Capitolul 8

733 72 9
                                    

"Salutare,Rose!" Spune Zayn și mă privește intens.

Mă apropii încet de Lissa,continuând să îl privesc iritată și confuză pe Zayn.

"El...vine cu noi?" O întreb pe ea în șoaptă.

"Da. Îmi trebuia un șofer,nu?" Spune și ridică din umeri.

"Deci mergem?" Întreabă Zayn iar amândouă ne uităm la el.

"Da,plecăm. Să mergem,Rose!" Îmi spune Lissa și îmi face semn cu mâna s-o urmez. Zayn ne deschide portiera iar noi urcăm în locurile din spate.

El se așează la volan și își pune centura,după care pornește mașina.

"Mergem la mall?" Întreabă Zayn când suntem pe autostradă.

"Da. Acum,da." Spune Lissa.

Zayn aprinde radioul la un volum mai mare iar pe mine mă deranjează destul de mult. Iritarea mă face să spun ceva.

"Poți să dai,te rog,mai încet?" Întreb.

"Ce? Nu te aud,muzica e prea tare." Spune Zayn dar sunt sigură că pe fața lui se află un rânjet în acest moment.

"Te rog să dai volumul mai încet!" Spun,un pic mai tare.

El reduce volumul iar eu șoptesc foarte încet: "Mulțumesc.",după care îmi dau ochii peste cap.

Lissa îi spune lui Zayn pe unde să o ia ca să ajungem la mall.El conduce mai departe iar eu cu ea discutăm orice ne trece prin minte la moment. Ajungem. Încă stând la volan,Zayn spune:

"Ce clădire înaltă."

"Frumos,nu? Înăuntru este și mai impresionant." Spune Lissa cu un zâmbet uriaș pe față. Probabil abia așteaptă să intrăm. Noi două ieșim și Zayn face la fel.

"Deci...intrăm?" Întreabă el,uitându-se când la mine,când la Lissa.

"Mai întrebi?" Spune Lissa și aleargă spre intrare. Când ajunge acolo,ne face,fericită,cu mâna să mergem mai repede. Când ea intră în clădire,îl observ pe Zayn. Zâmbește și,recunosc,este foarte atrăgător când zâmbetul lui chiar e adevărat.

"Deci,se pare că trebuie s-o ajungem din urmă." Spun ca să sparg liniștea.

"La cât de entuziasmată este,nu cred că o vom putea ajunge. Pun pariu că dacă intrăm acum în clădire,o vom găsi admirând vitrinele." Spune Zayn. Nu neg.

"Atunci,hai să vedem." Îi spun și ne îndreptăm amândoi spre ușă.

Când intrăm,Lissa se oprește la fiecare vitrină și admiră fiecare lucru care-i place și trebuie să spun,îi plac multe.

"Ți-am spus eu." Râde Zayn și eu mă alătur. Este mult mai atrăgător așa decât atunci când este prea încrezut în el,ca atunci când și-a dat seama că mă topesc pe lângă dânsul. Acum nu este așa. Am început să ies cu Matt,deci el este noul meu iubit.

Eu și Lissa plecăm să ne cumpărăm niște haine. Zayn se plictisește, așa că se duce să se plimbe prin mall singur. Eu îmi cumpăr un tricou,o jachetă și o rochie scurtă care e perfectă pentru petrecere. Lissa își cumpără o pereche de blugi,un cardigan și niște ghete. În afară de asta,cumpărăm mai multe lucruri neînsemnate și gata cu shoppingul.

"Așteaptă puțin aici." Spune Lissa,punând toate sacoșile pe un scaun. "Vin imediat." Adaugă și pleacă,lăsându-mă singură. Stau și aștept,devenind destul de plictisitor.

Unde naiba este Zayn? Adică,acum aș vrea să fie aici. Chiar și dacă m-ar intimida puțin,e mult mai bine să am companie decât să stau singură,privind oamenii cum cară pungile peste tot.

Lost in reality || z.m √ discontinuedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum