Capitolul 24

450 42 12
                                    

Lăsați rog mult o părere la sfârșit. ROG MULT. Știu n-am postat de mult timp, dar faza e sunt cam ocupată iar școala se termină și toate astea... Dar acum am postat și sper placă! Desigur voi posta mai des fiindcă vine vara! Yei!

//

În dimineața de vineri mă scol cu o durere îngrozitoare de cap. Îmi ating fruntea cu palma, încruntându-mă. Mă sprijin dintr-un cot de pat, în timp ce aud vocea mamei din bucătărie.

"Rose, te-ai sculat ?! Hai c-o să întârzii!"

"Da, mamă! M-am sculat." Spun, dându-mi ochii peste cap. Exagerează, m-am trezit destul de devreme.

Mă ridic în picioare simțind ușor cum amețesc. Probabil din cauză că m-am culcat târziu, dar nu dau mare importanță. Mi se întâmplă mai des și știu că e din cauza insuficienței de somn.

Mă îndrept cu pași mărunți spre baie, spălându-mi fața cu apă rece. Îmi ridic capul, după care deschid ochii, văzându-i reflecția lui Calum în oglindă. El stă în spatele meu cu ochii semi-deschiși.

"Bună." Ridică acesta mâna în semn de salut.

"Doamne, Calum, de unde ai apărut? M-ai speriat." Spun cu o ochii larg deschiși.

"Sunt în spatele tău." Zice cu o voce somnoroasă.

"Exact. De aia. Ok, știi ceva? Nu mai contează." Spun. "E toată a ta." Adaug, referindu-mă la baie, după care ies.

Mă îndrept spre bucătărie, unde iau micul dejun împreună cu mama. Calum vine puțin mai târziu . Astăzi mă îmbrac într-o fustă albastră, mai scurtă ca cele pe care le port de obicei, însă o ador la nebunie. O asortez cu o bluză de culoarea piersicii și niște pantofi albi.

Astăzi voi da ochii cu Zayn și oricât de mult nu aș vrea să-i vorbesc, va trebui fiindcă trebuie să înțeleagă că sărutul ăla a fost o greșeală și că dacă-i va spune lui Matt...nu știu ce voi face; pur și simplu nu vreau să-l văd rănit sau supărat .

Ajung lă școală și dintr-o dată dau ochii cu Olivia. Olivia Argent, cea care este împreună cu Dylan și cea care este cea mai bună prietenă a lui Scarlett. Nu sunt fană la nici una dintre ele, oarecum.

"Salut." Spun, cu un zâmbet fals pe față. Îmi strâng mai tare cărțile în mâini.

"Bună. Cum a fost petrecerea?" Întreabă, curioasă. Sincer, nu-i pot desluși expresia facială. Oare Dylan s-a despărțit de ea ? Adică, nu poate rămâne cu Olivia după ce a sărutat-o pe Lissa. Mda, dar eu pot rămâne cu Matt după ce m-am sărutat cu Zayn .. las-o baltă!

"Petrecerea?! A fost super!" Spun fericită, deși nu a fost nici pe departe cea mai bună petrecere.

"L-ai văzut pe Dylan? Am auzit că partenera lui a fost ..." Spuse, dar începu să gesticuleze cu mâinile prin aer, încercând să-și amintească numele fetei cu care Dylan a venit. Adică Melissa.

"A fost cu Lissa." Completez.

"Mă bucur. Sper că s-au distrat." Spune. De ce este atât de falsă? Doamne, sper să plec cât mai repede aici! Urăsc falsitatea din tot sufletul meu.

"Chiar au făcut-o...chiar s-au distrat!" Intenția mea este să o fac geloasă, deși, nu am un motiv anume pentru care să o fac.

"Ok, deci eu trebuie să plec la ore! Mai vorbim!" Îmi face cu mâna și pleacă. Pun pariu că nici ea nu mai voia să-mi vorbească.

Persoana ei a fost mereu așa de ciudată ... și nu spun că a fi ciudat este un lucru rău, fiindcă și eu sunt. Olivia este o persoană foarte distantă și închisă în sine. Niciodată nu am înțeles-o. Chiar și dacă este numită o curvă, sincer nu pare a fi una. Este doar prietena lui Scarlett, care, este regina curvelor, apropo.

Îmi continui drumul pe hol și merg cu capul în pământ, după care observ o siluetă foarte cunoscută. Zayn, cine altcineva? Merg mai departe, ignorându-l cât de mult posibil .

"Staaaaai." Lungește cuvântul și aleargă spre mine. Eu merg, fără să-i dau importanță.

"Rose...Rose...Rose!" Spune, iar ultima dată când îmi strigă numele, se pune în fața mea blocându-mi drumul.

"Umm, am ore. Pot să trec?" Spun, încercând să-i ignor privirea insistentă .

"Da, imediat. De ce mă ignori?" Întreabă (,) ca și cum nu aș avea un motiv anume s-o fac.

"De ce nu?"

"De ce răspunzi c-o întrebare?" Se încruntă, deși nu devine enervat, ci doar îngrijorat și puțin confuz.

"Zayn, fac tot posibilul să ocolesc o conversație fără sens. Nu este evident?" Întreb, după care adaug rapid: "Acum lasă-mă, te rog, să trec!"

"Am nevoie să vorbesc cu tine." Zice, iar eu îmi dau ochii peste cap.

"Tot ce am să-ți spun este ceea ce ți-am mai spus odată, clar și hotărât: stai .. departe .. de .. mine ." Spun, făcând pauză după fiecare cuvânt ca să-i fie clar.

"De ce vrei asta?"

"Zayn..."

"Doar spune-mi un motiv pentru care trebuie să stau departe de tine și o s-o fac. Doar unul." Se apropie mai tare de mine iar eu simt cum corpul meu se face foc instantaneu.

"Motivul este că am un iubit, iar tu încerci să-mi distrugi relația în orice fel posibil. De ce-mi faci asta?"

"Rose, ai un iubit dar dacă nu ai fi simțit ceva pentru mine, nu ai fi fost rănită când Scarlett m-a sărutat și nu m-ai fi sărutat, apoi, pe mine. Nu-ți fac nimic rău; încerc doar să-ți deschid ochii!"

"Eu sunt cu cine vreau, iar tu nu ai dreptul să-mi strici asta." Spun, după care îl împing puțin cu mâna iar el se dă la o parte, facându-mi cale liberă să plec. O parte minusculă din mine ar fi vrut ca el să mă oprească și să-mi mai spună ceva. Dar, repet, minusculă. O fi o parte mică, dar oricum regret că există această parte din mine .

Urc scările până la etajul trei, unde avem ora de limbă engleză. Când intru în lasă, îmi trântesc geanta pe un scaun și, la rândul meu, mă trântesc pe scaunul de lângă. Privesc în jur: Matt nu este, nici Lissa nu este. Doamne, ce plictisitor! Ele sunt singurele persoane pe care le iubesc din această clasă. Singurele. Niciodată nu mi-a plăcut clasa în care sunt. Subiectul principal mereu sunt bârfele iar aproape toate fetele sunt curve. Să nu zic de băieți. Ăștia se întâlnesc cu câte două fete pe săptămână. În afară de Matt, care este considerat un fraier fiindcă nu are de-a face cu fetele atât de mult ca ei. Ei bine, eu îi consider pe acești băieți fraieri și fără vieți fiindcă se gândesc doar la prostii fără sens.

Fața mea se luminează când Lissa intră în clasă. Ea se așează în banca sa, cea din dreapta mea, și-mi spune:

"Dylan tocmai a sărutat-o pe Olivia de fața mea." Vocea îi este răgușită, iar ea arată ca și cum ar izbucni în plâns în orice secundă.

Lost in reality || z.m √ discontinuedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum