar și dacă Zayn ar fi fost acolo.

După ce mănânc,mă îndrept spre camera mea și mă uit prin hainele mele, căutând ceva pentru petrecere. Aș dori să mă îmbrac cu ceva sexy și atrăgător;feminin sau rebel....deja o să îi cer părerea Lissei. Chiar vreau petrecerea asta,dar singurul lucru care nu îl aștept e să fie și Zayn acolo. Sper ca să nu intervină între mine și Matt. Cred că nu va avea timp,pentru că o are pe Scarlett,nu?

Continui să dau cuierele la o parte,căutând ținuta potrivită. Aș fi preferat ca Melissa să fie cu mine,acasă,dar ea s-a dus la Zayn. Ziua trece repede. Mă plictisesc enorm așa că încep să îmi fac devreme temele. După ce le termin,citesc o carte. Pe la mijloc, adorm și fără să vreau visez un băiat cu ochi căprui și misterioși. Zayn.

Lost in reality || z.m √ discontinuedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum